Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare
de Alexandra Stanescu la 25 Feb. 2016
Urmareste-ne pe Google News
reclamepauze publicitare

Un studiu realizat de iSense Solutions arata ca 80% dintre consumatorii romani de televiziune evita reclamele schimband postul, in timpul pauzei publicitare. Cinci din zece persoane mananca sau fumeaza in pauza de publicitate.

Studiul mai arata ca doi din zece romani si-au instalat programe de Ad Block, pentru publicitatea online.
 
Principalul motiv al dezinteresului fata de reclamele de la televizor este ca acestea sunt plictisitoare si repetitive. 
 
In acelasi timp, 60% dintre consumatori isi folosesc smartphone-ul si 56% calculatorul personal.
 
Sunt preferate social media (66% de pe smartphone si 70% de pe laptop sau PC) si jocurile (46% pe smartphone, 47% pe computerul personal).
 
Sapte din zece consumatori vorbesc cu alte persoane, in timpul reclamelor, principalele canale prin care comunica fiind email-ul (64% de pe smartphone; 76% de pe computerul personal) si messenger-ul (49% de pe smartphonel 49% de pe computerul personal).
 
De asemenea, 69% dintre acestia vorbesc la telefon si 50% trimit sms-uri.
 
In timpul pauzei publicitare, consumatorii cauta informatii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%).

Cele mai cautate informatii sunt legate de vreme (46%), reduceri sau promotii (36%), sanatate si medicina (34%), sport (29%), bancuri sau horoscop (27%), calatorii si vacante (25%).
 
Sursele de informare care influenteaza consumatorul sa cumpere un produs, indiferent de tipul acestuia, sunt: propria experienta (59%), motoarele de cautare (54%), recomandarile de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producatorilor (43%), informatiile direct din magazin (41%) si site-urile care evalueaza diverse produse (40%).
 
Studiul a fost realizat online de catre iSense Solutions pentru Digital Marketing Forum, pe un esantion de 500 de respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. 
 
Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta intre 18 si 65 de ani, din mediul urban din Romania, iar culegerea datelor a fost realizata in aceasta luna. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de incredere de 95%.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x