Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand
Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand
de Adrian Somai la 18 Oct. 2019
Urmareste-ne pe Google News
daciachristophe dridiromaniainfrastructura rutieramasini second hand

Francezii de la Renault anuntau in urma cu aproape un an numirea lui Christophe Dridi in functia de director general al Automobile Dacia si al Group Renault Romania. Venirea francezului in fruntea producatorului auto de la Mioveni a fost privita cu optimism de toti cei implicati in fenomenul auto din tara noastra. La doar zece luni de la numirea lui Dridi in aceasta functie, putem vorbi cu totii despre un inceput de mandat perfect, Dacia devenind in acest an unul dintre cei mai importanti constructori de pe piata auto europeana.

Producatorul auto de la Mioveni a impresionat in acest an, modelele din portofoliul Dacia inregistrand niste cifre de vanzari peste orice asteptari pe unele dintre cele mai importante piete europene. Totodata, francezii de la Renault sunt constienti de potentialul pe care il au modelele produse la Mioveni, luand decizia de a face o investitie majora in uzina din tara noastra in vederea maririi capacitatii de productie. In conditiile in care vanzarile ne arata ca cei de la Dacia merg in directia care trebuie, este normal ca cei din conducerea constructorului sa isi propuna niste tinte si mai ambitioase pentru viitor. 

Presiuni pentru autostrada Pitesti - Sibiu 

Autostrada Pitesti - Sibiu este un subiect extrem de sensibil pentru cei de la Dacia, conducerea producatorului de la Mioveni facand presiuni in acest sens de mai multi ani. Lasand la o parte ca infrastructura rutiera din tara noastra nu este prea buna, cei de la Dacia au incercat sa convinga autoritatile de la Bucuresti ca este imperios necesar ca aceasta autostrada sa fie construita. O autostrada care ar lega aceste orase le-ar permite celor de la Dacia sa exporte automobilele produse la Mioveni mult mai usor catre tarile din Europa de Vest. Pana la acest moment, autostrada Pitesti - Sibiu nu exista decat pe hartie, constructorul facand anumite lucrari pregatitoare pentru deschiderea santierului. Insa, pana la ora actuala, autoritatile nu au aprobat nici macar proiectul tehnic, ceea ce inseamna ca nu putem vorbi nici despre o autorizatie de constructie. 

Intr-un interviu acordat recent, Christophe Dridi a explicat ca autostrada Pitesti - SIbiu este extrem de importanta pentru Dacia, motiv pentru care se fac presiuni uriase la autoritati. Totodata, directorul Automobile Dacia transmite celor responsabili ca “pentru dezvoltarea industriei auto este nevoie de o infrastructura rutiera, de cai ferate si chiar si de infrastructura maritima”. 

Masinile second-hand au invadat Romania 

Referindu-se la prioritatile pe care Dacia le are in tara noastra, Christophe Dridi a transmis ca cea de-a doua prioritate a constructorului pe care il conduce este reprezentata de numarul ridicat de masini la mana a doua inmatriculate in Romania. Mai in gluma, mai in serios, Dridi sustine ca Dacia trebuie sa lupte impotriva “invaziei de masini second-hand” din tara noastra. 

Reactia lui Christophe Dridi este oarecum de inteles, avand in vedere ca masinile la mana a doua sunt la mare cautare in Romania datorita pretului mic pe care il au. In plus, multi clienti de pe piata auto din Romania sunt mai interesati de o masina germana la mana a doua decat de o masina noua produsa in Romania, ceea ce reprezinta o problema pentru Dacia. 

Odata cu eliminarea timbrului de mediu, vanzarile din segmentul masinilor la mana a doua au crescut semnificativ in tara noastra! Spre exemplu, la acea vreme, 20% dintre masinile inmatriculate in Romania erau second-hand. Din fericire, lucrurile s-au mai linistit intre timp, apetitul pentru masinile la mana a doua scazand odata cu trecerea timpului. In primele opt luni ale anului curent, in Romania au fost inmatriculate aproape 294.000 de masini second-hand si aproape 131.000 de automobile noi. 

 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ghidul angajatorului. Conditii care trebuie indeplinite  pentru ca o concediere disciplinara sa fie corecta
Companii

Ghidul angajatorului. Conditii care trebuie indeplinite pentru ca o concediere disciplinara sa fie corecta

today04 Iun. 2025
FMI prevede un viitor fiscal dificil pentru Romania: imbatranirea populatiei si cresterea datoriei
Economie

FMI prevede un viitor fiscal dificil pentru Romania: imbatranirea populatiei si cresterea datoriei

today04 Iun. 2025
Cine sunt politicienii in care romanii inca au incredere? Presedintele Nicusor Dan, pe un loc impresionant in clasament
Politica

Cine sunt politicienii in care romanii inca au incredere? Presedintele Nicusor Dan, pe un loc impresionant in clasament

today04 Iun. 2025
Bursa din Polonia reactioneaza negativ la alegerea unui lider eurosceptic
Economie

Bursa din Polonia reactioneaza negativ la alegerea unui lider eurosceptic

today04 Iun. 2025
Ghid finantare Rabla 2025. Care sunt conditiile impuse de stat pentru editia din acest an
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Ghid finantare Rabla 2025. Care sunt conditiile impuse de stat pentru editia din acest an

today04 Iun. 2025
Plan de imprumuturi de 5,8 miliarde lei in iunie: Ministerul Finantelor cauta solutii pentru acoperirea deficitului
Financiar-Bancar

Plan de imprumuturi de 5,8 miliarde lei in iunie: Ministerul Finantelor cauta solutii pentru acoperirea deficitului

today04 Iun. 2025
Cine sunt romanii care vor plati CAS si CASS de 2 sau de 3 ori! Cum se gandesc partidele politice sa salveze economica  suprafiscalizand drepturile de autor
Ultimele stiri economice

Cine sunt romanii care vor plati CAS si CASS de 2 sau de 3 ori! Cum se gandesc partidele politice sa salveze economica suprafiscalizand drepturile de autor

today04 Iun. 2025
Cum vrea China sa cucereasca lumea? Strategia ei e complet diferita de cea a SUA
Analize

Cum vrea China sa cucereasca lumea? Strategia ei e complet diferita de cea a SUA

today03 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x