Toate masinile puternic poluante vor plati taxa pentru a circula prin centrul Bucurestiului! Se elimina criteriul neinmatricularii in capitala Romaniei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Toate masinile puternic poluante vor plati taxa pentru a circula prin centrul Bucurestiului! Se elimina criteriul neinmatricularii in capitala Romaniei
Toate masinile puternic poluante vor plati taxa pentru a circula prin centrul Bucurestiului! Se elimina criteriul neinmatricularii in capitala Romaniei
de Vlad Strunescu la 03 Sep. 2019
Urmareste-ne pe Google News
taxa poluare bucurestitranzit centru bucurestitaxe bucurestipoluare bucuresti

Primaria Capitalei a anuntat ca Proiectul "Oxigen pentru Bucuresti" va fi modificat prin introducerea obligativitatii taxei in cazul tuturor masinilor puternic poluante - non Euro, Euro 1 si Euro 2-, indiferent daca sunt inmatriculate in Capitala sau in alte orase, pentru circulatia in afara centrului.

Astel, in centrul Bucurestiului, raman interzise toate masinile non Euro, Euro 1 si Euro 2.

Citetse si: Un tramvai al STB, gazda a poeziei in luna septembrie
 
Potrivit Primariei, proiectul de hotarare privind introducerea vinietelor electronice de utilizare a drumurilor publice din Capitala, aflat in consultare publica, este un subiect de mare interes pentru bucuresteni, care participa activ cu propuneri si observatii de imbunatatire sau de completare a actului normativ.
 
"Cu totii suntem constienti ca atat autoritatea locala cat si cetatenii trebuie sa luam masuri impotriva poluarii si implicit a aglomeratiei. Am primit, pana in prezent, aproape 1.000 de mesaje in legatura cu acest proiect, pe care le-am analizat impreuna cu specialistii Primariei Capitalei.
 
Astfel, principalele modificari pe care le avem in vedere se refera la criteriile de aplicare a vinietei si anume: proprietarii autoturismelor nu vor mai plati vinieta in functie de orasul de inmatriculare, ci doar in functie de norma de poluare. Asadar, se va elimina criteriul neinmatricularii in Bucuresti, dar se va inaspri criteriul normei de poluare! 
 
Astfel, in centrul orasului, nu vor mai putea intra autoturismele Non Euro, Euro 1 si Euro 2, iar, pentru restul teritoriului, toti vor plati taxa de poluare daca au masini Non Euro, Euro 1 sau Euro 2", a declarat primarul general, Gabriela Firea.
 
Ea a adaugat ca, impreuna cu specialistii in mediu si mobilitate, se cauta solutii pentru rezidentii din zona centrala a Capitalei, care sunt proprietari ai unor masini Non Euro, Euro 1 si Euro 2.
 
Totodata, Primaria Capitalei este in dialog atat cu firmele care detin taximetre, firmele de constructii si de turism care detin autocare si microbuze, astfel incat sa se poata identifica cele mai bune solutii antipoluare, asa cum s-a intamplat in toate capitalele europene.
 
Cei interesati pot trimite propuneri legate de proiect la adresele de email oxigen@pmb.ro si relatiipublice@pmb.ro, pana la 1 octombrie, data la care se incheie consultarea publica. 

Citeste si: Concurenta analizeaza preluarea statiilor de distributie ale Art Petrol de catre OMV Petrom Marketing
 
Termenul initial a fost prelungit, pentru un acces cat mai larg la procesul de consultare publica.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Financiar-Bancar

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?

today16 Iun. 2025
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Economie

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala

today16 Iun. 2025
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Companii

Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar

today16 Iun. 2025
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ultimele stiri economice

Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain

today16 Iun. 2025
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Ultimele stiri economice

Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv

today16 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Salariatul nu se  poate opune trimiterii lui in delegatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Salariatul nu se poate opune trimiterii lui in delegatie!

today16 Iun. 2025
Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?
Sanatate

Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?

today16 Iun. 2025
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x