Iar pentru a avea angajati care reusesc sa performeze la locul de munca, trebuie sa le oferi un spatiu in care sa se simta confortabil si sa fie creativi. De la modul in care este organizat biroul si pana la echipamentele pe care le pui la dispozitia angajatilor, iata cum poti obtine spatiul de lucru ideal:
Plantele au numeroase beneficii, mai ales intr-un birou. Studiile au aratat ca plantele ajuta la reducerea stresului, contribuie la cresterea productivitatii, transforma spatiul de lucru intr-unul mai atractiv, reduc oboseala si maresc capacitatea de concentrare a angajatilor. Insa, pe langa aceste beneficii, plantele creeaza impresia unui spatiu natural si imbunatatesc calitatea aerului din interior.
Nu te limita doar la cateva plante puse pe birou. Poti crea chiar si un colt verde pentru relaxare, cu multe plante si pereti verzi acoperiti cu licheni. Nu uita nici de lumina naturala, care ar trebui sa se regaseasca in fiecare spatiu de lucru. Aceasta reduce stresul si mareste capacitatea de concentrare.
Un spatiu de lucru bine dotat va usura munca angajatilor. Incepe cu lucrurile de baza, precum produsele de papetarie si seturile faber castell, care contin stilouri, pixuri si articole de birou de calitate. Doteaza biroul cu imprimanta, laptopuri performante care sa nu ingreuneze munca angajatilor, videoproiector pentru sedinte si prezentari si alte echipamente necesare.
Pe langa spatiul de lucru, nu uita nici de alte zone ale biroului. Ar fi util ca, in bucatarie, angajatii sa gaseasca toate ustensilele de care au nevoie, dar si lucruri extra, precum un cos cu fructe sau cutii cu bomboane si gustari. Daca vrei sa mergi un pas mai departe, poti crea si o sala de relaxare dotata cu o masa de biliard sau console de joc, unde angajatii se pot relaxa in pauza sau dupa munca.
Fiecare persoana in parte performeaza mai bine la anumite ore, intr-un birou open space unde poate comunica cu ceilalti colegi sau intr-un spatiu cat mai retras, unde se poate concentra mai bine. Asigura-te nu doar ca ai un spatiu de lucru bine organizat, dar si ca le oferi angajatilor posibilitatea de a-si crea propriul program sau de a lucra remote.
Acest factor este cu atat mai important in cazul angajatilor care au copii mici si, de multe ori, trebuie sa isi dea peste cap programul de lucru, dar si in al acelor angajati care simt ca performeaza mai bine cand lucreaza de acasa. In acest sens, poti stabili macar o zi pe saptamana cand angajatii pot lucra de acasa. Acestia se vor simti mai multumiti cu locul de munca, mai fericiti si se vor implica activ pentru a-si indeplini obiectivele.
Crearea conditiilor de lucru potrivite reprezinta o investitie majora pentru a avea angajatii fericiti, loiali si productivi. Reorganizarea spatiului, dotarea cu toate echipamentele necesare, dar si cu spatii de relaxare si oferirea de beneficii extra sunt doar cateva dintre aspectele pe care orice angajator ar trebui sa le aiba in vedere.
Ultimele NOUTATI
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%