Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

CEO-ul WPP, Martin Sorrell, criticat de unul dintre angajatii sai

CEO-ul WPP, Martin Sorrell, criticat de unul dintre angajatii sai
de la 24 Mai. 2013
CEO-ul WPP, Martin Sorrell, criticat de unul dintre angajatii sai Tags: ceowppmartin sorrellpublicitatecreativitatecuvinte

Mark Silber, directorul executiv de creatie al companiei de publicitate mobila Joule, detinuta de WPP, si-a criticat seful, pe CEO-ul WPP, Martin Sorrell (foto), intr-o scrisoare deschisa, acuzandu-l ca se concentreaza excesiv asupra presei si statisticilor, in detrimentul creativitatii.


Scrisoarea - trimisa catre Business Insider - a fost redactata in spiritul dezbaterii, ca reactie la un discurs pe care l-a sustinut Sorrell la Londra, in care a afirmat ca mediul de comunicare a devenit mai important decat mesajul.

"Mediul sau media determina natura continutului creativ, un element care nu se potriveste cu filozofia agentiilor de publicitate.

Zilele in care creativitatea era de baza au trecut si departamentele media sunt acum cele mai utilizate. In prezent, exista un mai mare echilibru, un lucru benefic", a spus Sorrell.

Silber nu este insa de acord: "Am citit comentariile domnului Martin. Nu il contrazic. Ceea ce spun este ca...stim adevarul. Dar nu il spuneti, va rugam. Noi, oamenii creativi, avem orgolii fragile. Cel putin eu".

Este extrem de neobisnuit ca un individ de statutul lui Silber sa-si critice seful in mod deschis, chiar si voalat. Sorrell are un temperament impulsiv si nu accepta cu usurinta criticile. Se teme Silber de razbunarea lui Sorrell? "Nu. Cred ca are simtul umorului si o sa aprecieze natura acestui comentariu".

Silber a recunoscut ca nu a vorbit personal cu Sorrell despre aceasta problema. Comentariul de 318 cuvinte condamna marginalizarea oamenilor creativi in agentiile de publicitate, in favoarea managerilor contabili, media plannerilor si cumparatorilor de reclama.

"Ne dorim cumva sa traim intr-o lume condusa de oamenii din presa? Cu tabele si strategii de retargeting? Cred ca o sa mai dam si noi una-doua petreceri. ... Vreti sa ne luati inca un drept? Creativitatea noastra nu a fost de ajuns?", a conchis Silber.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement