Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare


Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare
de la 25 Feb. 2016
Ce fac romanii in timpul pauzelor publicitare
Tags: reclamepauze publicitare

Un studiu realizat de iSense Solutions arata ca 80% dintre consumatorii romani de televiziune evita reclamele schimband postul, in timpul pauzei publicitare. Cinci din zece persoane mananca sau fumeaza in pauza de publicitate.

Studiul mai arata ca doi din zece romani si-au instalat programe de Ad Block, pentru publicitatea online.
 
Principalul motiv al dezinteresului fata de reclamele de la televizor este ca acestea sunt plictisitoare si repetitive. 
 
In acelasi timp, 60% dintre consumatori isi folosesc smartphone-ul si 56% calculatorul personal.
 
Sunt preferate social media (66% de pe smartphone si 70% de pe laptop sau PC) si jocurile (46% pe smartphone, 47% pe computerul personal).
 
Sapte din zece consumatori vorbesc cu alte persoane, in timpul reclamelor, principalele canale prin care comunica fiind email-ul (64% de pe smartphone; 76% de pe computerul personal) si messenger-ul (49% de pe smartphonel 49% de pe computerul personal).
 
De asemenea, 69% dintre acestia vorbesc la telefon si 50% trimit sms-uri.
 
In timpul pauzei publicitare, consumatorii cauta informatii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%).

Cele mai cautate informatii sunt legate de vreme (46%), reduceri sau promotii (36%), sanatate si medicina (34%), sport (29%), bancuri sau horoscop (27%), calatorii si vacante (25%).
 
Sursele de informare care influenteaza consumatorul sa cumpere un produs, indiferent de tipul acestuia, sunt: propria experienta (59%), motoarele de cautare (54%), recomandarile de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producatorilor (43%), informatiile direct din magazin (41%) si site-urile care evalueaza diverse produse (40%).
 
Studiul a fost realizat online de catre iSense Solutions pentru Digital Marketing Forum, pe un esantion de 500 de respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. 
 
Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta intre 18 si 65 de ani, din mediul urban din Romania, iar culegerea datelor a fost realizata in aceasta luna. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4,3%, la un nivel de incredere de 95%.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016