Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Masinile vechi si foarte vechi care polueaza mult - interzise in Capitala


Masinile vechi si foarte vechi care polueaza mult - interzise in Capitala
de la 19 Apr. 2018
Masinile vechi si foarte vechi care polueaza mult - interzise in Capitala
Tags: masini vechipoluarecirculatie capitalapoluare bucuresticapitala

Un proiect care urmeaza sa intre pe ordinea de zi a Consiliului General al Primariei Capitalei propune interzicerea circulatiei masinilor vechi si foarte vechi, in Capitala. Pentru a reduce din gradul de poluare, masinile care nu indeplinesc unele standarde europene, vor fi eliminate complet pana in 2021.


Proiectul de lege care interzice circulatia in Bucuresti a masinilor care polueaza foarte mult a fost propus de consilierul general al PMP, Lucian Iliescu. Consilierul PMP a declarat ca proiectul ar urma sa intre pe ordinea de zi a sedintei Consiliului General al Municipiului Bucuresti fie in luna aprilie, fie in luna mai.

Masinile care polueaza foarte mult vor circula doar noaptea

Proiectul nu prevede o interdictie totala de circulatie, ci doar un interval orar in care aceste masini nu vor putea fi folosite pe strazile Bucurestiului. Este vorba despre orele 06:00 - 22:00.

”Daca va fi votata, hotararea intra in vigoare la 1 ianuarie 2019, pentru masinile non-euro, Euro 1 si Euro 2. Pentru aceste masini, interzicerea circulatiei este valabila in intervalul orar 6 dimineata - 10 seara, adica pot circula noaptea, pentru ca sunt soferi care vin in tranzit, de exemplu.

Vor intra in aceasa categorie de masini si cele utiltare, care transporta beton, dar si taxiurile. Amenzile vor fi de 2.000 de lei pentru nerespectarea acestei prevederi. In ceea ce priveste masinile Euro 3, acestea ar urma sa fie interzise din 2020, iar cele Euro 4 din 2021. La fel se intampla in orase precum Bologna, Torino sau Bruxelles si Budapesta”,

Exista si exceptii prevazute in textul proiectului 

Exceptiile de la prevederile documentului sunt: autovehiculele indreptatite sa utilizeze semnale speciale de avertizare luminoase, autovehiculele care efectueaza transport in comun, , ambulantele, ale celor care indeplinesc sarcini publice, transporta alimente, respectiv autovehiculele de depanare sau de transport vehicule care cu girofare galbene. Totodata, in aceasta categorie de exceptie se incadreaza si autovehiculele diplomatilor, militare, autovehiculele care transporta persoane cu handicap locomotor si carele TV.

Poluarea in Capitala a atins cote alarmante, deci e nevoie de masuri radicale

"Capitala este unul dintre orasele europene cu cel mai inalt nivel de poluare, mai ales a aerului. Conform datelor Oficiului european de statistica, referitoare la nivelul de satisfactie al locuitorilor din capitalele tarilor UE, in anul 2015, doar 22% dintre locuitorii Bucurestiului se declarau multumiti de calitatea aerului, si 31% de nivelul de zgomot din oras.

Este imperios necesar a se lua masuri de descurajare a circulatiei cu autovehicule poluante in oras, si venind in intampinarea si completarea masurilor de eliminare a parcului auto poluante care se regasesc in propunerea P.M.B a Planului Integrat de Calitate a Aerului in Municipiul Bucuresti, consider oportuna restrictionarea circulatiei, cel putin pe timpul zilei a acestui tip de autovehicule", se arata in expunerea e motive a proiectului, semnata de Lucian Iliescu.

Citeste si: Vesti bune pentru tinerii bucuresteni: Finantari de 30,000 de euro pentru ideile stralucite
 


Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.9 din 5 - 5 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016