Ce emotii sunt indispensabile pentru un manager in timpul pandemiei de Covid-19

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce emotii sunt indispensabile pentru un manager in timpul pandemiei de Covid-19
Ce emotii sunt indispensabile pentru un manager in timpul pandemiei de Covid-19
de Redactia Manager la 22 Mai. 2020
Urmareste-ne pe Google News
empatiemanagerdezvoltaregestionare

Repornirea economiei in era noului coronavirus implica un stres in plus pentru angajatii de pretutindeni. Gestionarea situatiilor de criza reprezinta o adevarata provocare pentru manageri, dar si un moment potrivit pentru a-si pune in practica experienta. Trebuie sa existe un echilibru intre abilitatea de a implementa masuri concrete si de a oferi sprijin angajatilor.

In acest fel, compania se poate dezvolta chiar si in vremuri de criza, iar angajatii se pot bucura de un mediu sigur. Iata cateva dintre calitatile si emotiile care nu trebuie sa lipseasca unui manager, in special in aceasta perioada:

Empatia

Managerii obisnuiti cu un stil de conducere rigid trebuie sa inteleaga ca, în perioada pandemiei, angajatii vor munci in conditii de stres, cu gandul la familie, la sanatate si la viitorului societatii. Empatia le va oferi celor din management posibilitatea de a se pune in pozitia angajatilor si de a lua decizii bazate pe nevoile acestora. Fie ca este vorba despre implementarea unui program flexibil sau despre oferirea mai multor zile de concediu, angajatii vor avea nevoie de sustinere. Managerul trebuie sa invete din recomandarile specialistilor si sa determine care sunt cele mai potrivite schimbari pentru companie, fara a-i pune in pericol pe angajati. Empatia se dezvolta prin socializare si contact direct cu cei din jur, iar un manager poate apela si la carti de specialitate, care il pot ajuta sa priveasca lumea cu alti ochi. Distinctia dintre viata profesionala si cea personala se schimba in aceste momente in care fiecare persoana se afla intr-o pozitie precara.

Compasiunea

O perioada de criza precum cea provocata de noul coronavirus ii face pe oameni sa reactioneze ca in cazul unui deces in familie, chiar daca este vorba despre necunoscuti sau persoane de pe alt continent. Stirile care prezinta tragedia imbolnavirilor si situatia incerta din lume vor ramane alaturi de fiecare persoana in timpul programului de munca. Din acest motiv, este nevoie de compasiune. In acest fel, angajatii pot intelege ca cei din conducere se intereseaza cu adevarat de starile lor si de drama prin care trece fiecare. Chiar daca multi angajati pot fi rezistenti la situatii de stres si criza, cei care sunt afectati emotional nu vor reusi sa treaca peste aceste episoade fara incurajare. Managerul trebuie sa-i asculte si sa comunice cat mai des cu acestia. Daca au nevoie de zile libere sau de un program flexibil pentru a se regrupa sau pentru a-si ajuta un membru al familiei aflat in dificultate, trebuie sa li se faciliteze aceste beneficii. Un lider care poate da dovada de compasiune va avea doar de castigat.

Increderea

Increderea de care un manager poate da dovada va asigura angajatii de drumul spre un viitor mai bun al muncii. De asemenea, increderea trebuie sa se reflecte in actiunile managerului de gestionare a stituatiei actuale. Contextul pandemic aduce nenumarate necunoscute in peisajul financiar, iar acestea vor afecta in final atat conducerea unei companii, cat si angajatii. Liderii - in adevaratul sens al cuvantului - trebuie sa conduca oamenii pe calea cea buna, iar o companie fara un manager increzator nu poate depasi o astfel de perioada de criza. Aceasta poate fi complicata si pentru o persoana din conducere, asa ca orice manager care simte ca scapa situatia de sub control trebuie sa faca un pas in spate pentru a analiza ce se intampla. In plina pandemie, un manager trebuie sa inspire incredere, de la felul in care vorbeste, până la la ingrijirea personala. Gestionarea unei situatii limita trebuie facuta cu o mana ferma, care intelege greutatea responsabilitatii si reuseste sa puna ceva nou in aplicare in fiecare zi.

 

Pandemia de Covid-19 obliga managerii sa isi puna aptitudinile la intrecere spre binele companiei si al angajatilor. Metodele cele mai bune de a iesi din criza vor apartine celor care reusesc sa actioneze cu incredere in fortele proprii, fara sa uite de cei pe care trebuie sa-i protejeze pentru ca activitatea sa mearga inainte in era post-pandemie.


Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x