Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand
Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand
de Adrian Somai la 18 Oct. 2019
Urmareste-ne pe Google News
daciachristophe dridiromaniainfrastructura rutieramasini second hand

Francezii de la Renault anuntau in urma cu aproape un an numirea lui Christophe Dridi in functia de director general al Automobile Dacia si al Group Renault Romania. Venirea francezului in fruntea producatorului auto de la Mioveni a fost privita cu optimism de toti cei implicati in fenomenul auto din tara noastra. La doar zece luni de la numirea lui Dridi in aceasta functie, putem vorbi cu totii despre un inceput de mandat perfect, Dacia devenind in acest an unul dintre cei mai importanti constructori de pe piata auto europeana.

Producatorul auto de la Mioveni a impresionat in acest an, modelele din portofoliul Dacia inregistrand niste cifre de vanzari peste orice asteptari pe unele dintre cele mai importante piete europene. Totodata, francezii de la Renault sunt constienti de potentialul pe care il au modelele produse la Mioveni, luand decizia de a face o investitie majora in uzina din tara noastra in vederea maririi capacitatii de productie. In conditiile in care vanzarile ne arata ca cei de la Dacia merg in directia care trebuie, este normal ca cei din conducerea constructorului sa isi propuna niste tinte si mai ambitioase pentru viitor. 

Presiuni pentru autostrada Pitesti - Sibiu 

Autostrada Pitesti - Sibiu este un subiect extrem de sensibil pentru cei de la Dacia, conducerea producatorului de la Mioveni facand presiuni in acest sens de mai multi ani. Lasand la o parte ca infrastructura rutiera din tara noastra nu este prea buna, cei de la Dacia au incercat sa convinga autoritatile de la Bucuresti ca este imperios necesar ca aceasta autostrada sa fie construita. O autostrada care ar lega aceste orase le-ar permite celor de la Dacia sa exporte automobilele produse la Mioveni mult mai usor catre tarile din Europa de Vest. Pana la acest moment, autostrada Pitesti - Sibiu nu exista decat pe hartie, constructorul facand anumite lucrari pregatitoare pentru deschiderea santierului. Insa, pana la ora actuala, autoritatile nu au aprobat nici macar proiectul tehnic, ceea ce inseamna ca nu putem vorbi nici despre o autorizatie de constructie. 

Intr-un interviu acordat recent, Christophe Dridi a explicat ca autostrada Pitesti - SIbiu este extrem de importanta pentru Dacia, motiv pentru care se fac presiuni uriase la autoritati. Totodata, directorul Automobile Dacia transmite celor responsabili ca “pentru dezvoltarea industriei auto este nevoie de o infrastructura rutiera, de cai ferate si chiar si de infrastructura maritima”. 

Masinile second-hand au invadat Romania 

Referindu-se la prioritatile pe care Dacia le are in tara noastra, Christophe Dridi a transmis ca cea de-a doua prioritate a constructorului pe care il conduce este reprezentata de numarul ridicat de masini la mana a doua inmatriculate in Romania. Mai in gluma, mai in serios, Dridi sustine ca Dacia trebuie sa lupte impotriva “invaziei de masini second-hand” din tara noastra. 

Reactia lui Christophe Dridi este oarecum de inteles, avand in vedere ca masinile la mana a doua sunt la mare cautare in Romania datorita pretului mic pe care il au. In plus, multi clienti de pe piata auto din Romania sunt mai interesati de o masina germana la mana a doua decat de o masina noua produsa in Romania, ceea ce reprezinta o problema pentru Dacia. 

Odata cu eliminarea timbrului de mediu, vanzarile din segmentul masinilor la mana a doua au crescut semnificativ in tara noastra! Spre exemplu, la acea vreme, 20% dintre masinile inmatriculate in Romania erau second-hand. Din fericire, lucrurile s-au mai linistit intre timp, apetitul pentru masinile la mana a doua scazand odata cu trecerea timpului. In primele opt luni ale anului curent, in Romania au fost inmatriculate aproape 294.000 de masini second-hand si aproape 131.000 de automobile noi. 

 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Diferenta dintre zaharul alb si zaharul brun: Care este mai sanatos si de ce?
Ultima ora

Diferenta dintre zaharul alb si zaharul brun: Care este mai sanatos si de ce?

today29 Mar. 2024
2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania
Companii

2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania

today29 Mar. 2024
De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x