300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei
300.000 de dolari PE MINUT - pierderea companiilor aeriene din cauza pandemiei
de Magda Florea la 06 Oct. 2020
Urmareste-ne pe Google News
iatabusinessafaceripierderipandemie

Companiile aeriene reprezinta un unul dintre cele mai afectate business-uri de actuala pandemie de coronavirus.  Asociatia Internationala de Transportat Aerian (IATA) a transmis ca pierderile companiilor aeriene sunt insemnate, iar 4,8 milioane de locuri de munca din industrie sunt in pericol.
 

 
Companiile aeriene trag un semnal de alarma si spun ca pierderile vor ajunge la niveluri uriase, pana la finele anului. Acestea estimeaza pierderi de 77 de miliarde de dolari in numerar in a doua jumatate a anului 2020  (aproape 13 miliarde de dolari pe luna sau 300.000 de dolari pe minut), in conditiile in care restrictiile impotriva pandemiei vor afecta in continuare zborurile.

Companiile aeriene cer reinnoirea masurilor de sprijin, care sunt pe sfarsite in multe state

 
Cu aceste cifre pe masa, companiile cer guvernelor lumii sa reinnoiasca programele de sprijin salarial care expira. Programele de sprijin salarial se diminueaza si in Europa, dar si in SUA. 

Pana in prezent, guvernele din intreaga lume au acordat sprijin de 160 miliarde dolari

 
Pana in prezent, guvernele din intreaga lume au acordat sprijin de 160 miliarde dolari, inclusiv ajutoare directe, subventii salariale, scutiri de impozite corporative si scutiri de impozite specifice industriei, inclusiv taxe pe combustibil.
 
''Suntem recunoscatori pentru acest sprijin, care vizeaza asigurarea faptului ca industria transportului aerian ramane viabila si gata sa reconecteze economiile si sa sprijine milioane de locuri de munca in turism si calatorii. Dar criza este mai profunda si mai lunga decat oricare dintre noi ne-am fi putut imagina. Iar programele initiale de asistenta se epuizeaza. Astazi trebuie sa sunam din nou. Daca aceste programe de sprijin nu vor fi inlocuite sau extinse, consecintele pentru o industrie deja in dificultate vor fi grave ”, a declarat Alexandre de Juniac, director general si CEO al IATA.

Companiile au ars numerar si in perioada in care, traditional, puneau bani de-o parte pentru lunile de iarna

 
Pe de alta parte, pe langa problemele legate de programele de sprijin salarial, companiile aeriene se confrunta si cu ''problema sezoniera'', care, insa, anul acesta nu se stie cat va dura.
 
''Din punct de vedere istoric, numerarul generat in sezonul de varf al verii ajuta la sprijinirea companiilor aeriene in lunile mai slabe de iarna. Din pacate, primavara si vara dezastruoase din acest an nu au oferit aceasta sansa. De fapt, companiile aeriene au ars numerar pe toata perioada. 
 
Din moment ce nu avem un termen pentru redeschiderea frontierelor fara carantina care ucide calatoriile, nu ne putem baza ca sezonul de iarna ar aduce venituri suplimentare pentru a rezista pana in primavara'', a spus irectorul general al IATA, Alexandre de Juniac.

Citeste si: DOCUMENT. ULTIMA ORA. Noi restritii pentru Capitala, din 7 octombrie: Se inchid restaurantele, cafenelele si salile de spectacol

Veniturile au scazut cu aproape 80% comparativ cu perioada de acum un an.  4,8 milioane de locuri de munca sunt in pericol

 
Veniturile au scazut cu aproape 80% comparativ cu perioada de acum un an, mai spune IATA, care atrage atentia ca 4,8 milioane de locuri de munca in industria aviatica risca sa fie pierdute.
 
'' Deoarece fiecare loc de munca in aviatie sustine mult mai multe in economia mai larga, impactul global este de 46 de milioane de pierderi potentiale de locuri de munca si 1,8 miliarde de dolari de activitate economica in pericol'', arata IATA.
 
''Companiile aeriene au intreprins masuri extinse de auto-ajutor pentru a reduce costurile. Aceasta include parcarea a mii de avioane si orice cheltuieli non-critice si preluarea si concedierea a sute de mii de angajati experimentati si dedicati'', a mai transmis IATA.
 
Iata reprezinta 290 de companii aeriene (82% din traficul aerian global).
 

Citeste si: Angajatii Primariei Capitalei - platiti regeste cu salarii si sporuri pentru conditii vatamatoare



 
 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri
Economie

HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri

today26 Apr. 2024
Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum
Business

Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum

today26 Apr. 2024
Ce sunt monedele de aur de investitii?
Life Style

Ce sunt monedele de aur de investitii?

today26 Apr. 2024
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Sanatate

Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi

today25 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri
Economie

HR Barometru: Au crescut salariile specialistilor in industria serviciilor pentru afaceri

today26 Apr. 2024
Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum
Business

Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x