Google este cel mai scump brand din lume. Valoreaza 44,29 miliarde de dolari
googlebrandmicrosoftwalmartvodafoneibmbank of americageneral electricappleat&tcoca-colanokiafacebookmarcatop
Google a devenit in 2011 cel mai valoros brand de pe planeta, valoarea sa fiind estimata la 44,29 miliarde de dolari. Motorul de cautare a inlocuit liderul de anul trecut, Walmart.
Potrivit
Brand Finance, in 2010,
Google s-a situat pe locul doi. Primele 10 dintre cele mai valoroase 500 de branduri la nivelul lui 2011 sunt in ordine:
Microsoft (42,8 miliarde de dolari),
Walmart (36,22 miliarde de dolari),
IBM (36,1 miliarde de dolari),
Vodafone (30,67 miliarde de dolari),
Bank of America (30,62 miliarde de dolari),
General Electric (30,5 miliarde de dolari),
Apple (29,54 miliarde de dolari),
Wells Fargo (28,9 miliarde de dolari) si
AT&T (28,88 miliarde de dolari).
Vodafone este singurul brand "non-american" din top.
Coca-Cola nu a reusit sa intre in top 10, pentru prima oara in istoria marcii. De pe locul 3, cat ocupa anul trecut,
Coca-Cola a ajuns pe locul 16, cu o valoare de 25,8 miliarde de dolari.
Smartphone-urile au pus bete in roate brandului finlandez
Nokia, care ocupa locul 94 (a coborat de pe 21), cu o valoare de 9,66 miliarde de dolari. In topul
Brand Finance a intrat si
Facebook, cu o valoare de 3,7 miliarde de dolari.