Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Amenajarea mobilierului de birou: 5 sfaturi practice pentru afaceri de succes


Amenajarea mobilierului de birou: 5 sfaturi practice pentru afaceri de succes
de la 16 Dec. 2018
Amenajarea mobilierului de birou: 5 sfaturi practice pentru afaceri de succes
Tags: afaceri de succesbiroulocul de muncaangajati

Modul in care este amenajat spatiul de lucru influenteaza productivitatea angajatilor, asa ca mobilierul de birou nu trebuie cumparat la intamplare. Atentia la detaliile de decor este un criteriu pe care orice manager ori administrator ar trebui sa il trateze cu importanta. O atmosfera confortabila, moderna si aerisita stimuleaza ideile creative, crescand eficienta angajatilor.

Nu trebuie uitat niciodata faptul ca o afacere trebuie reinventata constant, iar mobilierul de birou este un punct important in aceasta ecuatie. Iata mai jos 5 sfaturi practice care stau la baza unei afaceri de succes.
 
 

1. Designul mobilierului de birou trebuie ales in functie de profilul firmei
 

A apus de ceva vreme perioada in care mobilierul de birou trebuia sa fie sobru. Tendintele din domeniul designului de interioare incurajeaza firmele sa investeasca in mobilier de birou personalizat dupa profilul societatii. Spre exemplu, o companie care se ocupa de contabilitate ar trebui sa aiba un alt tip de mobilier office in comparatie cu redactia unei reviste ori cu sediul unei agentii de turism. Fiecare profesionist are nevoie de alti stimuli pentru concentrare si motivatie. La fel stau lucrurile si cu departamentele unei companii. Biroul departamentului de promovare ar trebui sa invite la creativitate spre deosebire de biroul departamentului de IT. Amazon, Facebook si Google, companii populare in intreaga lume, sunt recunoscute pentru modul inedit de amenajare a spatiului de lucru. 
 
 

2. Pune accent pe confort cand cumperi biroul si scaunele de birou
 

Multi dintre angajati petrec cel putin 8 ore pe zi la birou, asa ca este important ca firma sa se asigure ca acestia se bucura de birouri si scaune de birou confortabile. Modul in care ei se simt la job se va reflecta si in munca lor odata cu trecerea timpului. Spre exemplu, un salariat care are dureri de gat ori de spate din cauza scaunului de birou nu se va putea concentra bine asupra sarcinilor pe care le are de punctat in fiecare zi. Nu numai ca va lucra intr-un ritm lent, dar munca lui nici nu va mai fi una calitativa. De aici pana la a aduna frustrari care se pot incheia cu demisia nu mai este un pas chiar atat de mare. De aceea, este extrem de important ca atat birourile de manager si cele operationale, dat si scaunele de birou sa fie confortabile si sa invite la munca.

 

3. Asigura-te ca spatiul de lucru este unul aerisit
 

Dupa confortul de la locul de munca, urmatorul criteriu caruia trebuie sa ii acorde atentie un manager ori un administrator este spatiul dintre birouri si modul de organizare. Angajatii isi vor indeplini sarcinile cu mai mult spor daca au spatiu in zona de lucru. In schimb, daca stau foarte aproape unii de ceilalti, va exista tot timpul un oarecare disconfort, ca si cum nu ai putea sa respiri si sa te misti in voie. Cateva modele de birouri bine spatiate sunt biroul cu patru posturi, biroul dublu si biroul stea. Gasesti o gama larga de mobilier de birou pe moff.ro, site-ul care te inspira sa urci afacerea la urmatorul nivel.
 
Totodata, dintr-un birou functional si bine organizat nu ar trebui sa lipseasca dulapurile de birou, etajerele si chiar o biblioteca, astfel incat birourile angajatilor sa nu abunde in dosare. Tot in acest capitol se incadreaza si cablurile inutile care aglomereaza mult spatiul de lucru.
 
 

4. Receptiile office si sala de conferinte cer o transformare
 

Gandeste-te la imaginea pe care vrei sa o transmita firma ta persoanelor care ii trec pragul si atunci fa o schimbare in ceea ce priveste receptia office. Poti sa tragi cu ochiul la modelul pe care il aplica firmele mari ale lumii. 
Si sala de conferinte cere o modificare, mai ales daca sedintele nu aduc rezultatele dorite. Oamenii nu ar trebui sa se simta stanjeniti acolo, ci deschisi si creativi. Nu este locul unde se taie capete, ci locul unde se asteapta idei geniale. Rezultatele firmei chiar depind de aceste detalii si te vei convinge de acest lucru imediat ce vei incepe sa pui in practica macar unele dintre trucurile legate de amenajarea mobilierului de birou.
 

5. Zona de relaxare nu trebuie sa lipseasca de pe lista
 

Angajatii care au un spatiu de relaxare special amenjat pentru ei sunt cei mai fericiti, dupa cum arata studiile din domeniul resurselor umane. Acolo este locul unde isi pot reincarca bateriile atunci cand nu se mai pot concentra asupra deadline-urilor. Isi vor limpezi mintea si le va fi astfel mult mai usor sa gaseasca o solutie pentru provocarea cu care se confrunta. In ceea ce priveste amenajarea unei zone de relaxare, aceasta trebuie sa fie confortabila, distractiva si inspirationala. Muzica de relaxare, elementele din natura si jocurile de inteligenta sunt doar cateva dintre punctele ce ar trebui bifate.

 
Acum mai ai vreo indoiala ca mobilierul de birou nu joaca un rol important in succesul afacerii tale? 



Foto: pixabay.com
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016