Revolutie la Mercedes: 30 de modele noi in urmatorii trei ani

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Revolutie la Mercedes: 30 de modele noi in urmatorii trei ani
Revolutie la Mercedes: 30 de modele noi in urmatorii trei ani
de Adrian Somai la 05 Feb. 2020
Urmareste-ne pe Google News
mercedesmercedeslansarimodele noielectrificare

Industria auto a dovedit in ultimii ani ca este intr-o continua schimbare, marii producatori ai lumii reusind sa dezvolte tehnologii din ce in ce mai inovatoare, tehnologii care practic au reusit sa schimbe perceptia omului fata de automobil. Daca in urma cu zece ani vorbeam despre suprematia diesel-ului, acum vorbim despre disparitia acestei solutii de propulsie. Daca in urma cu cativa ani erau multi care nici macar nu luau in seama solutiile alternative de propulsie, iata ca acum vorbim din ce in ce mai des despre masini electrice sau chiar pe hidrogen. Totodata, masinile autonome sunt din ce in ce mai interesante in ochii clientilor!

Totodata, in acesti ultimi ani, electrificarea a devenit din ce in ce mai importanta in industria auto, marea majoritate a producatorilor de renume indreptandu-si atentia in aceasta directie. Si, avand in vedere cifrele de vanzari inregistrate in ultimii doi sau trei ani in acest segment, ne putem da seama ca aceasta strategie nu este deloc gresita, tot mai multi clienti de pe piata auto globala fiind interesati sa isi achizitioneze o masina cu propulsie electrica. Chiar daca inca nu putem vorbi despre o popularitate foarte mare a acestor modele in multe parti ale lumii, exista indicii clare care ne dau de inteles ca electrificarea a devenit deja un trend. 

Revolutie la Mercedes: 30 de modele noi 

Mercedes-Benz este unul dintre cei mai importanti producatori auto de pe scena europeana a lumii auto si, bineinteles, de pe piata auto globala. In acest context, este normal ca strategia constructorului german sa respecte ultimele trenduri de pe piata. Asadar, ne asteptam ca cei de la Mercedes sa lucreze si sa dezvolte noi si noi modele care sa tina cont de cerintele din ce in ce mai exigente ale clientilor de pe aceasta piata auto internationala. 

Oficialii Mercedes-Benz anunta acum o revolutie adevarata, sustinand ca urmeaza sa lanseze nu mai putin de 30 de modele noi si update-uri pentru modelele actuale, toate acestea urmand sa apara pe piata pana in anul 2022. Germanii au, asadar, la dispozitie doar trei ani pentru a aduce pe piata toate aceste noutati, ceea ce nu este deloc o misiune usoara nici macar pentru un producator de talia Mercedes. Insa, fara doar si poate, este o provocare pe care germanii o pot indeplini in termenul stabilit. 

Conform unor informatii neconfirmate pana la aceasta ora de oficialii Mercedes, aparute recent in presa de specialitate britanica, pe lista de lansari viitoare ale germanilor se regasesc modelele de generatie noua Clasa C, respectiv Clasa S. De asemenea, tot pe aceasta lista a surprizelor pe care le pregatesc cei de la Mercedes se mai regaseste si noul SL, model care ar urma sa fie prezentat oficial la inceputul lui 2021. De asemenea, tot conform unor zvonuri aparute recent, cei de la Mercedes se gandesc din ce in ce mai serios si la dezvoltarea unei versiuni de serie pentru conceptul Project One, un prototip care a atras atentia lumii auto datorita cifrelor sale de performanta excelente. 

Mercedes pregateste electrificarea gamei 

Asa cum era de asteptat, germanii de la Mercedes pregatesc si cinci lansari noi in gama de modele electrice EQ. Totodata, pe lista constructorului se mai regasesc si cativa hibrizi care urmeaza sa fie dezvoltati pentru divizia de performanta AMG. Nu in cele din urma, conform informatiilor aparute recent in presa auto internationala, productia versiunii plug-in hybrid a lui AMG GT 4-Door Coupe ar urma sa debuteze spre finalul acestui an!

Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x