Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce semnalizeaza mutarile prin Bucuresti ale firmelor - progresul sau regresul?


Ce semnalizeaza mutarile prin Bucuresti ale firmelor - progresul sau regresul?
de la 15 Iul. 2019
Ce semnalizeaza mutarile prin Bucuresti ale firmelor - progresul sau regresul?
Tags: firma mutarimutare mobila

In ciclurile de viata ale companiilor, sediile se schimba si managerii apeleaza cu precadere la o firma de mutari in Bucuresti pentru a rezolva totul. Cauzele sunt atat cresterile business-urilor, cat si scaderile de cifra de afaceri, de profit; cresterea numarului de angajati, dar si retragerea de pe piata. Uneori, chiar fuzionarile sau preluarile sunt cauzele pentru care firma cu tot cu angajati se muta de pe un etaj pe altul, dintr-o cladire in alta.

Cum ne putem da seama de tipul de situatie?

 

 

Progres. Contactarea unei firme profesioniste de mutari din Bucuresti

 

Multe afaceri incep in sedii mici de apartament, in sedii improvizate sau in huburi de business. De regula, ownerii sunt si manageri, fiecare pe propria arie de expertiza, si poate sunt si executantii operationali ai propriilor decizii de management.

 

Cu timpul, insa, si daca totul merge bine la inceput, apar angajati, apar echipamente de birou, se ivesc noi oportunitati si devine necesar un sediu mai mare sau macar un sediu stabil. Se cumpara, in leasing, o masina sau cateva masini de firma, se inchiriaza un sediu si se mobileaza dupa necesitati si dupa specific.

 

Cine ramane sa aduca mobila si sa o monteze? Un angajat mai priceput? Oare acesta nu trebuie sa faca propria activitate de birou sau de teren, ca sa aduca mai multi clienti firmei si firma sa prospere, asa cum era in plan?

 

SprintMove Company este pregatita mereu sa ajute start-up-urile sa creasca, fiind mereu acolo la solicitarile de mutari de mobila sau de sedii in Bucuresti, din Bucuresti in alta localitate sau din alta localitate in Bucuresti, dupa caz.

 

Companiile care au cativa ani si se dezvolta accelerat, fie au nevoie de un sediu in care sa incapa 100 de angajati, fie au nevoie de un sediu intr-o alta localitate din tara, intr-o alta parte a Bucurestiului, care sa fie mobilat si utilat inclusiv cu lucrurile din sediul sau punctele de lucru din Bucuresti.

 

Din nou: care va fi firma de mutari din Bucuresti, ai carei specialisti sa aiba grija maxima de tot si sa fie foarte bine organizati si mereu neobositi?

 

Corporatia inchiriaza inca un etaj al cladirii de birouri in care isi are sediul si/sau punctul de lucru? Aici trebuie ca procesul de mutare si amenajare sa se intample foarte repede, cu organizare perfecta, cu zero zgarieri/spargeri, in deplina liniste si siguranta, pentru ca activitatea firmei sa nu fie perturbata. Sunt targeturi de atins, este un workflow de la care nu se poate abate nimeni.

 

Inclusiv companiile multinationale apeleaza la SprintMove pentru mutarile de sedii in Bucuresti.

 

 

Regres. Cand nu mai sunt bani nici pentru eliberarea biroului

 

Multi actori economici cunosc, la un moment dat, latura mai putin placuta a lumii afacerilor: comprimarea, insolventa, falimentul. Pana la faliment, insa, mai sunt lucruri de facut pentru aducerea pe linia de plutire a unei barci aflate in deriva, dar pana la metafora cu barcile, o autospeciala de transport trebuie sa faca mutarea de la sediul luxos si mare la un sediu modest si mai mic ca suprafata.

 

Reducerile de personal trebuie sa aiba echivalent si in reducerea spatiului alocat personalului. Punctele de lucru sau de desfacere se inchid? Unde se duce mobilierul de acolo, cine il demonteaza, cine il cara?

 

Nu au mai ramas fonduri nici macar pentru eliberarea biroului, dar o firma profesionista care asigura mutari Bucuresti ramane o optiune buna. Din ce motiv? Fiindca numai aceasta poate manipula si sorta cu usurinta si pricepere ce a mai ramas. Numai ea mai poate proteja putinul patrimoniu fizic al firmei.

 

Intotdeauna, firmele de transport vor scuti beneficiarii de munca bruta, ineficienta si cu efecte secundare nedorite. O firma de mutari precum este SprintMove in Bucuresti numai cu asta se ocupa si are in vedere aspecte la care clientii beneficiari, cuprinsi de evenimentele care au loc, nici macar nu se gandesc.

 

Spre exemplu, sunt destule cutii, folii si paturi speciale pentru sortarea si transportul documentelor si lucrurilor vitrate sau de valoare? Iar asta este numai una dintre intrebari.

 




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016