Amenajarea mobilierului de birou: 5 sfaturi practice pentru afaceri de succes

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Amenajarea mobilierului de birou: 5 sfaturi practice pentru afaceri de succes Amenajarea mobilierului de birou: 5 sfaturi practice pentru afaceri de succes
de Ghinea Viorica la 16 Dec. 2018
afaceri de succesbiroulocul de muncaangajati

Modul in care este amenajat spatiul de lucru influenteaza productivitatea angajatilor, asa ca mobilierul de birou nu trebuie cumparat la intamplare. Atentia la detaliile de decor este un criteriu pe care orice manager ori administrator ar trebui sa il trateze cu importanta. O atmosfera confortabila, moderna si aerisita stimuleaza ideile creative, crescand eficienta angajatilor.

Nu trebuie uitat niciodata faptul ca o afacere trebuie reinventata constant, iar mobilierul de birou este un punct important in aceasta ecuatie. Iata mai jos 5 sfaturi practice care stau la baza unei afaceri de succes.
 
 

1. Designul mobilierului de birou trebuie ales in functie de profilul firmei
 

A apus de ceva vreme perioada in care mobilierul de birou trebuia sa fie sobru. Tendintele din domeniul designului de interioare incurajeaza firmele sa investeasca in mobilier de birou personalizat dupa profilul societatii. Spre exemplu, o companie care se ocupa de contabilitate ar trebui sa aiba un alt tip de mobilier office in comparatie cu redactia unei reviste ori cu sediul unei agentii de turism. Fiecare profesionist are nevoie de alti stimuli pentru concentrare si motivatie. La fel stau lucrurile si cu departamentele unei companii. Biroul departamentului de promovare ar trebui sa invite la creativitate spre deosebire de biroul departamentului de IT. Amazon, Facebook si Google, companii populare in intreaga lume, sunt recunoscute pentru modul inedit de amenajare a spatiului de lucru. 
 
 

2. Pune accent pe confort cand cumperi biroul si scaunele de birou
 

Multi dintre angajati petrec cel putin 8 ore pe zi la birou, asa ca este important ca firma sa se asigure ca acestia se bucura de birouri si scaune de birou confortabile. Modul in care ei se simt la job se va reflecta si in munca lor odata cu trecerea timpului. Spre exemplu, un salariat care are dureri de gat ori de spate din cauza scaunului de birou nu se va putea concentra bine asupra sarcinilor pe care le are de punctat in fiecare zi. Nu numai ca va lucra intr-un ritm lent, dar munca lui nici nu va mai fi una calitativa. De aici pana la a aduna frustrari care se pot incheia cu demisia nu mai este un pas chiar atat de mare. De aceea, este extrem de important ca atat birourile de manager si cele operationale, dat si scaunele de birou sa fie confortabile si sa invite la munca.

 

3. Asigura-te ca spatiul de lucru este unul aerisit
 

Dupa confortul de la locul de munca, urmatorul criteriu caruia trebuie sa ii acorde atentie un manager ori un administrator este spatiul dintre birouri si modul de organizare. Angajatii isi vor indeplini sarcinile cu mai mult spor daca au spatiu in zona de lucru. In schimb, daca stau foarte aproape unii de ceilalti, va exista tot timpul un oarecare disconfort, ca si cum nu ai putea sa respiri si sa te misti in voie. Cateva modele de birouri bine spatiate sunt biroul cu patru posturi, biroul dublu si biroul stea. Gasesti o gama larga de mobilier de birou pe moff.ro, site-ul care te inspira sa urci afacerea la urmatorul nivel.
 
Totodata, dintr-un birou functional si bine organizat nu ar trebui sa lipseasca dulapurile de birou, etajerele si chiar o biblioteca, astfel incat birourile angajatilor sa nu abunde in dosare. Tot in acest capitol se incadreaza si cablurile inutile care aglomereaza mult spatiul de lucru.
 
 

4. Receptiile office si sala de conferinte cer o transformare
 

Gandeste-te la imaginea pe care vrei sa o transmita firma ta persoanelor care ii trec pragul si atunci fa o schimbare in ceea ce priveste receptia office. Poti sa tragi cu ochiul la modelul pe care il aplica firmele mari ale lumii. 
Si sala de conferinte cere o modificare, mai ales daca sedintele nu aduc rezultatele dorite. Oamenii nu ar trebui sa se simta stanjeniti acolo, ci deschisi si creativi. Nu este locul unde se taie capete, ci locul unde se asteapta idei geniale. Rezultatele firmei chiar depind de aceste detalii si te vei convinge de acest lucru imediat ce vei incepe sa pui in practica macar unele dintre trucurile legate de amenajarea mobilierului de birou.
 

5. Zona de relaxare nu trebuie sa lipseasca de pe lista
 

Angajatii care au un spatiu de relaxare special amenjat pentru ei sunt cei mai fericiti, dupa cum arata studiile din domeniul resurselor umane. Acolo este locul unde isi pot reincarca bateriile atunci cand nu se mai pot concentra asupra deadline-urilor. Isi vor limpezi mintea si le va fi astfel mult mai usor sa gaseasca o solutie pentru provocarea cu care se confrunta. In ceea ce priveste amenajarea unei zone de relaxare, aceasta trebuie sa fie confortabila, distractiva si inspirationala. Muzica de relaxare, elementele din natura si jocurile de inteligenta sunt doar cateva dintre punctele ce ar trebui bifate.

 
Acum mai ai vreo indoiala ca mobilierul de birou nu joaca un rol important in succesul afacerii tale? 



Foto: pixabay.com
 
Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Invizibil pe WhatsApp: cea mai asteptata functie vine in sfarsit. Nimeni nu o sa mai stie ca esti activ sau nu
Social Media

Invizibil pe WhatsApp: cea mai asteptata functie vine in sfarsit. Nimeni nu o sa mai stie ca esti activ sau nu

In curand, utilizatorii vor putea sa isi ascunda starea activa atunci cand folosesc WhatsApp. Platforma de mesagerie instant va permite utilizatorilor sa fie invizibili. Atunci cand vei intra pe...
today03 Iul. 2022
Romania, trasa de urechi in fata UE: romanii cumpara la greu masini electrice, apoi isi dau seama ca n-au unde sa le incarce. E o aventura sa iesi cu ea din oras
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Romania, trasa de urechi in fata UE: romanii cumpara la greu masini electrice, apoi isi dau seama ca n-au unde sa le incarce. E o aventura sa iesi cu ea din oras

Atat la nivel national, cat si la nivelul blocului comunitar, autoritatile incurajeaza, atat prin discurs, cat si prin programe de finantare, achizitionarea de masini electrice. Romanii au prins si...
today03 Iul. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Banii viitoarei generatii de pensionari: ce se intampla cu Pilonul 2. Batranetea ar putea fi mai grea decat ne imaginam
Economie

Banii viitoarei generatii de pensionari: ce se intampla cu Pilonul 2. Batranetea ar putea fi mai grea decat ne imaginam

today03 Iul. 2022
Saptamana rosie pe PIATA DE CAPITAL: BVB a pierdut 4,71 miliarde de lei din capitalizare
Banii tai - sectiune de educatie...

Saptamana rosie pe PIATA DE CAPITAL: BVB a pierdut 4,71 miliarde de lei din capitalizare

today03 Iul. 2022
Nu a fost fake news anuntul ca IMOBILIARELE SE DUC IN CAP: apartamentele s-au ieftinit, se taie si doua cifre procentuale din pret
Imobiliare

Nu a fost fake news anuntul ca IMOBILIARELE SE DUC IN CAP: apartamentele s-au ieftinit, se taie si doua cifre procentuale din pret

today03 Iul. 2022
Cum se simte inflatia in casele romanilor, PUTEREA FINANCIARA se EVAPORA: pensionarii au ajuns sa economiseasca mai mult decat angajatii
Ultimele stiri economice

Cum se simte inflatia in casele romanilor, PUTEREA FINANCIARA se EVAPORA: pensionarii au ajuns sa economiseasca mai mult decat angajatii

today02 Iul. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x