Cele mai bune practici de promovare pentru a obtine rezultate optime din performance marketing

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai bune practici de promovare pentru a obtine rezultate optime din performance marketing
Cele mai bune practici de promovare pentru a obtine rezultate optime din performance marketing
de Redactia Manager la 24 Apr. 2023
Urmareste-ne pe Google News
optimizare seoagentie google adsmanagement

De multe ori, specialistii de performance marketing si brandurile trateaza canalele de promovare ca forte diferite si le masoara comparativ, Google vs. Facebook ads, pentru a identifica de unde vin cele mai bune rezultate.

Strategiile integrate, insa, care vizeaza ambele canale, precum si alte ramuri ale marketingului, asa cum este SEO, sunt cele care dau tonul din perspectiva best practice si care, totodata, contribuie din plin la cresterea unui business online, indiferent daca este vorba despre un ecommerce, o platforma de servicii sau un SaaS.

Iata cateva abordari ”de bine” care te pot sprijini in a-ti atinge obiectivele de business, prin strategii digitale de performanta:

Stimuleaza cautarile de brand prin Facebook si foloseste Google pentru a incheia tranzactiile

Indiferent daca in echipa ta se regaseste un specialist de performance marketing sau colaborezi cu o agentie Google Ads, o campanie bine optimizata iti poate aduce rezultate ce tin deopotriva de atragerea audientei si de convertirea acesteia in cumparatori. Setarea corespunzatoare a audientelor poate creste numarul celor care iti cauta brandul pe motoarele de cautare, iar acest lucru poate fi realizat cu succes cu ajutorul Facebook Ads. Este un comportament obisnuit in randul consumatorilor ca, ulterior vizualizarii unei reclame pe Facebook, sa caute numele unui business si pe Google, tocmai pentru ca utilizatorii isi doresc intotdeauna sa afle mai multe despre o companie inainte de a deveni cumparatori. Asadar, fa din numele brandului tau un cuvant cheie pentru campaniile de search si adapteaza-ti mesajele pentru reclamele platite, pentru a-ti solidifica mesajele de marketing si a-ti face brandul disponibil pentru public.

Optimizeaza-ti costurile prin crestere organica

Un strateg priceput iti va spune intotdeauna sa iti aliniezi strategiile in directia obiectivelor importante de business. Tocmai de aceea, canalele organice si cele platite trebuie armonizate pentru a functiona impreuna, cu un scop comun. Poti alinia cu performance marketing seviciile de optimizare SEO daca agentia SEO contractata ofera servicii integrate de organic si paid. In acest fel, vei putea creste prin implementari tehnice si link building acele cuvinte cheie pentru care ai un CPC (cost per click) mare in canalele platite, astfel incat sa poti reduce acest cost si sa ai posibilitatea de a reinvesti bugetul astfel economisit.

Foloseste titlurile reclamelor pe Facebook pe post de cuvinte cheie

In acest fel, vei putea creste interesul pentru numele brandului si nu numai. O campanie de succes pe Facebook ads poate ajunge la numerosi prospecti si iti poate genera cautari de brand pentru Google. Atunci cand aceasta practica este implementata corespunzator, utilizatorii pot ajunge sa caute inclusiv titlurile reclamelor, nu doar numele de brand. Un headline memorabil poate genera chiar mai multe cautari directe. In plus, poate fi tinut minte mult mai usor decat numele brandului, mai ales daca acesta nu este inca suficient de cunoscut.

Foloseste strategii de retargeting pentru a le oferi utilizatorilor ceea ce cauta

Asa cum folosesti numele brandului in Facebook Ads pentru ca, ulterior, sa transformi o audienta ”rece” in cumparatori prin campaniile de search, indiferent daca reclamele pe
Facebook au primit sau nu clickuri, prin strategiile de retargeting poti conecta si mai mult cele doua canale, pentru a te bucura de rezultate optime. Cu siguranta, stii deja ca retargeting
nu se limiteaza la afisarea repetata a acelorasi reclame unei mese identice de utilizatori si ca este mai eficient atunci cand este setat intre platforme.

Cross-platform retargeting se refera si la atragerea acelor utilizatori care au ajuns la site-ul tau din Google, prin Facebook si invers. Asadar, foloseste Facebook pentru a aborda din nou vizitatorii veniti din search ads, folosindu-te de mesajele care le ofera informatiile care-i intereseaza. 

Creste baza de date a audientelor similare

Facebook ofera optiunea lookalike targeting, pentru a genera audiente noi pentru businessuri, raportandu-se la caracteristicile celor preexistente. Creeaza astfel de audiente, in functie de ceea ce cauta deja utilizatorii activi pe Facebook, dar si in site sau pe motoarele de cautare. Procedand astfel, vei putea ajunge la o masa mai mare de oameni care ar putea fi interesati de ceea ce oferi. Aceasta abordare nu iti va asigura neaparat o rata de conversie mai buna intr-un timp scurt, dar iti va creste expunerea si este eficienta pentru brand awareness.

Vizualizeaza imaginea completa atunci cand investesti in digital marketing si schimba abordarea ”Google vs. Facebook” in ”Google si Facebook”, pentru a-ti atinge obiectivele de business. Cu siguranta, alinierea tuturor canalelor de marketing digital te va sprijini sa faci acest lucru si sa obtii rezultate tot mai bune pentru afacerea ta.

Foto: Freepik
 

Ultimele NOUTATI

Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani
Economie

Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani

today10 Mai. 2025
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ultimele stiri economice

Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto

today10 Mai. 2025
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x