Cele mai bune practici de promovare pentru a obtine rezultate optime din performance marketing
optimizare seoagentie google adsmanagement
De multe ori, specialistii de performance marketing si brandurile trateaza canalele de promovare ca forte diferite si le masoara comparativ, Google vs. Facebook ads, pentru a identifica de unde vin cele mai bune rezultate.
Strategiile integrate, insa, care vizeaza ambele canale, precum si alte ramuri ale marketingului, asa cum este SEO, sunt cele care dau tonul din perspectiva best practice si care, totodata, contribuie din plin la cresterea unui business online, indiferent daca este vorba despre un ecommerce, o platforma de servicii sau un SaaS.
Iata cateva abordari ”de bine” care te pot sprijini in a-ti atinge obiectivele de business, prin strategii digitale de performanta:
Stimuleaza cautarile de brand prin Facebook si foloseste Google pentru a incheia tranzactiile
Indiferent daca in echipa ta se regaseste un specialist de performance marketing sau colaborezi cu o
agentie Google Ads, o campanie bine optimizata iti poate aduce rezultate ce tin deopotriva de atragerea audientei si de convertirea acesteia in cumparatori. Setarea corespunzatoare a audientelor poate creste numarul celor care iti cauta brandul pe motoarele de cautare, iar acest lucru poate fi realizat cu succes cu ajutorul Facebook Ads. Este un comportament obisnuit in randul consumatorilor ca, ulterior vizualizarii unei reclame pe Facebook, sa caute numele unui business si pe Google, tocmai pentru ca utilizatorii isi doresc intotdeauna sa afle mai multe despre o companie inainte de a deveni cumparatori. Asadar, fa din numele brandului tau un cuvant cheie pentru campaniile de search si adapteaza-ti mesajele pentru reclamele platite, pentru a-ti solidifica mesajele de marketing si a-ti face brandul disponibil pentru public.
Optimizeaza-ti costurile prin crestere organica
Un strateg priceput iti va spune intotdeauna sa iti aliniezi strategiile in directia obiectivelor importante de business. Tocmai de aceea, canalele organice si cele platite trebuie armonizate pentru a functiona impreuna, cu un scop comun. Poti alinia cu performance marketing seviciile de
optimizare SEO daca agentia SEO contractata ofera servicii integrate de organic si paid. In acest fel, vei putea creste prin implementari tehnice si link building acele cuvinte cheie pentru care ai un CPC (cost per click) mare in canalele platite, astfel incat sa poti reduce acest cost si sa ai posibilitatea de a reinvesti bugetul astfel economisit.
Foloseste titlurile reclamelor pe Facebook pe post de cuvinte cheie
In acest fel, vei putea creste interesul pentru numele brandului si nu numai. O campanie de succes pe Facebook ads poate ajunge la numerosi prospecti si iti poate genera cautari de brand pentru Google. Atunci cand aceasta practica este implementata corespunzator, utilizatorii pot ajunge sa caute inclusiv titlurile reclamelor, nu doar numele de brand. Un headline memorabil poate genera chiar mai multe cautari directe. In plus, poate fi tinut minte mult mai usor decat numele brandului, mai ales daca acesta nu este inca suficient de cunoscut.
Foloseste strategii de retargeting pentru a le oferi utilizatorilor ceea ce cauta
Asa cum folosesti numele brandului in Facebook Ads pentru ca, ulterior, sa transformi o audienta ”rece” in cumparatori prin campaniile de search, indiferent daca reclamele pe
Facebook au primit sau nu clickuri, prin strategiile de retargeting poti conecta si mai mult cele doua canale, pentru a te bucura de rezultate optime. Cu siguranta, stii deja ca retargeting
nu se limiteaza la afisarea repetata a acelorasi reclame unei mese identice de utilizatori si ca este mai eficient atunci cand este setat intre platforme.
Cross-platform retargeting se refera si la atragerea acelor utilizatori care au ajuns la site-ul tau din Google, prin Facebook si invers. Asadar, foloseste Facebook pentru a aborda din nou vizitatorii veniti din search ads, folosindu-te de mesajele care le ofera informatiile care-i intereseaza.
Creste baza de date a audientelor similare
Facebook ofera optiunea lookalike targeting, pentru a genera audiente noi pentru businessuri, raportandu-se la caracteristicile celor preexistente. Creeaza astfel de audiente, in functie de ceea ce cauta deja utilizatorii activi pe Facebook, dar si in site sau pe motoarele de cautare. Procedand astfel, vei putea ajunge la o masa mai mare de oameni care ar putea fi interesati de ceea ce oferi. Aceasta abordare nu iti va asigura neaparat o rata de conversie mai buna intr-un timp scurt, dar iti va creste expunerea si este eficienta pentru brand awareness.
Vizualizeaza imaginea completa atunci cand investesti in digital marketing si schimba abordarea ”Google vs. Facebook” in ”Google si Facebook”, pentru a-ti atinge obiectivele de business. Cu siguranta, alinierea tuturor canalelor de marketing digital te va sprijini sa faci acest lucru si sa obtii rezultate tot mai bune pentru afacerea ta.
Foto: Freepik