Apple, Mercedes-Benz si Starwood: China devine principala noastra piata
chinaapplemercedes-benzvanzarihotelmasini
Oficialii Apple, Mercedes-Benz si Starwood au declarat ca in curand principala lor piata va deveni China.
China este "obsedata" de Apple, scriu cei de la
Computerworld. O tanara a fost la un pas sa-si vanda virginitatea pentru un iPhone, in timp ce un adolescent a renuntat la un rinichi pentru a obtine bani pentru o tableta iPad. Cazuri extreme, intr-adevar.
China genereaza in prezent 10% din veniturile gigantului Apple. In urma cu doi ani, Apple obtinea pe piata chineza doar un miliard de dolari. Astazi, vanzarile se afla in plin boom si au ajuns la 5 miliarde de dolari. Si asta doar in prima jumatate a anului! Daca China Mobile va vinde si iPhone 5 in trimestrul patru al anului, Apple va beneficia de noi cresteri pe piata chineza.
Mercedes-Benz vinde in China modelele M-class, SL si S-class, scrie
Fortune. Mercedes ar putea vinde mai multe masini in China decat in Germania sau America. China devine cea mai mare piata pentru produsele scumpe. Si cea mai bogata. Vanzarile Mercedes in China s-au dublat in 2010 pana la 148.000 de unitati si au crescut cu 86% in primul trimestru din 2011.
Starwood, care a deschis primul hotel din China in urma cu 26 de ani (Great Wall Sheraton Hotel din Beijing), inaugureaza noi hoteluri in zona, cam unul la doua saptamani, scrie
Bloomberg. In China, Starwood construieste nu mai putin de 90 de hoteluri, care insumeaza 30% din totalul celor 300 de proprietati ale sale.
Starwood detine in China peste 70 de hoteluri in functiune, care promoveaza opt din cele noua branduri ale sale, printre care St.Regis, Westin, Le Meridien si Sheraton.