Pe ce anume trebuie sa se focuseze o companie atunci cand alege un nou spatiu de birou
spatii de birouribirouri
Alegerea unui nou spatiu de birou nu este deloc o alegere usoara, tocmai pentru ca decizia finala presupune multi factori. De la elementele de amenajare pana la nivelul de accesibilitate, trebuie sa ai in vedere toate aspectele organizatorice. Nici parerea angajatilor nu trebuie neglijata. Ei sunt cei care isi vor petrece cel mai mult timp in noul mediu de lucru, asadar implicarea lor e mai mult decat necesara. Nu-ti face griji, totusi - oricat de complex ar parea procesul in sine, etapele pot fi eficientizate.
Esti in cautarea unor
birouri de inchiriat Bucuresti, dar nu stii exact care este cea mai facila optiune pentru compania ta? Investitia finala ar trebui sa vina in urma unei documentari serioase - descopera in randurile de mai jos tot ce trebuie sa stii!
Distanta fata de mijloacele de transport
Primul si cel mai important lucru este nivelul de accesibilitate - care influenteaza implicit succesul si productivitatea unei afaceri. Cum anume mai exact? Un birou aflat intr-un hub de business, care se afla in apropiere de strazile principale, dar si de centrele comerciale reprezinta o alegere potrivita. Zonele centrale sau cele din vestul si nordul Bucurestiului se bucura de popularitate sporita. Majoritatea multinationalelor au sediul in cartierele Piata Unirii, Calea Victoriei, Pipera, Drumul Taberei, Militari, Floreasca, Aviatiei sau Baneasa. Pe langa ambientul profesional, angajatii au acces la metrou, tramvai sau autobuz.
Daca optezi pentru un
spatiu de inchiriat Unirii sau in alta zona aflata in topul preferintelor de pe piata imobiliara, iti vei extinde implicit oportunitatile de evolutie. O retea bine conectata intre diverse companii faciliteaza intalnirile intre posibili parteneri de afaceri.
Unele dintre cele mai intalnite probleme in ceea ce priveste inchirierea unui spatiu de birou este traficul intens si lipsa parcarilor. Asadar, e esential sa te gandesti la angajatii care se deplaseaza cu masina personala. Asigura-te ca exista suficiente locuri si ca implementezi un sistem de securitate bine pus la punct. Instaleaza camere de supraveghere si, eventual, colaboreaza cu o firma de paza.
Spatiul necesar exercitarii activitatii in conditii bune
Mai apoi, evalueaza cu atentie infrastructura generala a cladirii, dar si facilitatile oferite precum linii telefonice, sistem de incalzire sau aer conditionat. Verifica daca sunt disponibile spatii precum sali de conferinta, bucatarii sau zone de relaxare. Angajatii tai au nevoie sa se simta apreciati pentru a garanta performante excelente si rezultate durabile. Imparte incaperile pe zone, dar nu limita interactiunea din departamente. Ba din contra, incurajeaza lucrul in echipa si activitatile de grup prin integrarea unor locuri open-space. De asemenea, implica tot personalul in procesul de amenajare in asa fel incat rezultatul final sa reprezinte intreaga echipa, dar si valorile companiei. Nu uita nici de aspectele care tin de securitatea cladirii, mai ales daca in interior se afla bunuri valoroase.
Asigura-te ca spatiul este suficient de mare pentru necesitatile curente ale afacerii tale si are potentialul de a creste odata cu dezvoltarea companiei. E important sa gandesti pe termen lung si sa-ti setezi cateva obiective inainte de a investi in birouri de inchiriat Bucuresti. Vrei sa diversifici gama de servicii sau sa suplimentezi numarul personalului? Ia o decizie in consecinta atunci cand aloci bugetul pentru achizitia unui spatiu de birouri.
Costurile de functionare si renovari sau cele de infrastructura
Iti doresti un
spatiu de inchiriat Dorobanti? Ei bine, ar trebui sa-ti pregatesti din timp bugetul. Zona exclusivista de nord a Bucurestiului presupune investitii pe masura. Intr-adevar, avantajele de care te vei bucura in final merita toate eforturile. Totusi, in momentul in care veniturile nu acopera toate necesitatile ar trebui sa te reorientezi. Chiar daca poate exista suficienti bani pentru achizitie, nu scapa din vedere activitatile viitoare.
Stabileste un buget clar pentru spatiul de birou. Pe lista prioritatilor nu ar trebui sa se afle doar chiria - ci si costurile suplimentare pentru utilitati, intretinere si alte servicii. Verifica si specificatiile sistemului IT. Este un aspect esential mai ales daca la nivelul companiei vei avea nevoie de actualizari tehnologice constante.
Nu uita de importanta mentinerii unui mediu de lucru curat. Va trebui sa aloci sumele potrivite pentru derularea serviciilor de intretinere, reparatie si curatenie. Ar fi bine sa ai un fond de rezerva pentru eventualele incidente sau situatii neprevazute.
Ia in considerare si costurile pentru renovare. Daca spatiul necesita modificari pentru a se potrivi cu nevoile afacerii tale, evalueaza atent cheltuielile pentru renovari. Sumele finale pot varia in functie de caracteristicile cladirii, dar si de viziunea ta pe termen lung.
Te-ai decis sa inchiriezi un nou spatiu de birouri? Este o decizie care te poate ajuta sa imbunatatesti gradul de productivitate, dar si oportunitatile de business. Insa, e important sa evaluezi atent spatiul - de la dimensiuni pana la etape de amenajare - totul trebuie sa fie in perfecta armonie.
Investeste inteligent si bucura-te de un mediu de lucru proactiv!