S-au deschis inscrierile la Bucuresti Business Days!

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
S-au deschis inscrierile la Bucuresti Business Days! S-au deschis inscrierile la Bucuresti Business Days!
de Redactia Manager la 09 Nov. 2011
Urmareste-ne pe Google News
businessmanagementantreprenoriat

Antreprenoriat si management de succes in noua paradigma economica. Intre 29 si 30 noiembrie 2011, in Bucuresti, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, are loc cea de-a cincea editie din suita de evenimente Business Days, dedicata comunitatii de afaceri locale si nu numai.

Evenimentul Bucuresti Business Days este cel de al treilea de anul acesta, dupa doua evenimente de anvergura organizate in provincie, care au reusit sa reuneasca fiecare peste 500 de participanti veniti din toate colturile tarii, alaturi de o suita de vorbitori consacrati – nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experienta, antreprenori de succes si invitati speciali: Timisoara Business Days (martie 2011, focus pe tehnologie) si Brasov Business Days (septembrie 2011, focus pe turism).

Evenimentul va mentine structura si modul de organizare de la evenimentele anterioare, concepute si construite pe ideea de a crea o platforma de oportunitati si business networking pentru antreprenorii si managerii romani. Sunt singurele evenimente care integreaza in jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanti, speakeri si parteneri.

Mentinandu-si orientarea asupra antreprenoriatului si tehnicilor de management, editia Bucuresti Business Days va avea un focus secundar asupra domeniului economic-financiar-bancar si va include:


- peste 70 de speakeri de top;
- 6 conferinte:
     - 4 conferinte dedicate factorilor de decizie si celor implicati in decizii strategice;
     - o conferinta dedicata managerilor de resurse umane (in parteneriat cu Revista Cariere);
     - o conferinta dedicata directorilor de vanzari (in parteneriat cu Accelera Business Strategy);

- 16 workshop-uri;
- 4 sesiuni de Business Networking;
- degustari de vinuri celebre si de produse sanatoase;
- numeroase concursuri si o tombola cu sute de premii;
- 2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitati speciali;
- o expozitie tematica. Pentru prima data in seria de evenimente, cele patru conferinte de la Bucuresti Business Days vor aborda o tema comuna, pentru a ajuta factorii de decizie din companiile romanesti sa primeasca o viziune din patru perspective diferite, din partea a patru categorii de oameni de afaceri diferiti (reprezentanti de seama in domeniul lor): specialisti in finante, fiscalitate si banci; investitori, fonduri de investitii, consultanti, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari; top manageri din companii foarte mari, internationale; antreprenori de succes din diverse domenii.

Astfel, conferintele vor dezbate tendintele si trendurile pe care le vor lua afacerile in urma traversarii acestor vremuri economice tulburi. Participantii vor avea ocazia de a primi feedback din partea celor patru categorii de oameni de afaceri si cu privire la perspectiva lor asupra finantarii afacerilor: fie ca este vorba despre cei care ofera banii, fie ca este vorba de cei care au nevoie de finantare pentru derularea si dezvoltarea afacerilor.

Un alt element de noutate in ceea ce priveste aceasta editie il reprezinta faptul ca Bucuresti Business Days va avea o componenta vizionara. Conferintele si workshop-urile acestei editii sunt concepute in asa fel incat sa-i ajute pe participanti - oameni de afaceri (fie ei antreprenori sau manageri) - sa identifice care sunt abilitatile potrivite pentru a face fata noilor provocari in drumul spre succes al fiecaruia.

Vom discuta – impreuna cu invitatii nostri – despre felul in care criza economica a modificat structura si dinamica mediului de afaceri romanesc, pornind de la schimbarea comportamentului de consum si pana la adaptarea antreprenorilor, investitorilor si managerilor la noile conditii economice.

Pentru acest scop, ii vom aduce la un loc pe cei care scriu acum istorie in economia româneasca, alaturi de consultanti, specialisti, traineri si speakeri motivationali, fiecare dintre acestia impartasindu-si viziunea cu privire la modul in care oamenii de afaceri din România vor trebui sa-si modifice comportamentele in contextul noii paradigme economice in formare in România.

Printre invitatii acestei editii, mentionam: Misu Negritoiu, Mukul Pal, Felix Daniliuc, Valeriu Nistor, Laurentiu Ispir, Victor Anastasiu, Irina Anghel, Daniel Visoiu, Gabriel Biris, Daniel Visoiu, Bogdan Balaci, Mihai Iordache, Violeta Ciurel, Cristian Secosan, Florin Câmpeanu, Daiana Voicu, Marius Ghenea, Vlad Stan, Florentin Banu, Mihai Marcu, Radu Georgescu, Rucsandra Hurezeanu, Adrian Florea, Bogdan Comanescu, Andy Szekely, Sam Schwartz. Lista completa si mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, costurile de participare pornind de la 50 Euro (acces la un singur workshop) si pana 150 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferinte si workshop-uri si la toate manifestarile satelit), fiind acordate reduceri de pana la 15% pentru inregistrarile pana la data de 8 noiembrie (inclusiv), respectiv 10% pentru inregistrarile din perioada 9-15 noiembrie.

Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar si despre diversele concursuri cu premii constând in tichete de acces gratuit pot fi gasite pe site-ul evenimentului – http://bucuresti.businessdays.ro si pe blogul http://www.businessdays.ro/blog.

Bucuresti Business Days este organizat de ADESCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting, cu sprijinul Rentrop & Straton, Accelera Business Strategy, BNI, Revista Cariere, Complete Training, Yuub si cu sustinerea Willbrook Business & Convention Center.

Parteneri: Ascendis, Autonom Rent-a-Car, Borsec, Bosch, Breb Consulting, CarpaTour, Dallmayr Kaffe, Universul Juridic, Hart, The Diamond Club, IBM, Lugera & Makler, Microsoft, Fokus Digital Services, MindQuilt, Nikon, Photolife, PNI, ProTours, Promoteus, PwC, Real Hipermarket, RMKT, Roland Garies Consulting, Rowmania, Siemens, SmsLink.ro, Solutii Avansate, Tandem Call Center, UniCredit Èširiac Bank, UPC, Willbrook International, Zenonni, Tandem Call-Center.

Parteneri media: Best Jobs, Career Advisor, Cariere – Jurnal de leadership, CariereOnline.ro, HR Manager, In Oras.ro, Manager.ro, The Money Chanel, Money.ro, Neogen, Portal HR, AIDA, Romania Libera, Startups.ro, Tjobs.ro, Transindex, Trilulilu, Új Magyar Szó, Witmo, Ziare.com, Ziare.ro, Zile si Nopti, Zumzi, Myjobs, Ideideafaceri.ro, BusinessDiscount.ro si Marketingportal.ro.

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x