Scapa de hatisul birocratic cu ajutorul unui avocat de Drept fiscal din Timisoara!

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Scapa de hatisul birocratic cu ajutorul unui avocat de Drept fiscal din Timisoara!
Scapa de hatisul birocratic cu ajutorul unui avocat de Drept fiscal din Timisoara!
de Redactia Manager la 04 Oct. 2023
Urmareste-ne pe Google News
avocatavocat drept fiscalavocatura

Printre numeroasele ramuri ale Dreptului, cel fiscal reglementeaza tot ceea ce tine de interactiunea dintre contribuabili – persoane fizice sau juridice – si stat. Relatiile juridice de aceasta natura apar in procesul colectarii obligatiilor fiscale de la toti cei care obtin venituri, detin bunuri sau desfasoara activitati economice.


Ca om de afaceri, este foarte dificil sa intelegi aspectele multiple pe care le presupun toate aceste interactiuni. Prin urmare, cea mai buna decizie pentru dezvoltarea companiei pe care o detii consta in colaborarea cu un avocat Drept fiscal Timisoara.

Acest profesionist gestioneaza dosarele clientilor si ofera consultanta in relatia cu organele administrative si fiscale, rezolvand orice probleme legate fie de emiterea actelor si de efectele acestora, fie de activitatile de control. Una dintre situatiile in care ajutorul sau te scuteste de pierderea de timp si energie este cea care presupune obtinerea certificatului de atestate fiscala.

Cum te ajuta un expert sa obtii cazierul fiscal?


Rolul acestui document consta in dovedirea conduitei de bun-platnic a contribuabilului. El contine informatii despre toate platile exigibile catre Bugetul de Stat, precum si despre statutul eventualelor executari silite care, daca exista, pot sa fie in executare sau in suspendare.

Un avocat de Drept fiscal din Timisoara cunoaste toate textele legislative care se refera la obtinerea si utilizarea documentului respectiv, incepand cu Ordonanta nr. 39/2015.

Primul articol prevede ca actul reprezinta „un mijloc de evidenta si urmarire a respectarii disciplinei fiscale, contabile si financiare de catre contribuabili, in care se tine evidenta persoanelor fizice, juridice si a entitatilor fara personalitate juridica care au savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, contabile, vamale si de cele care privesc disciplina financiara“.

Al doilea articol se refera la scopul documentului, care este definit dupa cum urmeaza: „se utilizeaza in scopul prevenirii si combaterii evaziunii fiscale, precum si al eficientizarii de catre organele fiscale a procesului de administrare a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri ale bugetului general consolidat datorate de catre contribuabili, prin asigurarea accesului la informatii care releva modul de respectare a legislatiei fiscale, contabile, vamale si a disciplinei financiare de catre contribuabili“.

Un avocat de Drept fiscal din Timisoara iti explica toate aceste texte legislative si te ajuta sa eviti hatisurile birocratice, ocupandu-se in locul tau de indeplinirea tuturor demersurilor necesare pentru eliberarea certificatului. Odata obtinut, acesta are o valabilitate de 30 de zile de la data emiterii si poate fi folosit doar pentru scopul in care a fost eliberat.

Imprejurarile in care este obligatorie prezentarea cazierului fiscal si in care un avocat de Drept fiscal din Timisoara te va ajuta sa il obtii cu maxima promptitudine si fara batai de cap sunt multiple. El trebuie prezentat, de exemplu, la infiintarea societatilor, a societatilor cooperative, a cooperativelor agricole si a entitatilor fara personalitate juridica, de catre asociati, actionari, membri si reprezentanti legali sau desemnati.

Prezentarea actului este obligatorie si cand se solicita inscrierea asociatiilor si a fundatiilor in Registrul asociatiilor si fundatiilor, de catre asociatii sau membrii fondatori ai acestora. Actul este cerut si la autorizarea exercitarii unei activitati independente de catre solicitanti sau la cesiunea si instrainarea sub orice forma a partilor sociale sau a actiunilor de catre noii asociati, actionari sau membri.

In toate aceste situatii si in multe altele, sprijinul oferit de un avocat de Drept fiscal din Timisoara te va ajuta sa gestionezi problemele specifice cu deplina respectare a legii, scutindu-te de probleme si permitandu-ti sa economisesti timp, bani si energie.
 
 

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x