Pe ce anume trebuie sa se focuseze o companie atunci cand alege un nou spatiu de birou

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pe ce anume trebuie sa se focuseze o companie atunci cand alege un nou spatiu de birou
Pe ce anume trebuie sa se focuseze o companie atunci cand alege un nou spatiu de birou
de Redactia Manager la 28 Dec. 2023
Urmareste-ne pe Google News
spatii de birouribirouri

Alegerea unui nou spatiu de birou nu este deloc o alegere usoara, tocmai pentru ca decizia finala presupune multi factori. De la elementele de amenajare pana la nivelul de accesibilitate, trebuie sa ai in vedere toate aspectele organizatorice. Nici parerea angajatilor nu trebuie neglijata. Ei sunt cei care isi vor petrece cel mai mult timp in noul mediu de lucru, asadar implicarea lor e mai mult decat necesara. Nu-ti face griji, totusi - oricat de complex ar parea procesul in sine, etapele pot fi eficientizate.


Esti in cautarea unor birouri de inchiriat Bucuresti, dar nu stii exact care este cea mai facila optiune pentru compania ta? Investitia finala ar trebui sa vina in urma unei documentari serioase - descopera in randurile de mai jos tot ce trebuie sa stii!
 
Distanta fata de mijloacele de transport
 
Primul si cel mai important lucru este nivelul de accesibilitate - care influenteaza implicit succesul si productivitatea unei afaceri. Cum anume mai exact? Un birou aflat intr-un hub de business, care se afla in apropiere de strazile principale, dar si de centrele comerciale reprezinta o alegere potrivita. Zonele centrale sau cele din vestul si nordul Bucurestiului se bucura de popularitate sporita. Majoritatea multinationalelor au sediul in cartierele Piata Unirii, Calea Victoriei, Pipera, Drumul Taberei, Militari, Floreasca, Aviatiei sau Baneasa. Pe langa ambientul profesional, angajatii au acces la metrou, tramvai sau autobuz.

 
 Daca optezi pentru un spatiu de inchiriat Unirii sau in alta zona aflata in topul preferintelor de pe piata imobiliara, iti vei extinde implicit oportunitatile de evolutie. O retea bine conectata intre diverse companii faciliteaza intalnirile intre posibili parteneri de afaceri.
 
Unele dintre cele mai intalnite probleme in ceea ce priveste inchirierea unui spatiu de birou este traficul intens si lipsa parcarilor. Asadar, e esential sa te gandesti la angajatii care se deplaseaza cu masina personala. Asigura-te ca exista suficiente locuri si ca implementezi un sistem de securitate bine pus la punct. Instaleaza camere de supraveghere si, eventual, colaboreaza cu o firma de paza.
 
 
Spatiul necesar exercitarii activitatii in conditii bune
 

 
Mai apoi, evalueaza cu atentie infrastructura generala a cladirii, dar si facilitatile oferite precum linii telefonice, sistem de incalzire sau aer conditionat. Verifica daca sunt disponibile spatii precum sali de conferinta, bucatarii sau zone de relaxare. Angajatii tai au nevoie sa se simta apreciati pentru a garanta performante excelente si rezultate durabile. Imparte incaperile pe zone, dar nu limita interactiunea din departamente. Ba din contra, incurajeaza lucrul in echipa si activitatile de grup prin integrarea unor locuri open-space. De asemenea, implica tot personalul in procesul de amenajare in asa fel incat rezultatul final sa reprezinte intreaga echipa, dar si valorile companiei. Nu uita nici de aspectele care tin de securitatea cladirii, mai ales daca in interior se afla bunuri valoroase.
 
Asigura-te ca spatiul este suficient de mare pentru necesitatile curente ale afacerii tale si are potentialul de a creste odata cu dezvoltarea companiei. E important sa gandesti pe termen lung si sa-ti setezi cateva obiective inainte de a investi in birouri de inchiriat Bucuresti. Vrei sa diversifici gama de servicii sau sa suplimentezi numarul personalului? Ia o decizie in consecinta atunci cand aloci bugetul pentru achizitia unui spatiu de birouri.
 
 
Costurile de functionare si renovari sau cele de infrastructura
 
Iti doresti un spatiu de inchiriat Dorobanti? Ei bine, ar trebui sa-ti pregatesti din timp bugetul. Zona exclusivista de nord a Bucurestiului presupune investitii pe masura. Intr-adevar, avantajele de care te vei bucura in final merita toate eforturile. Totusi, in momentul in care veniturile nu acopera toate necesitatile ar trebui sa te reorientezi. Chiar daca poate exista suficienti bani pentru achizitie, nu scapa din vedere activitatile viitoare.
 
Stabileste un buget clar pentru spatiul de birou. Pe lista prioritatilor nu ar trebui sa se afle doar chiria - ci si costurile suplimentare pentru utilitati, intretinere si alte servicii. Verifica si specificatiile sistemului IT. Este un aspect esential mai ales daca la nivelul companiei vei avea nevoie de actualizari tehnologice constante.
 
Nu uita de importanta mentinerii unui mediu de lucru curat. Va trebui sa aloci sumele potrivite pentru derularea serviciilor de intretinere, reparatie si curatenie. Ar fi bine sa ai un fond de rezerva pentru eventualele incidente sau situatii neprevazute.
 
Ia in considerare si costurile pentru renovare. Daca spatiul necesita modificari pentru a se potrivi cu nevoile afacerii tale, evalueaza atent cheltuielile pentru renovari. Sumele finale pot varia in functie de caracteristicile cladirii, dar si de viziunea ta pe termen lung.
 
Te-ai decis sa inchiriezi un nou spatiu de birouri? Este o decizie care te poate ajuta sa imbunatatesti gradul de productivitate, dar si oportunitatile de business. Insa, e important sa evaluezi atent spatiul - de la dimensiuni pana la etape de amenajare - totul trebuie sa fie in perfecta armonie.
Investeste inteligent si bucura-te de un mediu de lucru proactiv!

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x