Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cine sunt campionii de customer care in 2014

Cine sunt campionii de customer care in 2014
Cine sunt campionii de customer care in 2014 Tags: premiigaladhlcarguscccexpo media

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, a organizat cea de-a 6a Gala Romanian Contact Center Awards la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, in data de 10 aprilie 2014.


Oamenii reprezinta cea mai valoroasa resursa a oricarui brand. Pornind de la aceasta premisa, Expo Media si Contact Center Magazine aduc in fata comunitatii de afaceri, an de an, cei mai vizionari jucatori ai pietei de customer care. Scopul este acela de a identifica si promova talentul si performanta autentica, de a recompensa oameni, companii si proiecte de succes. 

Cea de-a 10a editie a Customer Care Conference & Expo s-a incheiat in data de 10 aprilie 2014 odata cu ceremonia anuala de decernare a premiilor dedicate profesionistilor de customer care, Gala Romanian Contact Center Awards 2014 – a 6a editie.

In prima parte a zilei, cei peste 150 de participanti din multiple industrii s-au bucurat de trei prezentari interactive sustinute de trei lideri autentici, de talie internationala.

Vincent Vanden Bossche, General Manager, Call Communications.EU, a moderat prima jumatate a zilei si a adus in prim plan cele mai noi studii ale pietei europene de contact center, marcand faptul ca piata de call center din Romania a crescut cu 4,5 la suta in 2013. 

Ozge Tekalp, Contact Center Director, Turk Ekonomi Bankasi, a prezentat tehnici aplicate de masurare in customer care si solutii practice de management al KPI-lor. 

Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions in Romania, a umplut sala de inspiratie printr-o calatorie impresionanta in lumea brandurilor de la Cannes, facand apoi trecerea catre momentul vedeta al zilei, pe care l-a prezentat cu multa emotie.

Toti cei care au pasit anul acesta pe scena ROMANIAN CONTACT CENTER AWARDS au marcat publicul prin sinceritate, daruire, emotie si pasiune pentru domeniul in care activeaza. Au aratat ca dincolo de cifre si rezultate se afla oameni, echipe, ambitie si caldura.
Iata cine a facut diferenta in perceptia consumatorului in 2014!

CATEGORIA “CALL CENTER”:

Best Small Call Center: DHL Express Romania.
Best Medium Call Center din aria de call center Outsource: Conectys.
Best Medium Call Center in registru de call center propriu (inhouse): ING Bank.
Best Large Call Center: Teleperformance Romania.
Best Call Center Trainer: Cosmin Decea - UPC Romania.
Best Telesales Agent: Casiana Covasneanu - UniCredit Tiriac Bank.

CATEGORIA “SUPPORT CENTER”:

Best Small Support Center: Cargus.
Best Medium Support Center: ING Asigurari de Viata.
Best Large Support Center: RCS-RDS.
Best Large Support Center Manager: Monica Koszta - RCS-RDS.
Best Small Support Center Manager: Madalina Bisceanu - Cargus.
Best Support Center Team Manager: Carmen Ghimbasan - RCS-RDS.
Best Large Support Center Representative: Andreea Popa - RCS-RDS.
Best Medium Support Center Representative: Raluca Ghiculescu - ING Asigurari de Viata.

CATEGORIA “CONTACT CENTER”:

Best Small Contact Center: Samsung Electronics Romania - Sykes.
Best Medium Contact Center: UPC Romania.
Best Contact Center Manager: Cosmin Iurea - Cargus.
Best Contact Center Team Manager: Mihaela Andronic - UniCredit Tiriac Bank.
Best Contact Center Agent: Raluca Costea - ING Asigurari de Viata.
Best Collection Contact Center: KRUK ROMANIA.
Best Collection Team Manager: Alexandru Comanici - KRUK ROMANIA.
Best Collection Agent: Claudiu Nistor - KRUK ROMANIA.

ALTE PREMII:

Best use of Tehnology: Cargus.
Best Technology Solution Provider: INTRAROM in parteneriat cu Genesys.
Best Online Customer Service: ING Bank.
Best Training Program: Schneider Electric.
Special Award for Customer Care Excellence: Groupama Asigurari.

Pentru mai multe informatii despre eveniment si despre conditiile de inscriere la Romanian Contact Center Awards 2015, va invitam sa accesati www.conference-arena.com. Prezentarile speakerilor si fotografii de la conferinta se pot accesa pe website si pe www.facebook.com/conferinte.ro. 

“Satisfactia clientilor nostri este cel mai important lucru pentru DHL, iar furnizarea de servicii remarcabile de Customer Service se afla permanent in centrul a tot ceea ce facem.  Acest premiu extraordinar confirma ca abordarea noastra simpla de a fi “nebuni” dupa clientii nostri si a livra astfel servicii de calitate excelenta, functioneaza pe deplin: personalizam serviciile catre clienti, suntem bucurosi sa-i ajutam atat pe ei cat si intre noi, depunem eforturi pentru A FACE BINE DE PRIMA DATA. Demonstram PASIUNE si suntem extrem de mandri de ceea ce facem. Intelegem importanta solicitarilor clientilor nostri si le tratam cu responsabilitate si VITEZA. Ne amintim continuu ca ei, clientii, pot alege si au ALES DHL DIN PRIMA”, declara  Oana Mandicescu – Customer Service Director, DHL Express Romania.

“Pentru noi, gala a adus in atentia publicului oameni valorosi, cu viziune, pasiune si rezultate impresionante, care reprezinta modele autentice de personalitate si profesionalism. Am fost onorati sa primim 4 premii in cadrul acestei gale. Este o recunoastere a eforturilor pe care le depunem zi de zi si in acelasi timp este o dovada ca fiecare initiativa sau rezultat obtinute in cadrul companiei, nu raman doar pe plan intern sau apreciate doar de clientii nostri, ci acum sunt recunoscute public” declara Anda Bucsan – Customer Service Director, Cargus.

“Compania noastra a crescut cu si pentru oameni. La Competence Call Center un manager autentic nu poate exista in afara unui profund simt de lider. Mai mult decat atat, leadership-ul nu poate exista in afara inovatiei, acesta este motivul pentru care CCC investeste constant in tehnologie state-of-the-art. Tocmai de aceea ne bucuram sa recunoastem si premiem valorile locale ale acestei industrii, si a reprezentat o onoare pentru noi sa inmanam premiile Best Large Support Center Manager si Best Use of Technology la Romanian Contact Center Awards 2014.” afirma Raluca Albescu –Director de Vanzari, Customer Relationship Management , Competence Call Center Romania. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement