Pentru a le oferi propriilor angajati un mediu de lucru in care nivelul de stres este cat mai scazut, companiile le pot pune la dispozitie un program de lucru flexibil. Mai precis, macar cateva zile din saptamana lucratoare, salariatii ar putea sa isi desfasoare activitatile profesionale din confortul propriului camin. Aceasta decizie are un impact pozitiv asupra randamentului pe care il are personalul. Pentru ca odata ce vor munci de acasa, acestia se vor simti mai relaxati, vor putea sa se odihneasca mai bine, nu vor mai fi obligati sa respecte anumite reguli, precum conduita vestimentara sau pauza de masa. In plus, cu cat isi vor termina task-urile mai repede, cu atat vor avea mai mult timp liber la dispozitie.
Ca sa isi motiveze angajatii, iar acestia sa dea randamentul maxim, ceea ce va asigura o productivitate crescuta, antreprenorii trebuie sa le puna la dispozitie o serie de beneficii. In primul rand, cele financiare, precum maririle salariale sau bonusurile de performanta. De asemenea, alte facilitati ar mai putea fi voucherele de vacanta, abonamentele la sali de fitness si clini private de sanatate, decontarea transportului sau zile de concediu suplimentare, care vor fi platite. Drept urmare, o solutie rapida si flexibila, care sa acopere astfel de investitii, fara sa afecteze bugetul companiei, este apelarea la credite online pentru IMM. Astfel, companiile vor avea resursele financiare necesare, cu ajutorul carora sa isi motiveze angajatii intr-un mod corespunzator, iar odata cu acest aspect, vor avea parte de o productivitate sporita.
In primul rand, cu siguranta, oricare business are nevoie de angajati competenti, pentru buna desfasurare a activitatii, intr-un mod eficient. Iar cu cat personalul dobandeste mai multe cunostinte in domeniul in care profeseaza, cu atat productivitatea in cadrul companiei va creste. Totusi, pentru a ajunge la un nivel profesional cat mai inalt, acestia trebuie sa participe la diverse cursuri de specializare si traininguri specifice, in urma carora sa obtina anumite certificari. Iar astfel, cu ajutorul acestora, vor putea sa se ocupe de proiecte si task-uri cu un grad de dificultate mai ridicat, iar acest aspect le poate aduce fie o promovare, fie bonusuri de performanta.
Acest aspect este unul important din doua motive. Primul tine de securizarea fizica a sediului in care angajatii isi desfasoara activitatea. Drept urmare, angajatorul trebuie sa se asigure ca salariatii acestuia lucreaza intr-un mediu de lucru steril, unde igienizarea incaperilor si a mobilierului este efectuata la un interval de cateva ore. De asemenea, accesul in sediul firmei trebuie sa se produca pe baza unei cartele, iar in exteriorul si in interiorul companiei se impune montarea unor camere de supraveghere, ca perimetrul sa fie monitorizat pe tot parcursul zilei. Al doilea motiv tine de protejarea datelor, cu precadere a documentelelor si actelor care ies si intra in firma. De aceea, companiile trebuie sa apeleze la serviciile unor specialisti IT care le pot pune la dispozitie solutii de ultima generatie, cu ajutorul carora businessul lor sa se modernizeze si sa se eficientizeze. Astfel, vor fi protejati in cazul unor atacuri cibernetice, iar potentialele pagube vor fi evitate datorita masurilor corespunzatoare de securitate.
Acestea sunt doar cateva dintre solutiile la care pot apela companiile care isi doresc o productivitate sporita, deci, implicit, si un profit mai mare. Drept urmare, cele mai bune decizii ar trebui luate in functie de bugetul, riscurile pe care si le pot asuma, plus obiectivele financiare pe care si le impun.
Sura foto: unsplash.com
Ultimele NOUTATI
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale