Atragerea clientilor noi reprezinta o prioritate pentru orice afacere, insa orice antreprenor ar trebui sa isi indrepte atentia in acelasi timp si catre fidelizarea clientilor existenti. Clientii fideli se pot transforma in timp in adevarati ambasadori ai brand-ului afacerii tale, recomandand produsele sau serviciile oferite de tine si apropiatilor si prietenilor. In plus, daca faci lucrurile asa cum trebuie, este mult mai ieftin si mai usor sa convingi un client deja existent sa cumpere tot de la tine decat sa incerci sa convingi un alt om sa cumpere de la tine.
Iata patru metode simple pe care le poti lua in considerare pentru a iti fideliza clientii!
Clientul trebuie sa se simta intotdeauna in centrul atentiei si sa realizeze cat este de important pentru tine si pentru afacerea ta. Incearca sa ii indeplinesti mereu dorintele si sa ii oferi atentie si intelegere. Pentru a il face sa se simta cu adevarat special, ii poti propune anumite oferte personalizate prin intermediul unui program de loialitate. Prin ideea de personalizare a ofertei putem intelege recomandari personalizate in functie de comportamentul online al clientului sau in functie de preferintele acestuia, mesaje personalizate sau un continut contextual.
Retelele de socializare joaca un rol din ce in ce mai important in promovarea unei afaceri in ziua de astazi. Prin intermediul social media poti pastra legatura foarte usor cu clientii tai. Poti incerca, spre exemplu, ca prin postarile tale sa prezinti clientilor o fata mai personala si mai prietenoasa a afacerii pe care o reprezinti. De asemenea, ofera prin intermediul social media raspunsuri si solutii la cele mai uzuale probleme cu care se confrunta majoritatea clientilor tai! De asemenea, poti apela si la un newsletter special creat pentru clientii fideli.
Clientii se vor dovedi a fi mult mai increzatori in produsele sau in serviciile pe care le oferi in cazul in care vor avea ocazia sa le testeze intr-un fel sau altul. Ajuta-ti potentialii clienti sa descopere mai bine produsele sau serviciile tale si sa afle care sunt avantajele pe care le-ar avea daca le vor cumpara.
Succesul unei afaceri nu depinde in cea mai mare masura numai de cel care se afla in spatele ideii de afaceri, ci in special de toti cei care lucreaza pentru acel business. Asadar, este recomandat sa te inconjori de oameni care iti inteleg afacerea si care vor putea comunica cu clientii tai “pe limba lor”. De asemenea, este important ca cei care lucreaza pentru afacerea ta sa fie profesionisti si sa stie cu adevarat ce fac!
Ultimele NOUTATI
Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Certificat calificat de semnatura electronica: Cum se inregistreaza achizitia in contabilitate
Ce reprezinta faptul generator si exigibilitatea TVA: Implicatii in aplicarea cotei corecte de taxa
Contractul de renta viagera: Ce este si cum functioneaza? [MODEL]
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Te-ar putea interesa si
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain