Va urez sa fiti intr-o pedala !

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Va urez sa fiti intr-o pedala ! Va urez sa fiti intr-o pedala !
de Ion Dan Trestieni la 09 Nov. 2017
Urmareste-ne pe Google News
e-pedalanissan leafvehicul electrictehnologie regenerativa

Noul Nissan LEAF introduce inovatia e-Pedala. Se va folosi o singura pedala pentru acceleratie si franare si se va incarca bateria electrica in urma acestui procedeu

S-ar parea ca masina Nissan LEAF are un destin al ei : deschide cai complet noi in constructia de automobile . Cand a aparut in 2010, Nissan LEAF a propulsat vehiculele electrice  (VE) pe scena si a devenit modelul cel mai vandut din lume.
Fericitii cumparatori au observat ca motivatia lor ecologista era completata de performantele remarcabile ale VE : acceleratie rapida si o maniabilitate iesita din comun. In final au constatat ca este foarte agreabil sa conduci un Nissan LEAF.
 
Noul model de Nissan LEAF va aparea in ianuarie 2018 si va bulversa, din nou, lumea constructorilor de masini. El va revolutiona maniera de a conduce masina . Cum ? Nu va mai fi nevoie sa deplasam piciorul  de pe accelerator pe frana si viceversa. Va exista e-Pedala iar piciorul nostru va ramane in acelasi loc pentru ambele operatii.
 
Cum functioneaza e-Pedala ?
 
Iata ce spune Francesco Giacalone, directorul de marketing al VE Nissan Europa : “ Este foarte simplu. Cu o masina normala, pentru a incetini, trebuie sa deplasezi piciorul de la accelerator spre frana, apoi sa apesi din nou pe accelerator, pentru a reporni. Cu e-Pedala apesi pe pedala pentru a accelera si     o eliberezi usor pentru a frana. Daca vrei, iei piciorul brusc de pe pedala si poti opri masina .”
 
Noul Nissan LEAF mai are, desigur, si pedala de frana. Ea poate fi folosta cand soferul vrea sa franeze intr-o maniera mai brutala sau trebuie sa faca o franare de urgenta. E-Pedala poate fi activata digital pe tabloul de bord.
 
Care sunt avantajele e-Pedalei ?
 
E-Pedala sporeste eficacitatea tehnologiei regenerative a modelului LEAF. Cu o transmisiune integral electrica  se poate activa in acelasi timp franarea si regenerarea intr-o maniera total fluida. Tehnologia regenerativa consta din a
“recicla” energia creata in momentul franarii sau a decelerarii si in a o  folosi pentru a alimenta bateria electrica. Ideea franarii regenerative nu este noua. In versiunea precedenta de Nissan LEAF modul B de conducere a masinii ameliora capacitatile regenerative ale VE.
Francesco Giacalone spune : “ E-Pedala este o evolutie a modului B de conducere a masinii . Cand ridici piciorul de pe accelerator, masina, deja in modul de franare , maximalizeaza automat regenerarea . Se exploateaza din plin capacitatea de regenerare , ceea ce nu era posibil cu mutarea constanta a piciorului de la accelerator la frana”.
 
Poti sa te obisnuiesti usor cu e-Pedala ?
 
Dupa parera lui Francesco Giacalone nu-ti ia mai mult de 15 minute pentru a realiza noul habitus.
 
Cum schimba e-Pedala soferia noastra cotidiana ?
 
E-Pedala va fi foarte utila in cazul ambuteiajului. Cu noul model de Nissan LEAF acest dute-vino intre pedala de acceleratie si cea de franare se reduce cu 90 %. 
Beneficiile noului model de VE vor fi enorme pentru cei care folosesc masina in scopuri profesionale : soferii de taxi sau cei ce livreaza marfa. E-Pedala permite o maniera de a conduce masina mai dulce, mai fluida, mai naturala. Stresul se va reduce considerabil.
 
Toate aceste informatii le-am gasit, pentru dumneavoastra, in materialul “Pourquoi les voitures du futur n’auront qu’une pédale, Huffington Post, Robert Bright , 8.11.2017 (De ce masinile viitorului nu vor avea decat o pedala ?)
 
Va urez sa fiti intr-o pedala !
 
 
 
 
 

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x