Campania Scade Rata a atras 20.000 de clienti
scade ratacampanie bcrrate reduse
In cele trei luni de la lansare, cea mai ampla campanie de loializare derulata recent in domeniul bancar, oferta de rate reduse a BCR- Scade Rata, a fost accesata de peste 20.000 de clienti.
"Prin campania de loializare Scade Rata, facilitam accesul clientilor la imprumuturi eficiente cu beneficii clare si imediate: rate reduse in medie, la nivel de tara, cu 20%, comisioane zero (de analiza, de administrare), asigurare de viata gratuita si inlesnirea substantiala a procesului de aprobare.
Am oferit clientilor nostri o solutie comerciala concreta, aliniata la conditiile economice existente.
Am reusit sa ne atingem scopul si vom continua", a explicat Dana Demetrian, vicepresedinte Retail & Private Banking al BCR.
Pana acum, valoarea medie a unui credit refinantat este de 26.500 de euro, la nivel national.
Reducerea medie a ratelor lunare se situeaza in jurul procentului de 17%, pentru cele mai mari localitati urbane, inregistrandu-se valori dupa cum urmeaza: Timisoara 18%; Sibiu, Ploiesti, Cluj si Brasov 17%; Bucuresti 16%.
Pe parcursul campaniei, banca a distribuit, in toata tara, peste 150.000 de exemplare din Ghidul pentru imprumuturi
responsabile.
Acest indrumar a fost creat in parteneriat cu Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare pentru a promova principiile unei creditari responsabile si pentru cresterea nivelului de eductie financiara a consumatorilor.
Ghidul contine informatii, exemple si instrumente concrete pentru a lua decizii financiare mai bine informate.