Porsche a lansat oficial la mijlocul acestei saptamani noua versiune de performanta a modelului Cayenne, si anume Cayenne Turbo GT. Vorbim, asadar, despre un nou varf de gama pentru modelul Porsche Cayenne, unul dintre cele mai apreciate modele din gama constructorului de lux. Potrivit oficialilor companiei, noul Cayenne Turbo GT este cel mai rapid Cayenne dezvoltat pana la aceasta ora. Oficial, noul bolid isi va face debutul in cadrul Festivalului Vitezei de la Goodwood. Pana atunci insa, SUV-ul este deja disponibil pentru comanda, livrarile urmand sa inceapa in aceasta toamna.
Din punct de vedere al infatisarii exterioare, noul Cayenne Turbo GT ne este prezentat cu un spoiler frontal care a primit cateva revizuiri, cu niste prize de aer de dimensiuni ceva mai generoase, plafon din fibra de carbon si un difuzor de aer realizat, de asemenea, din carbon. De asemenea, bolidul a primit un set de jante cu diametrul de 22 de inci si cu design specific. Nu in ultimul rand, tot la nivel estetic mai trebuie sa aducem in discutie si un eleron care creste apasarea pe puntea spate cu 40 de kilograme.
Lucrurile stau foarte bine si la nivelul habitaclului, acolo unde soferul si pasagerii se vor putea bucura de un lux desavarsit specific modelelor din gama Porsche. Pasagerii vor regasi la interior o tapiterie din Alcantara, scaune sport si finisaje de cea mai inalta calitate. Din punct de vedere tehnologic, noul varf de gama al modelului Cayenne este echipat cu noul sistem multimedia Porsche Communication Management 6.0.
Asa cum spuneam si in randurile anterioare, noul Cayenne Turbo GT ne-a fost prezentat de oficialii Porsche drept cel mai rapid Cayenne dezvoltat pana in ziua de astazi. Astfel, desi sub capota regasim aceeasi unitate de motorizare V8 twin turbo cu capacitate de 4.0 litri, unitate cu care este echipata si versiunea Turbo Coupe, puterea este ceva mai mare.
Mai exact, noul Cayenne Turbo GT se poate lauda cu un plus de pana la 90 de cai putere, puterea de sub capota ajungand acum la nu mai putin de 640 de cai. Si cuplul maxim a crescut cu 80 Nm pana la un nivel de 850 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii automate Tiptronic cu opt rapoarte, care a fost recalibrata pentru a se putea obtine un schimb mai rapid al treptelor.
Nu a fost simplu pentru cei de la Porsche sa ajunga la aceste valori, specialistii tehnici ai producatorului german fiind nevoiti sa modifice turbinele, admisia, arborele cotit si sistemul de evacuare realizat din titan. De asemenea, suspensia, sasiul, directia si manevrabilitatea au fost imbunatatite cu aceasta ocazie. In cele din urma, mai trebuie sa mentionam si faptul ca noul Cayenne Turbo GT sta cu 17 mm mai aproape de sosea in comparatie cu versiunea Turbo Coupe.
In aceste conditii tehnice, noul Cayenne Turbo GT se poate lauda acum cu o viteza maxima de 297 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h poate fi realizata intr-un timp de numai 3.3 secunde.
Ultimele NOUTATI
Vrei sa iei imprumut de la un IFN? Vezi aici care e suma maxima pe care ti-o pot cere - LEGE NOUA
Curierii de la Sameday, salarii de lux: pleaca acasa si cu 1.000 de euro in buzunar
Cele mai grele 5 sfaturi financiare pe care putini romani le respecta
O mare companie da afara 17.000 de angajati, peste noapte: "Ne resetam" - spune conducerea
Autorul bestseller-ului Tata bogat, tata sarac: Saracia este o consecinta a educatiei slabe, nu a lipsei de bani
Partenerii nostri
Lucrator desemnat responsabil de SSM - model decizie
Continuarea popririi la schimbarea locului de munca - atentie la aceste aspecte!
Concediu de odihna in functie de vechime - procedura de acordare
Somajul tehnic, ca solutie pentru reducerea costurilor: ce trebuie sa stii
Adeverinta vechime in munca MODEL
Demisie dupa prima zi la locul de munca. "Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua respectiva?"
Te-ar putea interesa si
Curierii de la Sameday, salarii de lux: pleaca acasa si cu 1.000 de euro in buzunar
Cele mai grele 5 sfaturi financiare pe care putini romani le respecta