Interactive Intelligence a fost nominalizata Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact
interactive intelligenceprodusedomeniiproblemefrost & sullivanservere
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, a primit titlul de Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact, oferit de compania de consultanta Frost & Sullivan.
Potrivit raportului intocmit de Frost & Sullivan, “Interactive Intelligence este un lider strategic in toate aspectele legate de sistemele software pentru centre de contact, fapt dovedit prin inovarea portofoliului de produse, precum si prin modul in care se adreseaza nevoilor de baza ale clientilor prin scalabilitate, fiabilitate si flexibilitate in implementarea solutiilor.”
Produsul de referinta al Interactive Intelligence, Customer Interaction Center™ (CIC), este o platforma all-in-one ce poate fi implementata atat la locatie cat si in cloud. Aceasta ofera aplicatii pentru centrele de contact, precum si aplicatii pentru comunicatii integrate destinate utilizatorilor de business, indiferent de dimensiunea companiei.
Titlul de „Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact” este acordat anual de Frost & Sullivan unui singur furnizor, in functie de performantele inregistrate de acesta la urmatoarele categorii: strategia de crestere; implementarea strategiei de crestere; gradul de inovare al produselor si tehnologiilor; generarea de valoare pentru clienti si pozitionarea pe piata.
Interactive Intelligence si-a surclasat primii doi competitori cu un scor general de 9,0 din 10,0, comparativ cu 8,8, respectiv 8,1. (Nota: Pentru a ramane impartiali, protejand in acelasi timp interesele competitorilor, Frost & Sullivan nu dezvaluie numele celorlalti furnizori analizati.)
Interactive Intelligence a obtinut un punctaj foarte ridicat pentru activitatile care aduc valoare adaugata clientilor, dar si pentru pozitionarea pe piata, avand scoruri de peste 9,5 la ambele categorii.
Intr-o declaratie din raport, cu privire la calitatea de lider a Interactive Intelligence in generarea de valoare adaugata pentru clienti, Frost & Sullivan mentioneaza: “Gama de produse all-in-one a Interactive Intelligence… rezoneaza cu clientii care doresc sa utilizeze o gama larga de solutii pentru comunicatii si centre de contact, fara a intampina problemele pe care le au de obicei produsele altor furnizori. In cele mai multe cazuri, aceasta arhitectura le permite clientilor sa adauge functionalitati fara a fi nevoie de servere suplimentare, ceea ce reduce costurile si complexitatea proiectelor.”
In ceea ce priveste leadership-ul demonstrat de Interactive Intelligence in pozitionarea pe piata, Frost & Sullivan a adaugat: “Interactive Intelligence a depus eforturi considerabile in cresterea scalabilitatii, a functionalitatii si fiabilitatii produselor sale de baza, ceea ce a condus la cresterea cotei de piata si castigarea de noi puncte de sprijin si in alte domenii. Cresterea scalabilitatii permite pozitionarea in cadrul companiilor mari din intreaga lume.”
Aceasta este a treia oara cand Interactive Intelligence este numita de catre Frost & Sullivan Compania Anului in America de Nord in domeniul sistemelor pentru centre de contact.
Pentru a descarca raportul complet Frost & Sullivan, vizitati: http://www.inin.com/resources/ProductLiterature/Frost-and-Sullivan-NA-Contact-Center-Company-of-the-Year-Award.pdf.