8 pasi in construirea unui brand de succes in afaceri
Este multa teorie in construirea unui brand, dar practica este cea care valideaza sau nu incercarea dumneavoastra.
Este important sa stiti ca un brand de succes in afaceri trebuie sa indeplineasca 8 pasi:
Pasul 1: Sa reprezinte produsul sau compania.
Pasul 2: Sa fie usor de pronuntat.
Pasul 3: Sa poata fi protejat legal.
Pasul 4: Sa poata fi tinut minte usor.
Pasul 5: Sa poata fi usor recunoscut.
Pasul 6: Sa atraga atentia.
Pasul 7: Sa se distinga foarte clar de produsele concurentei.
Pasul 8: Sa prezinte eficient beneficiile produsului.
De
exemplu: Coca-Cola este un brand ce reprezinta compania, este usor de pronuntat, usor de recunoscut si se diferentiaza foarte clar de produsele concurentei.
Intrebarea este: Cine va reusi sa construiasca un brand similar?
Dincolo de aceasta intrebare, sunt ratiuni economice complicate care scot la iveala faptul ca este foarte posibil ca un nou brand puternic de bauturi racoritoare sa nu mai apara niciodata.
Jucatorii de pe piata au grija de acest lucru. De asemenea, atunci cand va ganditi la conceptul de brand de succes in afaceri, luati in calcul si urmatorii termeni, legati de acesta:
Ultimele NOUTATI
Guvernul se tine tare in fata bugetarilor care ameninta cu greve si proteste: "Daca nu sunt bani, nu sunt bani"
Cerneala Epson color sau monocroma: Cum sa alegi cartusul compatibil perfect pentru nevoile tale de printare
Administrezi o firma in domeniul sistemelor de climatizare? Iata echipamentele esentiale care nu ar trebui sa lipseasca
Partenerii nostri
Rolul solutiilor software MES in optimizarea proceselor de productie si respectarea reglementarilor
Masurile aduse de noile prevederi GDPR in cadrul departamentului de salarizare
Te-ar putea interesa si
Cerneala Epson color sau monocroma: Cum sa alegi cartusul compatibil perfect pentru nevoile tale de printare