Interviu Robert Murray. Importanta brandului personal in construirea carierei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Interviu Robert Murray. Importanta brandului personal in construirea carierei Interviu Robert Murray. Importanta brandului personal in construirea carierei
de Redactia Manager la 08 Oct. 2015 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
robert murraybrandingdezvoltarea cariereipotentialechipaleadershippeter drucker

Robert Murray a fost de acord sa raspunda unor intrebari privind brandingul personal in dezvoltarea carierei, precum si referitor la dezvoltarea unor abilitati care sa ne faca fie manageri mai buni, fie antreprenori mai buni si, bineinteles, la final de zi, oameni mai buni. Vom descoperi impreuna, asadar, pasii care ne ajuta sa ne atingem adevaratul potential, sa ii inspiram pe ceilalti, sa construim o echipa motivata si puternica alaturi de care afacerile pe care le dezvoltam sa aiba succes pe termen lung.


Care este rolul brandingului personal in dezvoltarea carierei?

Robert Murray: Brandul tau personal este ”ce spun oamenii despre tine cand nu esti in camera”. Este un semn de incredere. Un brand personal, ca si un brand corporate este construit pornind de la valorile personale si punctele tale tari. Punctele tale tari te-au ajutat sa ajungi unde esti astazi. Pentru acestea esti recunoscut. Cand constientizezi ce reprezinta brandul tau personal si ce ar putea fi daca ar fi dezvoltat in continuare, poti lua deciziile corecte care sa genereze rezultate tot mai bune.

Care sunt principalii pasi in dezvoltarea brandului personal?

Robert Murray: Primul pas este sa constientizezi care sunt valorile tale personale. Spre exemplu, una dintre valorile mele este ”Libertatea”.  Pentru ca este important sa respect aceasta valoare, nu o sa accept proiecte care imi restrictioneaza libertatea. Rezultatele muncii mele sunt bune, iar eu sunt cu adevarat multumit de munca mea. Workshopurile mele, pe care le tin in toata lumea, ajuta liderii sa devina constienti de propriul brand si sa il consolideze. Rezultatele au fost extraordinare pentru fiecare participant in parte. Pe 19 octombrie o sa fiu in Bucuresti unde, impreuna cu echipa de la Conference Arena, pregatesc 3 workshopuri dedicate construirii brandului personal.

Cum inspir oamenii cu care lucrez sa fie ei insisi atenti la brandul personal?

Robert Murray: Concetreaza-te pe punctele tari ale fiecarui membru din echipa. Ca lider, imi place sa observ oamenii facand lucrurile corect. Cand oamenii lucreaza in acord cu valorile brandului personal, te pot surprinde zilnic cu abilitatile lor. Secretul este sa nu te concentrezi pe punctele lor slabe ci pe cele tari.  

Cum fac sa imi descopar adevaratul potential, astfel incat sa fiu zilnic cea mai buna versiune a mea?

Robert Murray: Simplu: urmareste-ti pasiunile si nu sa iti asiguri o pensie mare. Gandeste-te la momentele cand ai fost cel mai fericit si mai productiv. Garantez ca atunci cand traiai in acord cu valorile tale si cand iti valorificai punctele tari, parea ca nu faci niciun efort in comparatie cu momentele cand te simteai frustrat.
   
Cum ii ajut pe ceilalti sa lucreze la adevarata lor capacitate?

Robert Murray: Impartaseste deschis cu ei cele 4 repere principale de leadership: Scop, Viziune, Plan si Implicare. Scopul este despre ”de ce”. De ce faci ceea ce faci, de ce este important pentru echipa ta, de ce este important pentru clienti, etc. Viziunea este despre a arata echipei pe care o coordonezi imaginea de ansamblu. Oamenii au nevoie sa stie incotro se indreapta si care este obiectivul final. Planul este ceea ce e de facut pentru a atinge obiectivul. Cheia este sa implici echipa in planificare. Cand oamenii stiu ca parerile lor conteaza, se vor implica si mai mult. intr-un final, planul este despre rolul si responsabilitatile fiecarui membru al echipei pentru a livra un proiect sau o strategie. Daca intelegi acest lucru, poti sta linistit minunea se intampla.


Cum construiesc echipe puternice, motivate si determinate, in perioade grele?

Robert Murray: Incredere.  Impartaseste deschis cu echipa ce se intampla si de ce ai incredere ca fiecare va face ceea ce trebuie. Cele 4 repere de mai sus reprezinta cheia pentru echipe motivate in perioade dificile.   

Cum fac ca valorile si principiile care au ghidat activitatea echipei mele sa dainuie si dupa plecarea mea din organizatie?

Robert Murray: Foarte buna intrebare!  incepi prin a angaja oameni care impartasesc aceleasi valori cu tine si cu organizatia. Oamenii care au valori diferinte sau aleg sa nu respecte valorile organizatiei nu au ce cauta in echipa. Daca accepti ca oamenii sa nu respecte valorile organizatiei, accepti ca raul sa prinda radacini. Daca echipele pe care le construiesti au aceleasi valori, construiesti o cultura care va dainui dupa pleacarea liderului. Asa cum spunea Peter Drucker ”Cultura mananca strategie pe paine de fiecare data.”


Acest interviu a fost realizat cu sprijinul Conference Arena.

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x