3 moduri inedite de a le arata angajatilor tai ca iti pasa de ei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 moduri inedite de a le arata angajatilor tai ca iti pasa de ei
3 moduri inedite de a le arata angajatilor tai ca iti pasa de ei
de Magda Florea la 07 Apr. 2025
Urmareste-ne pe Google News
leadershiprecomense angajati

In calitate de angajator, este esential sa faci tot posibilul pentru a le arata angajatilor tai ca ii apreciezi si ca iti pasa de bunastarea lor. A avea angajati motivati si fericiti este nu doar o responsabilitate, ci si o strategie de succes pe termen lung pentru afacerea ta. Insa, mult mai important decat a oferi salarii bune sau beneficii standard, este sa gasesti modalitati unice si autentice de a arata ca ai grija de ei. Iata trei moduri inedite care te pot ajuta sa faci acest lucru:
 


 

1. Creeaza un mediu de lucru bazat pe autenticitate si empatie
 

In 2025, angajatii sunt din ce in ce mai atenti nu doar la salariu, ci si la cultura organizationala si la relatia pe care o au cu liderii lor. Un mod inovativ de a arata ca iti pasa de angajati este sa creezi un mediu de lucru in care autenticitatea si empatia sunt valori fundamentale. Nu este vorba doar de a le acorda zile libere sau beneficii materiale, ci de a le oferi un spatiu in care se simt ascultati si apreciati pentru cine sunt. Fii prezent si dispus sa asculti problemele lor personale sau profesionale, fara a-i judeca. Incurajeaza comunicarea deschisa si feedback-ul constant, iar angajatii vor simti ca sunt parte dintr-o comunitate si nu doar un simplu numar intr-o lista de salariati.
 

2. Ofera-le timp liber pentru dezvoltarea lor personala
 

Un alt mod de a-ti arata grija fata de angajati este sa le oferi timp pentru dezvoltarea personala. Este usor sa te concentrezi pe obiectivele profesionale, insa in 2025, angajatii apreciaza tot mai mult oportunitatea de a invata si de a evolua atat pe plan profesional, cat si personal. Oferindu-le acces la cursuri de educatie continua sau chiar o zi pe luna in care sa se dedice unei activitati care ii ajuta sa se dezvolte in afaceri sau in viata personala, le arati ca intelegi importanta echilibrului dintre munca si viata personala. Acest lucru nu doar ca le imbunatateste abilitatile, dar ii face sa simta ca investesti in ei ca persoane, nu doar ca angajati. Ai putea organiza workshop-uri interne sau sa colaborezi cu platforme de e-learning pentru a le oferi acces la cursuri relevante.
 

3. Implementarea unui program de wellness personalizat
 

Sanatatea si bunastarea angajatilor sunt esentiale, iar in 2025, tot mai multe companii implementeaza programe de wellness pentru a arata ca au grija de angajatii lor. Acestea pot include sesiuni de consiliere psihologica, abonamente la sali de fitness sau chiar programe de mindfulness. Insa o abordare cu adevarat inedita si apreciata ar fi personalizarea acestor programe in functie de nevoile fiecarui angajat. De exemplu, daca un angajat are un program de lucru destul de stresant, i-ai putea oferi sesiuni de coaching sau meditatii pentru a-l ajuta sa se relaxeze. Daca un alt angajat este pasionat de sport, ai putea sa ii oferi abonament la un club sportiv. Fiecare angajat este diferit, iar faptul ca iti pasa de bunastarea lor, prin programe adaptate, va crea o legatura mult mai puternica si va contribui la starea lor de bine.
 
Astfel, pentru ca angajatii sa se simta cu adevarat apreciati, este important sa iti arati grija intr-un mod autentic si personalizat. In 2025, oamenii nu mai sunt doar in cautare de un salariu bun, ci si de un mediu de lucru care sa le sustina dezvoltarea, sanatatea si bunastarea personala. Oferindu-le oportunitati de a se exprima, investind in educatia lor si implementand programe de wellness adaptate nevoilor lor, vei construi o cultura organizationala bazata pe respect si apreciere. Astfel, angajatii tai vor fi mai motivati, mai loiali si mai productivi, iar afacerea ta va beneficia de pe urma acestui angajament. Nu este doar o investitie in oamenii care fac parte din echipa ta, ci si in viitorul companiei tale.
 
Sursa foto: freepik.com

 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ce nu ar trebui sa lipseasca din geanta unui manager aflat in deplasare vara
Life Style

Ce nu ar trebui sa lipseasca din geanta unui manager aflat in deplasare vara

today30 Apr. 2025
Ce supozitoare sunt bune pentru hemoroizi: solutii pentru reducerea inflamatiei si durerii
Sanatate

Ce supozitoare sunt bune pentru hemoroizi: solutii pentru reducerea inflamatiei si durerii

today30 Apr. 2025
Ce se intampla cu pretul aurului?
Economie

Ce se intampla cu pretul aurului?

today30 Apr. 2025
Se amana unele amenzi pentru RO e-Transport, pana la finalul anului - vezi lista amenzilor de care scapa transportatorii
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Se amana unele amenzi pentru RO e-Transport, pana la finalul anului - vezi lista amenzilor de care scapa transportatorii

today29 Apr. 2025
Patronii romani fac afaceri dupa ureche. Doar 2 din 10 antreprenori romani au cultura antreprenoriala solida!
Companii

Patronii romani fac afaceri dupa ureche. Doar 2 din 10 antreprenori romani au cultura antreprenoriala solida!

today29 Apr. 2025
Studiu: Utilizarea AI la locul de munca creeaza riscuri complexe pentru organizatii
Tehnologie

Studiu: Utilizarea AI la locul de munca creeaza riscuri complexe pentru organizatii

today29 Apr. 2025
Plus Auto Marketplace redefineste increderea in achizitiile auto: selectie riguroasa, atat pentru masinile noi, cat si pentru cele rulate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plus Auto Marketplace redefineste increderea in achizitiile auto: selectie riguroasa, atat pentru masinile noi, cat si pentru cele rulate

today29 Apr. 2025
Fii pregatit oricand! 7 Reguli de baza pentru a supravietui in caz de urgenta
Afla...

Fii pregatit oricand! 7 Reguli de baza pentru a supravietui in caz de urgenta

today29 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x