Alegerea unui partener este intotdeauna o decizie strategica. Cu siguranta gasesti numeroase agentii si freelanceri, insa trebuie sa iei decizia potrivita pentru tine si afacerea ta.
Agentia re7consulting este singura agentie germana de marketing online din Romania care ofera servicii complete de Social Media Marketing.
Cand oferi unei agentii responsabilitatea prezentei in social media, ai asteptari mari, si este firesc sa fie asa.
Pentru a aprecia la adevarata valoare prestatia agentiei de marketing online, te poti baza pe indicatori comuni precum reputatia sau portofoliul acesteia.
In plus fata de aceste atribute, e bine sa iei in considerare cateva sfaturi esentiale pentru o alegere cat mai usoara a agentiei care iti va administra conturile de Social Media.
1. Evalueaza-ti cat mai corect asteptarile si nevoile:
Cel mai bun mod de a-ti alege agentia care se va ocupa cu Social Media este sa incepi prin a face o analiza sincera a asteptarilor si nevoilor tale. Nu este recomandat sa creionezi prezenta pe retelele sociale fara sa ai obiective certe.
A fi prezent pe Facebook sau Instagram pentru ca trebuie sa fii acolo sau pentru ca exista concurenta ta nu reprezinta argumente valabile si eficiente. Scopul prezentei pe retelele sociale este de a castiga mai multa vizibilitate, de a interactiona eficient cu clientii si de a genera venituri intr-un mod profitabil.
In procesul de luare a deciziilor, e bine sa stabilesti ce cauti pe retelele sociale:
Acest obiectiv va determina modul in care o agentie Social Media iti va aborda nevoia. Agentia va face o propunere de abordare a prezentei firmei tale pe retelele sociale si se va se va adapta asteptarilor tale
2. Decide daca ai nevoie de creativitate, publicitate sau de ambele:
Daca esti in cautarea unei agentii social media care sa se ocupe de Facebook Ads sau Instagram Ads, e bine sa te asiguri ca au experienta si stiu cum sa abordeze un proiecte legat de Social Media.
Expertiza este esentiala pentru a cunoa?te modul in care functioneaza anunturile si campaniile pe Facebook. Publicitatea poate genera vizibilitate rapid pe o retea sociala in schimbul unui buget publicitar. Modul de abordare al acestui gen de marketing este strans legat de obiectivele companiei tale.Agentiile stiu cum sa formuleze strategii corecte de marketing si sa utilizeze extrem de eficient bugetul tau pentru campanii publicitare.
Daca esti in cautarea unei agentii care sa gestioneze publicul tau pe retelele sociale si sa se ocupe de managementul comunitatii, alege o agentie social media creativa. O astfel de agentie foloseste creativitatea pentru a capta atentia membrilor de pe retelele de socializare ?i a-i determina sa interactioneze cu postarile tale si cu ceilalti membri. Exista cateva tehnici foarte eficiente de utilizat, cu o doza buna de creativitate.
3. Alege o agentie care se potriveste cu imaginea companiei tale:
Imaginea pe care doresti sa o transmiti pe retelele sociale trebuie sa fie inteleasa si integrata de partenerul tau - agentia social media. Agentiile serioase si bine pregatite iti vor oferi o prima faza de evaluare a situatiei companiei, in timpul unui audit cu intrebari, raspunsuri si discutii detaliate. E nevoie de timp si rabdare pentru ca agentia sa identifice nevoile tale si contextul, pentru a-ti oferi cele mai bune solutii.
In afara de abordarea de proximitate, e recomandat sa preferi o agentie social media care prezinta un stil de comunicare apropiat de al tau. Priveste atat la site-urile de care se ocupa agentia, cat si la prezenta lor pe retelele sociale si la referintele clientilor.
O agentie foarte creativa si excentrica poate avea mai putina motivatie, de exemplu, pentru a lucra pentru o companie din industrie, serioasa, cu procese bine stabilite. In schimb, o agentie cu o abordare foarte industriala va avea mai putina capacitate de a opera intr-un cadru prea original.
4. Alege o agentie Social Media cu experienta in sectorul tau de activitate:
Alegerea unei agentii care a functionat deja in industria in care activezi are mai multe avantaje. Acest lucru nu inseamna neaparat selectarea agentiilor care au functionat pentru concurentii tai, dar poate fi vorba de produse sau servicii similare, complementare sau conexe.
O agentie social media specializata de exemplu in activitati de agrement sau sport,turism, va fi mai putin inclinata sa te ajute daca tu oferi servicii contabile sau te ocupi cu productia industriala.
Cresterea comunitatii unei agentii de turism nu este acelasi lucru cu activitatea de contabilitate sau industria textila, de exemplu. Mai mult decât tipul de client, managementul comunitatii are un rol esential pentru a stimula interesul clientilor prin postari remarcabile pe Facebook, Instagram, dar si TikTok, LinkedIn ori Pinterest, deoarece platforma este cel mai important aspect al personalitatii sociale a multor marci.
Ultimele NOUTATI
Nu ai bani de chirie? Iata cum poti negocia cu proprietarul, desi ai contract deja semnat
4 mari greseli pe care le fac toti oamenii saraci cand vine vorba de bani – si cum sa le eviti!
Cum sa platesti cu 50% mai putin la intretinere in aceasta iarna. Furnizorii nu vor sa stii cum!
Partenerii nostri
Cate concedieri individuale succesive se pot efectua intr-o societate, pe parcusul unui an?
Actiuni de motivare non-financiara a salariatilor - ce pot face angajatorii?
Ministerul Muncii: 55% dintre persoanele cu dizabilitati sa fie angajate pana in 2027
Posta Romana a inceput distribuirea scrisorilor de informare cu privire la amnistia fiscala
Nota de creditare primita in SPV: se inregistreaza in contabilitate?
TVA de 9% pentru hrana albinelor. Legea a fost publicata in Monitorul Oficial
Somajul tehnic, ca solutie pentru reducerea costurilor: ce trebuie sa stii
Adeverinta vechime in munca MODEL
Demisie dupa prima zi la locul de munca. "Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua respectiva?"