Aegon continua campania Aegonomiseste
aegonaegonomisestebanca transilvaniapensii privateasigurari
Ca urmare a rezultatelor excelente obtinute in 2012, asiguratorul olandez Aegon reia campania "Aegonomiseste", derulata prin Banca Transilvania.
Dupa anuntul de la inceputul anului privind preluarea portofoliior de asigurari de viata si pensii ale Eureko, Aegon confirma si prin acest demers intentia de dezvoltare a business-ului din Romania.
In 2012, campania s-a reflectat semnificativ in vanzarile produselor "Fii Sigur" si "Fii Istet", distribute prin Banca Transilvania, acestea contribuind la cresterea pozitiei in piata a companiei olandeze.
La finalul lui 2012, primele brute subscrise pentru Aegon totalizau 2,98 milioane de euro, dublu fata de 2011, iar Aegon a urcat doua pozitii in clasamentul asiguratorilor de viata.
Cea mai mare pondere in vanzari a avut-o campania "Aegonomiseste", care a adus peste 5.000 de noi clienti, adica aproximativ 75% din totalul vanzarilor prin Banca Transilvania.
Asadar, Aegon continua campania "Aegonomiseste" si in acest an, in capitala si in toate judetele din tara, pastrand beneficiile din 2012: acordarea unei luni gratuite de contract fiecarui nou client, cu valoare intre 100 si 550 lei, in functie de optiunile contractuale si de beneficiile alese.
La aceasta luna gratuita de contract, Aegon ofera si posibilitatea de a castiga o excursie la Amsterdam, in valoare de 3.000 de euro.
In aceasta luna, campania s-a derulat in Bucuresti si alte 11 judete, iar, in mai, continua in Arad, Bistrita-Nasaud, Brasov, Braila, Galati, Giurgiu, Teleorman, Tulcea, Vrancea.
In judetul Cluj, orasele vizate sunt Turda si Campia Turzii.