Soferii romani sunt pe locul trei in topul celor mai "slabi" conducatori auto din Europa

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Soferii romani sunt pe locul trei in topul celor mai slabi conducatori auto din Europa Soferii romani sunt pe locul trei in topul celor mai "slabi" conducatori auto din Europa
de Ana Tudor la 28 Dec. 2015
Urmareste-ne pe Google News
soferi romaniconducatori autosoferi romania

Comportamentul in trafic al soferilor romani este perceput negativ, potrivit unui studiu realizat de LeasePlan Mobility Monitor. Ei se situeaza pe locul al treilea, atat in acceptiunea conationalilor lor (dupa bulgari si italieni), cat si dupa parerea celorlalti soferi din Uniunea Europeana (dupa italieni si francezi).

Soferii romani recunosc ca circula cu viteza ridicata doar pe drumuri libere, cand se grabesc sau cand circula pe autostrada, releva studiul LeasePlan Mobility Monitor. Studiul a luat pentru prima data in considerare si raspunsurile conducatorilor auto ale masinilor gestionate in leasing operational din Romania. In cadrul sondajului LeasePlan MobilityMonitor au fost chestionati 237 de soferi care conduc masini in leasing operational.

Dintre acestia, 33% au afirmat ca circula cu viteza ridicata cand drumul este liber. 27% la suta dintre respondentii din Romania au precizat ca se deplaseaza cu viteza cand se grabesc, iar 24% dintre respondenti au recunosc ca “apasa pe acceleratie” cand circula pe autostrada. In cazul sondajului efectuat la nivel european, 36% dintre soferii chestionati au afirmat ca doar pe autostrada conduc cu viteza, in timp ce 24% au afirmat ca merg cu viteza mare doar cand drumul este liber sau cand se grabesc (21%).


3 din 4 soferi romani prefera ca masina de serviciu sa fie luata in leasing

Studiul LeasePlan Mobility Monitor arata ca 75% dintre conducatorii auto (cu autovehicul de serviciu) din Romania ar prefera ca masina de serviciu sa fie gestionata in leasing. Numai 5% din respondenti ar prefera sa vina la serviciu cu masina proprie iar 14% ar prefera sa primeasca bani cu care sa gestioneze problema transportului. Pe plan global, spaniolii prefera sa gestioneze masina in leasing in proportie de 84% iar grecii in procent de 78%. Cei mai reticenti la aceasta forma de asigurare a mobilitatii sunt turcii, cu un procent de 46%.

"Preferinta soferilor din Romania pentru gestionarea autoturismului in leasing indica un potential clar de crestere pentru solutiile flexibile destinate mobilitatii angajatilor. Leasingul operational garanteaza costuri fixe si previzibile de exploatare a flotei auto, avans 0% si conditii adaptate la nevoile de mobilitate ale fiecarui angajat. Pe viitor ne vom concentra pe o comunicare mai stransa cu utilizatorii autovehiculelor noastre incercand sa gasim, impreuna cu acestia si cu factorii de decizie din companiile la care sunt angajati, cel mai bun mix de solutii de mobilitate", a declarat  Bogdan Apahidean, director general al LeasePlan Romania.

Soferii din Romania, in topul celor mai "slabi" conducatori din Uniunea Europeana  
 
La intrebarea din ce tara provin cei mai slabi soferi, participantii la sondajul LeasePlan Mobility Monitor   au indicat in ordine Bulgaria (10%), Italia (6%) si Romania (5%). La aceeasi intrebare, conducatorii auto din Uniunea Europeana au indicat ca cei mai  slabi soferi provin din Italia (13%), Franta (6%) si Romania (5%). Soferii din Romania au indicat pe locurile 4 si 5 in topul celor mai rai soferi pe conducatorii auto din Ungaria (4%) si Grecia (3%). La nivel european pe locurile patru si cinci s–au situat soferii din Grecia si Polonia, cu cate 4%.
 
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x