Luca de Meo, seful Grupului Renault: Dacia produce multi bani si are un potential urias de crestere

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Luca de Meo, seful Grupului Renault: Dacia produce multi bani si are un potential urias de crestere
Luca de Meo, seful Grupului Renault: Dacia produce multi bani si are un potential urias de crestere
de Adrian Somai la 11 Nov. 2020
Urmareste-ne pe Google News
daciagrupul renaultluca de meodacia spring

Dacia traverseaza o perioada destul de dificila la aceasta ora, cifrele de vanzari ale producatorului roman de la Mioveni fiind afectate de criza actuala provocata de pandemia de coronavirus. In ciuda situatiei delicate, Dacia se afla in prezent in plin proces de schimbare a gamei de modele. In urma cu doar cateva saptamani, reprezentantii Dacia prezentau primele informatii oficiale despre noile generatii Logan, Sandero si Sandero Stepway, modele noi beneficiind de un design modern si de un habitaclu care a primit o multime de imbunatatiri. Mijlocul lunii octombrie ne aducea si primele detalii cu privire la Spring, primul model electric care va fi construit de Dacia. 

 

In ciuda perioadei dificile actuale, Dacia a inregistrat in anii precedenti cifre de vanzari peste asteptari pe multe piete europene, ceea ce i-a facut pe reprezentantii Grupului Renault sa acorde o importanta mai mare marcii romanesti. Luca de Meo, noul CEO al grupului francez, a sustinut intr-un interviu recent ca brand-ul Dacia are un potential urias, producand o multime de bani. Venit la conducerea grupului francez de la Seat, Luca de Meo a parut de la bun inceput extrem de interesat de performantele obtinute de Dacia. Astfel, nu putini sunt cei care sustin ca Dacia are sansa de a castiga o pozitie mai importanta in cadrul Grupului Renault in urmatorii ani. 

Renault: Dacia are un potential urias si produce mult bani

O prima dovada a atentiei suplimentare pe care a acordat-o Luca de Meo producatorului auto de la Mioveni a venit chiar in aceasta vara, atunci cand noul sef al Grupului Renault a facut o vizita oficiala in Romania. La acel moment, Luca de Meo a vorbit despre Dacia ca despre “un miracol”, sustinand ca brand-ul romanesc are un potential major de crestere pe termen lung. In plus, de Meo spunea la acea vreme ca Dacia este un brand “care genereaza multi bani datorita pozitionarii sale pe piata”. Dorind sa isi faca publica viziunea cu privire la viitor, Luca de Meo a spus atunci ca isi doreste sa permita marcii Dacia “sa infloreasca precum un brand matur, nu sa fie un sub-brand al Renault”. 

Revenind cu explicatii suplimentare pe acest subiect, Luca de Meo explica recent in cadrul unui interviu acordat unei publicatii de specialitate ca “masinile Dacia sunt usor de vandut, propunerea pe care brand-ul o face este cat se poate de clara: preturi entry-level in fiecare segment”. Aceasta viziune este impartasita si de conducerea Dacia, in trecut vorbindu-se despre faptul ca marca romaneasca nu trebuie sa isi schimbe directia nici in urmatorii ani. 

Modelele Dacia s-ar putea vinde sub brand propriu si in afara Europei 

In aceste conditii, nu ar fi exclus ca modelele Dacia sa fie disponibile in viitor pe piete noi. La ora actuala, modelele din gama Dacia sunt comercializate si in Rusia sau in America de Sud, insa sub brand-ul Renault. Acest lucru s-ar putea schimba insa sub conducerea lui Luca de Meo, acesta dorindu-si sa creasca importanta marcii romanesti in interiorul Grupului Renault. 

O declaratie in acest sens exista deja din partea lui Luca de Meo, noul CEO al grupului francez spunand ca “are logica sa fie introdus brand-ul Dacia in acele tari unde este loc sub Renault”. In aceste conditii, Renault s-ar putea reorienta catre segmentul superior pe mai multe piete, facand astfel loc pentru modelele Dacia in segmentul “entry-level”. 

 

 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x