Cum s-au vazut Premiile Gopo in media si in publicitate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum s-au vazut Premiile Gopo in media si in publicitate Cum s-au vazut Premiile Gopo in media si in publicitate
de Manager.ro la 25 Mar. 2014
Urmareste-ne pe Google News
premii gopomediatizaremedia trustpro fmpro tvdilema veche

MediaTRUST a observat vizibilitatea in media si in publicitate a celei de-a 8-a editii a Galei Premiilor Gopo.

Intre 20 februarie si 24 martie 2014, Premiile Gopo au inregistrat 814 de materiale in media. Evenimentul a avut o vizibilitate crescuta in mediul online: 549 de materiale si 182, in social media. 
 
In presa scrisa, au fost publicate 50 de materiale ce au avut ca subiect Premiile Gopo; posturile TV au difuzat 12 stiri, iar, la posturile de radio monitorizate, au fost difuzate 21 de materiale.
 
Printre sursele media cu cele mai multe materiale legate de Premiile Gopo se numara Procinema.ro, cu 15 materiale; Jurnalul National, cu patru materiale; Click, cu trei materiale; Pro TV, cu 11 materiale, si Pro FM, cu sase stiri.
 
Prin intermediul aplicatiei admonit, mediaTRUST prezinta vizibilitatea evenimentului cinematografic in publicitate. Astfel, in perioada 20 februarie - 24 martie 2014, au fost difuzate 106 de reclame cu Premiile Gopo. 

Cele mai multe spoturi publicitare, 63 la numar, au fost difuzate la televiziuni, 41 la posturile de radio. In presa scrisa, au fost publicate doua machete publicitare.
 
Pro FM este postul de radio cu cele mai multe reclame difuzate, 41, cu un rate card estimativ de 10.469 de euro. 
 
In ceea ce priveste televiziunile, Pro TV a difuzat 27 de reclame cu un rate card de 115.003 de euro. 
 
Dilema Veche a publicat doua machete publicitare pentru Premiile Gopo cu un cost etimativ de 1.638 de euro.
 
Analiza a luat in calcul publicatiile tiparite si online, posturile de radio si de televiziune monitorizate de MediaTRUST in perioada 20 februarie - 24 martie 2014. 
 
Pentru vizibilitatea in publicitate, raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 355.409 de reclame difuzate intre 20 februarie si 24 martie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.

Ultimele NOUTATI

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici
Life Style

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici

today14 Iun. 2025
Rolul pulsatorului in mulsul zilnic
Casa si gradina

Rolul pulsatorului in mulsul zilnic

today13 Iun. 2025
Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!
Business

Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!

today13 Iun. 2025
Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf
Life Style

Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf

today13 Iun. 2025
Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar
Life Style

Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar

today13 Iun. 2025
Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?
Companii

Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?

today13 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!
Companii

Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!

today12 Iun. 2025
Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala
Social Media

Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala

today12 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x