Cum sa-ti faci un blog de business
blogsitegoogleblogging
Cat de cunoscuta ti se pare afirmatia: "vreau ca proiectul meu sa apara printre primele pe pagina de cautare a Google"? In ceea ce priveste promovarea unui site, o pozitie prioritara in motoarele de cautare poate insemna diferenta dintre profit si faliment.
Cea mai eficienta modalitate de a castiga teren pe afisarile Google este cea de blogging. Astfel, un blog face doua lucruri importante in ceea ce priveste motoarele de cautare:
1. adauga termeni numerosi, naturali, pagini suplimentare care sunt indexate de motor.
2. creste in mod exponential sansa ca alte site-uri sa puna link-uri catre site-ul tau.
In general, site-urile mici au intre 10 si 20 de pagini statice. Acestea reprezinta acele pagini intalnite aproape peste tot – pagina de lansare, despre noi, descrieri produse/servicii, contact. Odata ce le-ai creat, acestea se schimba rar. In anumite cazuri, pentru a le schimba, costa destul de mult. Deoarece este nevoie de un web designer.
Drept exemplu, in cadrul unui site static este introdus un blog. Cinci manageri ai respectivei companii s-au inteles sa scrie, fiecare, cate un post pe saptamana.
Odata cu adaugarea noului post pe blog, o noua pagina este indexata in motoarele de cautare. In esenta, din 10-20 de pagini, site-ul are la finalul primei luni de postari 30-40 de pagini, care pot fi mult mai usor gasite pe Google.
O cerinta esentiala este ca blog-ul sa fie incorporat in site-ul principal. Post-urile trebuie sa fie usor de gasit si semnalate clar. Foloseste link-uri bine reliefate pentru a incuraja cititorii sa viziteze cat mai multe pagini din site.