BCR lanseaza serviciul BCR Alert Plus pentru clientii Micro si PFA
bcralert pluspersoane fizicepfa
BCR a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru Microintreprinderi si persoane fizice autorizate (PFA), care permite un plus de control si siguranta asupra operatiunilor din conturile lor.
BCR Alert Plus permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este efectuata din sau in conturile detinute la BCR, pe care este activat serviciul, aducand un plus de siguranta si control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse in alerte (locatia efectuarii operatiunii, data si ora).
BCR Alert pentru clientii persoane fizice, serviciu lansat acum un an, s-a bucurat de succes, fiind trimise peste un milion si jumatate de alerte SMS si email.
Acum, BCR vine in intampinarea nevoilor clientilor sai Micro si PFA, oferindu-le serviciul BCR Alert Plus.
Prin intermediul acestui nou serviciu, clientii Micro si PFA au posibilitatea de a-si personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se genereaza, precum si posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele, de exemplu, de pe SMS pe Email si invers.
Aceste modificari se pot face atat prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR, cat si prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrand in legatura telefonica cu un consilier BCR, la numarul 0800.801.227 (0800.801.BCR).
In plus, clientii BCR care aleg sa primeasca notificarile prin email beneficiaza de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile din sau in cont, fara sa plateasca vreun comision suplimentar.