Criza a determinat modificarea comportamentului de consum al romanilor in doua directii: cumpararea produselor in cantitate mai mica si achizitionarea de produse mai ieftine. Astfel, 62,3 % dintre respondenti si-au redus consumul cantitativ. Exista si consumatori care au apelat la cumpararea produselor mai ieftine, fara a renunta la cantitate (7,8%).
Studiul a fost realizat in urma intervievarii telefonice a 800 de persoane, cu varste cuprinse intre 18 si 70 de ani.
Ultimele NOUTATI
Insulele Maldive vor fi inghitite de ape in cateva zeci de ani: de ce merita sa le vezi macar o data in viata
Romanilor le-a trecut supararea pe banci? Din ce in ce mai multi isi fac depozite in lei si euro
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
5 sfaturi pentru gestionarea eficienta a unei afaceri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare
ANAF actualizeaza Decontul privind accizele [D120]: Cum arata noul formular
RO e-Transport 2024: GHID ANAF privind transportul bunurilor cu risc fiscal ridicat