Facebook creste, dar nu creste unde trebuie, si anume pe segmentul utilizatorilor "valorosi"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook creste, dar nu creste unde trebuie, si anume pe segmentul utilizatorilor valorosi
Facebook creste, dar nu creste unde trebuie, si anume pe segmentul utilizatorilor "valorosi"
de Lucian Vasilescu la 19 Feb. 2019
Urmareste-ne pe Google News
facebookinternetsocial mediaretele sociale

In 15 ani de existenta, Facebook, reteaua sociala fondata de Mark Zuckerberg, contabilizeaza, lunar, 2,3 miliarde de utilizatori activi, ceea ce inseamna o treime din populatia planetei, iar istoria companiei create in 2004 a fost caracterizata, in toata aceasta perioada, de o crestere constanta a numarului de utilizatori.

Astazi, insa, cresterea este generata mai ales de tarile emergente. In anul 2018, de pilda, Facebook a castigat 2 milioane de utilizatori zilnici ai retelei in Statele Unite si Canada si 5 milioane in Europa, in vreme ce in zona Asia-Pacific, in acelasi an, cresterea a fost de 78 de milioane de utilizatori zilnici.
 
Daca in ceea ce priveste cresterea numarului de utilizatori cifrele arata bine, mai putin bine, pentru Facebook, arata repartitia acestora pe regiuni.
 
Cum veniturile retelei provin, in principal, din publicitate, un utilizator din Statele Unite, de pilda, este mai "valoros" decat unul din Asia sau din Africa.
 
In trimestrul IV al anului trecut, un utilizator din Statele Unite sau Canada a generat, in medie, pentru Facebook, venituri din publicitate de 30,50 euro, iar in aceeasi perioada de timp un utilizator asiatic a generat venituri de doar 2,59 euro. In Europa, un utilizator "a produs" pentru Facebook 9,61 euro, in vreme ce in afara teritoriilor mentionate a produs doar 1,85 euro.
 
Asadar, problema actuala cu care se confrunta Facebook (de data aceasta nu ca retea sociala ci ca business) este corelarea cresterii numarului de utilizatori cu capacitatea acestora de a genera venituri.
 
Conform statista.com, in anul 2018, veniturile totale ale Facebook au fost de aproape 56 de miliarde de dolari (fata de cca 41 de miliarde in 2017). Pentru a intelege mai bine care este ponderea veniturilor din publicitate in total venituri, in 2018 veniturile atrase din alte surse au fost de doar 825 de milioane de dolari.

Citeste si: Amazon investeste in domeniul auto - 700 de milioane de dolari pentru start-up-ul american Rivian Automotive
 
Sursa foto: pexels.com

Ultimele NOUTATI

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla
Sanatate

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla

today17 Iul. 2025
V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?

today17 Iul. 2025
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Protectia datelor cu caracter personal

Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat

today17 Iul. 2025
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri
Economie

Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri

today17 Iul. 2025
Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de  2 trilioane de euro
Ultima ora

Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de 2 trilioane de euro

today17 Iul. 2025
Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti
Companii

Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti

today17 Iul. 2025
Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional.
Imobiliare

Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional. "Totusi, Capitala ramane una dintre pietele cele mai dinamice din perspectiva evolutiei pe termen lung"

today17 Iul. 2025
Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta
Companii

Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta

today17 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x