300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei
300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei
de Magda Florea la 06 Oct. 2020
Urmareste-ne pe Google News
iatabusinessafaceripierderipandemie

Companiile aeriene reprezinta un unul dintre cele mai afectate business-uri de actuala pandemie de coronavirus.  Asociatia Internationala de Transportat Aerian (IATA) a transmis ca pierderile companiilor aeriene sunt insemnate, iar 4,8 milioane de locuri de munca din industrie sunt in pericol.
 

 
Companiile aeriene trag un semnal de alarma si spun ca pierderile vor ajunge la niveluri uriase, pana la finele anului. Acestea estimeaza pierderi de 77 de miliarde de dolari in numerar in a doua jumatate a anului 2020  (aproape 13 miliarde de dolari pe luna sau 300.000 de dolari pe minut), in conditiile in care restrictiile impotriva pandemiei vor afecta in continuare zborurile.

Companiile aeriene cer reinnoirea masurilor de sprijin, care sunt pe sfarsite in multe state

 
Cu aceste cifre pe masa, companiile cer guvernelor lumii sa reinnoiasca programele de sprijin salarial care expira. Programele de sprijin salarial se diminueaza si in Europa, dar si in SUA. 

Pana in prezent, guvernele din intreaga lume au acordat sprijin de 160 miliarde dolari

 
Pana in prezent, guvernele din intreaga lume au acordat sprijin de 160 miliarde dolari, inclusiv ajutoare directe, subventii salariale, scutiri de impozite corporative si scutiri de impozite specifice industriei, inclusiv taxe pe combustibil.
 
''Suntem recunoscatori pentru acest sprijin, care vizeaza asigurarea faptului ca industria transportului aerian ramane viabila si gata sa reconecteze economiile si sa sprijine milioane de locuri de munca in turism si calatorii. Dar criza este mai profunda si mai lunga decat oricare dintre noi ne-am fi putut imagina. Iar programele initiale de asistenta se epuizeaza. Astazi trebuie sa sunam din nou. Daca aceste programe de sprijin nu vor fi inlocuite sau extinse, consecintele pentru o industrie deja in dificultate vor fi grave ”, a declarat Alexandre de Juniac, director general si CEO al IATA.

Companiile au ars numerar si in perioada in care, traditional, puneau bani de-o parte pentru lunile de iarna

 
Pe de alta parte, pe langa problemele legate de programele de sprijin salarial, companiile aeriene se confrunta si cu ''problema sezoniera'', care, insa, anul acesta nu se stie cat va dura.
 
''Din punct de vedere istoric, numerarul generat in sezonul de varf al verii ajuta la sprijinirea companiilor aeriene in lunile mai slabe de iarna. Din pacate, primavara si vara dezastruoase din acest an nu au oferit aceasta sansa. De fapt, companiile aeriene au ars numerar pe toata perioada. 
 
Din moment ce nu avem un termen pentru redeschiderea frontierelor fara carantina care ucide calatoriile, nu ne putem baza ca sezonul de iarna ar aduce venituri suplimentare pentru a rezista pana in primavara'', a spus irectorul general al IATA, Alexandre de Juniac.

Citeste si: DOCUMENT. ULTIMA ORA. Noi restritii pentru Capitala, din 7 octombrie: Se inchid restaurantele, cafenelele si salile de spectacol

Veniturile au scazut cu aproape 80% comparativ cu perioada de acum un an.  4,8 milioane de locuri de munca sunt in pericol

 
Veniturile au scazut cu aproape 80% comparativ cu perioada de acum un an, mai spune IATA, care atrage atentia ca 4,8 milioane de locuri de munca in industria aviatica risca sa fie pierdute.
 
'' Deoarece fiecare loc de munca in aviatie sustine mult mai multe in economia mai larga, impactul global este de 46 de milioane de pierderi potentiale de locuri de munca si 1,8 miliarde de dolari de activitate economica in pericol'', arata IATA.
 
''Companiile aeriene au intreprins masuri extinse de auto-ajutor pentru a reduce costurile. Aceasta include parcarea a mii de avioane si orice cheltuieli non-critice si preluarea si concedierea a sute de mii de angajati experimentati si dedicati'', a mai transmis IATA.
 
Iata reprezinta 290 de companii aeriene (82% din traficul aerian global).
 

Citeste si: Angajatii Primariei Capitalei - platiti regeste cu salarii si sporuri pentru conditii vatamatoare



 
 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x