Inca un premier viziteaza Centrul Renault de la Titu si promite autostrada constructorului francez de automobile

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Inca un premier viziteaza Centrul Renault de la Titu si promite autostrada constructorului francez de automobile Inca un premier viziteaza Centrul Renault de la Titu si promite autostrada constructorului francez de automobile
de Alexandra Stanescu la 05 Apr. 2017
Urmareste-ne pe Google News
grindeanu daciaautostrada pitesti-sibiuduster automat

Premierul Sorin Grindeanu a vizitat, ieri, Centrul Tehnic de la Titu, unde i-a asigurat pe reprezentantii Renault ca tronsonul de autostrada Sibiu - Pitesti reprezinta una dintre prioritatile Guvernului.

"Centrul Tehnic de la Titu reprezinta pentru noi, pentru Romania, un exemplu de cum trebuie sa se dezvolte o companie de succes. De prea multe ori, am fost invatati in acesti ani sau (…) s-a investit in tara noastra, pentru ca forta de munca este platita cum este, spre deosebire de alte tari si s-a investit si din acest punct de vedere. 
 
La Titu, in schimb, daca vorbim si de industria auxiliara, care s-a dezvoltat pe langa centrul tehnic de aici, vorbim de aproximativ 4.000 de ingineri. E un centru tehnic care este al doilea, dupa cel din Franta, ceea ce este un lucru foarte bun. Am avut discutii aplicate cu reprezentantii Renault legate, bineinteles, si nu sunt primul, dar sper sa fiu ultimul cu care sa se discute despre infrastructura. 
 
Se discuta din 2007 de acest lucru aici. Cred ca e timpul sa uitam de vorbe, sa trecem la fapte. I-am asigurat pe reprezentantii Renault ca infrastructura si mai ales acest tronson Sibiu-Pitesti, e una din prioritatile noastre. De asemenea, despre educatie, bineinteles, si despre adaptarea scolii la cerintele pietei, despre fonduri europene si sa nu uitam ca ne aflam la un centru de cercetare si despre modul in care fondurile europene si ghidurile care vor fi lansate in perioada urmatoare vor veni in sprijinul celor care dezvolta, asa cum e si Renault, afaceri de succes in Romania, si, bineinteles, despre politici publice, cele legate de viitoarele proiecte legislative, pe care noi le avem in vedere si o parte foarte, foarte placuta si anume un test drive, chiar ma bucur. 
 
Este pentru prima data cand am condus un Duster cu cutie automata - va rog frumos sa incercati - si o masina electrica, de asemenea. Chiar e o senzatie placuta. Multumesc inca o data”, a declarat Grindeanu.
 
Un reporter i-a atras atentia lui Grindeanu ca, pe la Centrul tehnologizat, s-au perindat mai multi premieri, dar nimeni nu a facut nimic in ceea ce priveste DN 7 si DN 71, de importanta pentru judetul Dambovita.
 
Premierul a raspuns ca, la sfarsitul lunii aprilie, "se va lansa si e gata documentatia, si se va ridica pe SEAP - proiectare plus executie pe DN 7, ceea ce e un pas important". 
 
"Din alt punct de vedere, vorbim de ceea ce intereseaza foarte mult Renault si nu doar, ci pe noi toti, anume Sibiu - Pitesti, autostrada, culoarul 4. Sunt in lucru in acest moment, au ramas Lugoj - Deva si Sibiu - Pitesti; pe Lugoj - Deva se lucreaza pe mai multe loturi, aproape pe toate, unul e cu exceptie, e exceptia. 
 
Dincoace, nu simplu, s-au deblocat lucrurile pentru Lotul 1 si Lotul 5, ceea ce e important. E important ca, in perioada urmatoare, sa promovam si ce spuneam vineri la Dambovita, si nu doar, si anume acea lege pentru proiectele strategice care sa scurteze acele termene de care tot am vorbit si stiti. 
 
Dar e vremea sa terminam cu vorbele, mai ales din punct de vedere al infrastructurii si sa se vada lucruri. 
 
Avem bani, sunt bani europeni pe care, pana in acest moment, Romania nu a stiut sa-i cheltuie. Si aici cred ca e o vina a tuturor guvernelor din trecut. Nu vreau ca guvernul pe care-l conduc sa se inscrie in aceasta lista. Repet: finantari exista. O mare parte din vina ne apartine, daca nu toata ca nu am stiut cel putin pe Master Plan si pe tot ceea ce inseamna implementare si atragere de fonduri europene pe infrastructura, si nu avem de ce sa cautam vinovati in alte parti decat la noi. 
 
Ca s-au inventat proceduri mai stufoase decat era nevoie si decat ne cere Comisia Europeana, ca inventam pasaje pentru ursi, unde nu sunt ursi, ca facem tot felul de chestiuni de acest tip, dati-mi voie sa nu am explicatii. Ceea ce imi doresc, asa cum va spuneam, ca ritmul in acest sector, cel legat de infrastructura, sa fie cu totul si cu totul altul. Si aici includ si cele doua drumuri, care sunt, de altfel, parte a Master Planului, pentru ca sunt prinse in Master Plan, DN 7 si 71. Va repet, eu cred ca vorbe, mai ales aici, la Renault, s-au auzit destule. E timpul sa trecem la afaceri", a spus Grindeanu.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Financiar-Bancar

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?

today16 Iun. 2025
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Economie

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala

today16 Iun. 2025
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Companii

Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar

today16 Iun. 2025
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ultimele stiri economice

Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain

today16 Iun. 2025
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Ultimele stiri economice

Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv

today16 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Salariatul nu se  poate opune trimiterii lui in delegatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Salariatul nu se poate opune trimiterii lui in delegatie!

today16 Iun. 2025
Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?
Sanatate

Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?

today16 Iun. 2025
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x