In urma cu doar cateva saptamani, mai multe publicatii din presa franceza sustineau ca Renault va comercializa SUV-ul electrice K-ZE pe piata europeana sub sigla Dacia. Conform informatiilor de la acea vreme, noul SUV ar fi urmat sa fie disponibil incepand cu anul 2021, la un pret de aproximativ 15.000 de euro. Informatiile lansate pe piata de presa din Hexagon nu au fost inca confirmate de oficialii Renault. Totusi, Philippe Buros, presedintele Grupului Renault pentru Europa, a oferit recent o serie de declaratii extrem de interesante cu privire la viitorul electric al constructorului roman.
Philippe Buros sustine ca Dacia este nevoita la acest moment sa isi electrifice gama, fie prin modele electrice, fie prin modele de tip hibrid. In aceste conditii, presedintele Grupului Renault pentru zona europeana transmite ca producatorul roman “va prelua tot ce are Renault in termeni de electrificare in perioada urmatoare”. Astfel, Buros isi exprima increderea cu privire la faptul ca in doi sau trei ani se va face deja electrificarea constructorului de la Mioveni.
Lasand la o parte o posibila versiune Dacia a SUV-ului electric K-ZE, Philippe Buros a fost intrebat de presa franceza de curand si de posibilitatea ca Dacia sa lanseze un model electric care sa aiba la baza hatchback-ul electric Renault Zoe, unul dintre cele mai apreciate modele cu propulsie electrica de pe Batranul Continent. Philippe Buros nu a exclus aceasta varianta de lucru, mentionand insa ca un astfel de model ar trebui comercializat la aceeasi diferenta de pret care exista intre Dacia Sandero si Renault Clio.
Pretul unui astfel de model este extrem de important in toata aceasta ecuatie, strategia Dacia fiind aceea de a aduce pe piata modele accesibile din punct de vedere financiar, care ofera performante decente. Cu aceasta strategie, Dacia a obtinut niste cifre de vanzari excelente in ultimii ani, modelele din gama sa devenind unele dintre cele mai vandute automobile pe unele dintre cele mai mari piete auto europene.
Astfel, Philippe Buros sustine ca orice decizie se va lua in acest sens, trebuie sa existe asigurari ca diferenta de pret dintre Dacia si restul pietei va fi pastrata, aceasta fiind la momentul actual de aproximativ 20%. In caz contrat, Philippe Buros avertizeaza ca vanzarile Dacia vor scadea considerabil. Presedintele Grupului Renault transmite totodata ca producatorul roman trebuie sa ofere la un pret mai mic “valoare pentru bani si un nivel relativ inalt de echipare”.
In aceste conditii, aflam cu aceasta ocazie tot de la Philippe Buros ca Dacia nu va introduce in perioada urmatoare sistemele de asisenta de ultima generatie tocmai pentru a evita o crestere a preturilor. Spre exemplu, sisteme precum Lane Keeping Assist sau Adaptive Cruise Control vor fi introduse doar atunci cand acestea vor fi impuse de Uniunea Europeana. Conform ultimelor directive ale UE, incepand cu anul 2022, toate automobilele vor fi echipate cu sistemul de franare automata de urgenta si cu sistemul pentru mentinerea benzii de circulatie.
Ultimele NOUTATI
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Creditare societate de catre asociat: Ce trebuie sa stiti despre dobanzi si deductibilitate
Imprumut pe termen scurt si lung: Monografia contabila intr-un studiu de caz
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]