Atentie, se inchid pungile! Urmeaza statia sfantu asteapta cu peron mereu in lucru

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Atentie, se inchid pungile! Urmeaza statia sfantu asteapta cu peron mereu in lucru Atentie, se inchid pungile! Urmeaza statia sfantu asteapta cu peron mereu in lucru
de Manager.ro la 31 Ian. 2013
Urmareste-ne pe Google News
metrou drumul tabereisantier drumul taberei magistrala cinci

Prin vara anului 2011, plimbarile locuitorilor de pe bucla din Drumul Taberei au fost tulburate. Mai intai, a fost restrictionat traficul pietonal pe o bucatica de trotuar, dupa aia, pe "parcele" intregi. Ulterior, au aparut garduri si panouri, in spatele carora s-au itit utilaje grele.

Pe urma, a fost stramutata chiar soseaua. Ce se intamplase? Trenul galben fara cai isi facea intrarea fix in drumul taberei puse acu’ haaat ani de Tudor Vladimirescu.
 
Si cum isi facea el intrarea? Bineinteles, ca orice lucru bun in tara asta, sub forma de... proiect... "In trei ani, aici va fi statia ta de metrou. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat" - suna foarte frumos si civilizat cuvintele insirate de constructori pe panourile care imprejmuiesc santierul. 
 
Numai ca, asta cu in trei ani, aici va fi..." suna precum anunturile lipite de soferii de autobuz "jmecheri" pe geamul cabinei: "Astazi, nu deschid usa intre statii. Maine da!"
 
Dar, cum nu se precizeaza si care este exact data "de astazi", prin urmare si data de maine este una care se poate prelungi la infinit. 
 
Cam asa este si cu magistrala de metrou care ar trebui sa lege Drumul Taberei de centrul Bucurestiului. Cati kilometri sunt? In total, vreo noua, dar, pana la prima statie de metrou deja existenta, unde s-ar putea face jonctiunea, vreo 6! Toata treaba mai costa 2,3 miliarde de lei.
 
Cam ca pe oriunde sapa sapa locul, in tara sare din pamant norocul. Autostrazilor le sunt puse bete-n roate de daci, Parcarii de la Universitate de vestigii ale unui cimitir. Nici santierul noii linii de metrou nu putea scapa de asa ceva. 
 
La Razoare, celebra intersectie care toaca nervii soferilor mai marunt ca un cutit de Top Chef patrunjelul, a fost descoperita o crama veche de 100 de ani...
 
Dupa ce au trecut si de astea, cu surle si trambite si cu stropi de agheasma, prin vara anului trecut, cele doua freze imense amplasate la Razoare s-au apucat sa sape.
 
Cand sapau ele mai abitir au dat de cel mai dur impediment, mai dur decat al mai al naibii granit: lipsa banilor, desi, initial, autoritatile spuneau ca acestia sunt cu duiumul, si de la buget si din imprumuturi. 
 
Magistrala trebuia sa fie gata in 2015. Acum, noul termen este anul 2018. Exista vreun santier public din Romania care sa se fi terminat la data stabilita sau macar aproape de ea? 
 
Se tot vorbeste ca, pentru a crea locuri de munca, pentru a reda economiei duduiala de pana-n 2008, este nevoie de proiecte mari, gigant. 
 
Nu era acest santier unul de acest fel? Cum sa reduci fondurile? Ca sa le aloci pentru ce? 
 
Probabil ca, de cum se va termina iarna, din nou, primaria, desigur cu un buget diferit de cel central, de stat, va plati din bani publici, din taxele locale proaspat majorate reasfaltarea portiunilor de trotoare si carosabil fara nicio crapatura, semaforizarea si resemaforizarea de intersectii, montarea si remontarea de indicatoare rutiere pe stradute de 50 de metri... 
 
De cum va da firul ierbii, vor da si primele milioane de fire de panselute, petunii, azalee si vor fi "sadite" banci noi, daca se poate, din cel mai scump lemn. 
 
Sa aiba de unde sa asculte cetateanul corul excavatoarelor si al ciocanelor pneumatice, de unde sa contemple haurile cascate de ceea ce se anunta interminabilul santier al metroului, sa aiba de unde sa inghita praful, cand e canicula, si de unde sa se scoboare in zloata cand ploua...

Ultimele NOUTATI

Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!
Analize

Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!

today16 Mai. 2025
Leul isi reia picajul in fata euro si se depreciaza chiar si in raport cu francul elvetian! Cursul valutar incepe din nou sa se cutremure
Ultimele stiri economice

Leul isi reia picajul in fata euro si se depreciaza chiar si in raport cu francul elvetian! Cursul valutar incepe din nou sa se cutremure

today16 Mai. 2025
20 de sfaturi despre bani de la miliardari: ce fac ei diferit si ce poti aplica si tu
Analize

20 de sfaturi despre bani de la miliardari: ce fac ei diferit si ce poti aplica si tu

today16 Mai. 2025
3 idei de afaceri cu potential urias in Romania pentru 2025–2026
Companii

3 idei de afaceri cu potential urias in Romania pentru 2025–2026

today16 Mai. 2025
Blackout-ul care a zdruncinat Europa: Germania se intoarce la petrol si carbune!
Extern

Blackout-ul care a zdruncinat Europa: Germania se intoarce la petrol si carbune!

today16 Mai. 2025
Romania, incotro? Tara cu cel mai mare deficit bugetar din UE e la rascruce. Dobanzile, cursul valutar si Bursa, pe jar!
Economie

Romania, incotro? Tara cu cel mai mare deficit bugetar din UE e la rascruce. Dobanzile, cursul valutar si Bursa, pe jar!

today16 Mai. 2025
Ai nevoie de viza pentru Tunisia? Ce documente trebuie sa pregatesti inainte de plecare
Life Style

Ai nevoie de viza pentru Tunisia? Ce documente trebuie sa pregatesti inainte de plecare

today16 Mai. 2025
De ce devine din ce in ce mai greu sa iesi in evidenta pe social media si sa-ti creezi un fanbase?
Social Media

De ce devine din ce in ce mai greu sa iesi in evidenta pe social media si sa-ti creezi un fanbase?

today15 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x