Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 reguli de pe care orice antreprenor ar trebui sa le respecte atunci cand isi construieste un brand


5 reguli de pe care orice antreprenor ar trebui sa le respecte atunci cand isi construieste un brand
de la 27 Iun. 2018
5 reguli de pe care orice antreprenor ar trebui sa le respecte atunci cand isi construieste un brand
Tags: brandreguli pentru antreprenoricum iti construiesti un brand

Brandul este inima oricarei afaceri, motiv pentru care e cel mai important aspect de care trebuie sa ai o grija permanenta, indiferent de stadiul in care se afla businessul tau. Un brand pozitiv, puternic si vazut bine in piata poate atrage clienti, parteneri si va fi considerat de incredere. In caz contrar, un brand care nu isi respecta angajamentele va avea de suferit.


5 reguli de pe care orice antreprenor ar trebui sa le respecte atunci cand isi construieste un brand:


1. Da-i o poveste brandului tau

Este important sa descoperi si sa intelegi unde consumatorii tai rezoneaza cu produsul tau. O poveste care iti intareste brandul este absolut necesara, astfel de tehnici de rebranding fiind extrem de comune in zona marilor economiii ale lumii. Subway, spre exemplu, a avut un succes teribil in anul 1998, dupa ce consumatorii au descoperit povestea lui Jared Fogle, un tanar care a sustinut ca a reusit sa slabeasca extrem de mult mancand de la celebrul lant de restaurante de tip fast-food. Incasarile companiei au crescut, datorita acestei povesti, de la 3 la 11 miliarde de dolari, Jared fiind numit ulterior purtator de cuvant al brandului.


2. Mergi catre o piata mai larga

Extinderea publicului tinta poate fi o solutie excelenta, daca studiile arata ca exista potential acolo. Asa s-a intamplat in 2010 cu Old Spice, care a descoperit ca 60% dintre produsele pentru barbati erau achizitionate de catre femei, care le faceau cadou mai departe. Astfel, acestia si-au construit campania cu mesaje pentru femei, ceea ce a adus o crestere cu 300% a traficului pe site-ul ofical si cu 200% a vanzarilor. In Romania, Cezar Rapotan, proprietarul Arabesque, a investit 10 milioane de euro pentru a construi brandul MatHaus, reusind astfel sa se extinda si mai mult in zona de retail.

 

3. Da-i amploare brandului

Brandul nu este doar despre vanzarea unor produse sau servicii, ci despre capacitatea de a schimba comunitati, vieti, de a gasi rezolvari problemelor care preocupa o buna parte a societatii si de a deveni un partener pentru consumator. Astfel, fiecare antreprenor trebuie sa stie cum sa-i ofere brandului amploarea de care are nevoie sa devina relevant pe piata. O misiune publica poate fi solutia perfecta, care sa raspunda nevoilor imediate ale consumatorilor. In acest fel, ei nu vor vedea in brandul tau doar interesul de a scoate profit, ci dorinta de a deveni un partener activ si implicat in viata lor.


4. Nu alerga doar dupa profit imediat

Un brand bun va atrage profit, dar daca brandul este construit avand acest aspect ca unica tinta, atunci consumatorii s-ar putea sa-l evite. Un exemplu in acest sens a fost Netflix, in 2011, care a decis sa se transforme in doua companii, urmand ca preturile pentru consumatori sa creasca cu aproximativ 60 de procente. Aceasta decizie a fost abandonata rapid, insa numai dupa ce 800.000 de abonati au renuntat la serviciile acestui canal de video streaming.

 

5. Fii autentic

Brandul tau trebuie sa aiba propriul stil de a comunica, de a pune problema si de a se comporta pe piata. Prin autenticitate, businessul va capata rapid indentitate in fata consumatorilor, care vor reactiona rapid atunci cand brandul tau va avea ceva de spus.


Sursa foto: Shutterstock / Copyright: Branislav Nenin






Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016