Inmatricularile Dacia pe plan european au crescut in 2019 cu peste 10%

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Inmatricularile Dacia pe plan european au crescut in 2019 cu peste 10%
Inmatricularile Dacia pe plan european au crescut in 2019 cu peste 10%
de Adrian Somai la 17 Ian. 2020
Urmareste-ne pe Google News
daciainmatricularieuropa2019renaultvolkswagen

Succesul pe plan european a continuat pentru Dacia si in anul 2019, cifrele de vanzari raportate la finalul lunii decembrie stand drept dovada in acest sens. Astfel, producatorul auto cu sediul la Mioveni a inmatriculat in 2019 peste 580.000 de masini in Europa, in crestere cu aproximativ 10% in comparatie cu anul 2018. Cifrele inregistrate de cei de la Dacia sunt cu atat mai de laudat cu cat piata auto europeana nu a avut un an 2019 prea bun, cresterea fiind una nesemnificativa, de doar 1.2 procente. In aceste conditii, Dacia se poate mandri la aceasta ora cu o cota de piata solida pe plan european in 2019, de 3.7%.

Perioada buna pe care o traverseaza constructorul roman nu mai poate reprezenta o surpriza pentru nimeni la aceasta ora, cifrele de vanzari inregistrate de Dacia in ultimii ani fiind peste asteptari! Ce este si mai important pentru Dacia este ca modelele din portofoliul sau se bucura de o popularitate ridicata pe unele dintre cele mai mari piete auto pe plan european, precum Franta sau Spania. 

Conducerea Dacia a mizat inca de la bun inceput pe o strategie care propunea ca in oferta producatorului sa isi faca aparitia cateva modele cu performante tehnice bune, care sa fie vandute cu niste preturi decente pentru cumparatorul de clasa medie. In acest context, directorul general al producatorului roman explica la inceputul acestui an ca Dacia nu trebuie sa se indeparteze sub nicio forma de la aceasta strategie, aceasta fiind cauza succesului de care se bucura la aceasta ora constructorul roman. 

Inmatricularile Dacia au crescut cu peste 10% in 2019 

Conform datelor publicate de specialistii din cadrul Asociatiei Constructorilor de Automobile din Europa (ACEA), Dacia a inmatriculat in anul 2019 un numar de 581.543 de automobile noi. Astfel, in comparatie cu anul 2018, atunci cand au fost inmatriculate putin peste 528.000 de masini noi, Dacia se poate lauda acum cu o crestere in valoare de 10.1 procente, ceea ce nu este deloc de neglijat in actualul context in care se regaseste piata auto europeana. 

Cota de piata de 3.7% pe plan european 

Anul 2019 nu s-a dovedit a fi unul prea bun pentru piata auto de pe Batranul Continent, la nivel european fiind inmatriculate un numar de 15.805.752 de masini noi, in crestere cu doar 1.2% in raport cu anul 2018. In aceste conditii, cota de piata a producatorului auto de la Mioveni a crescut in 2019 de la 3.4% la 3.7%. 

Performanta celor de la Dacia este remarcata si la nivelul Grupului Renault, producatorul auto de la Mioveni fiind singurul care a inregistrat o crestere a inmatricularilor in 2019, cu exceptia brand-ului de nisa Alpine. In aceste conditii, Dacia a ajuns sa genereze in 2019 nu mai putin de 35% dintre inmatricularile intregului grup, care s-au ridicat la o cifra de 1.654.887 de unitati. 

Nici colegii de alianta ai francezilor nu s-au descurcat mai bine, inmatricularile Nissan scazand cu 20% in 2019, in timp ce inmatricularile Mitsubishi au crescut cu doar 3 procente. Asa cum era de asteptat, Volkswagen ramane cel mai puternic brand de pe scena auto europeana, germanii inmatriculand in 2019 peste 1.764.000 de masini noi, in crestere cu 0.3% fata de 2018. Pe podium se mai regasesc francezii de la Renault, in scadere cu 3.7% fata de 2018, respectiv Ford, in scadere cu 1.5%. Pe urmatoarele locuri in clasamentul intocmit pe baza cifrei de inmatriculari din 2019 se claseaza Peugeot, Mercedes, BMW, Opel, Skoda, Audi si Toyota.

Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x