Pentru a le oferi propriilor angajati un mediu de lucru in care nivelul de stres este cat mai scazut, companiile le pot pune la dispozitie un program de lucru flexibil. Mai precis, macar cateva zile din saptamana lucratoare, salariatii ar putea sa isi desfasoare activitatile profesionale din confortul propriului camin. Aceasta decizie are un impact pozitiv asupra randamentului pe care il are personalul. Pentru ca odata ce vor munci de acasa, acestia se vor simti mai relaxati, vor putea sa se odihneasca mai bine, nu vor mai fi obligati sa respecte anumite reguli, precum conduita vestimentara sau pauza de masa. In plus, cu cat isi vor termina task-urile mai repede, cu atat vor avea mai mult timp liber la dispozitie.
Ca sa isi motiveze angajatii, iar acestia sa dea randamentul maxim, ceea ce va asigura o productivitate crescuta, antreprenorii trebuie sa le puna la dispozitie o serie de beneficii. In primul rand, cele financiare, precum maririle salariale sau bonusurile de performanta. De asemenea, alte facilitati ar mai putea fi voucherele de vacanta, abonamentele la sali de fitness si clini private de sanatate, decontarea transportului sau zile de concediu suplimentare, care vor fi platite. Drept urmare, o solutie rapida si flexibila, care sa acopere astfel de investitii, fara sa afecteze bugetul companiei, este apelarea la credite online pentru IMM. Astfel, companiile vor avea resursele financiare necesare, cu ajutorul carora sa isi motiveze angajatii intr-un mod corespunzator, iar odata cu acest aspect, vor avea parte de o productivitate sporita.
In primul rand, cu siguranta, oricare business are nevoie de angajati competenti, pentru buna desfasurare a activitatii, intr-un mod eficient. Iar cu cat personalul dobandeste mai multe cunostinte in domeniul in care profeseaza, cu atat productivitatea in cadrul companiei va creste. Totusi, pentru a ajunge la un nivel profesional cat mai inalt, acestia trebuie sa participe la diverse cursuri de specializare si traininguri specifice, in urma carora sa obtina anumite certificari. Iar astfel, cu ajutorul acestora, vor putea sa se ocupe de proiecte si task-uri cu un grad de dificultate mai ridicat, iar acest aspect le poate aduce fie o promovare, fie bonusuri de performanta.
Acest aspect este unul important din doua motive. Primul tine de securizarea fizica a sediului in care angajatii isi desfasoara activitatea. Drept urmare, angajatorul trebuie sa se asigure ca salariatii acestuia lucreaza intr-un mediu de lucru steril, unde igienizarea incaperilor si a mobilierului este efectuata la un interval de cateva ore. De asemenea, accesul in sediul firmei trebuie sa se produca pe baza unei cartele, iar in exteriorul si in interiorul companiei se impune montarea unor camere de supraveghere, ca perimetrul sa fie monitorizat pe tot parcursul zilei. Al doilea motiv tine de protejarea datelor, cu precadere a documentelelor si actelor care ies si intra in firma. De aceea, companiile trebuie sa apeleze la serviciile unor specialisti IT care le pot pune la dispozitie solutii de ultima generatie, cu ajutorul carora businessul lor sa se modernizeze si sa se eficientizeze. Astfel, vor fi protejati in cazul unor atacuri cibernetice, iar potentialele pagube vor fi evitate datorita masurilor corespunzatoare de securitate.
Acestea sunt doar cateva dintre solutiile la care pot apela companiile care isi doresc o productivitate sporita, deci, implicit, si un profit mai mare. Drept urmare, cele mai bune decizii ar trebui luate in functie de bugetul, riscurile pe care si le pot asuma, plus obiectivele financiare pe care si le impun.
Sura foto: unsplash.com
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea