Atragerea clientilor noi reprezinta o prioritate pentru orice afacere, insa orice antreprenor ar trebui sa isi indrepte atentia in acelasi timp si catre fidelizarea clientilor existenti. Clientii fideli se pot transforma in timp in adevarati ambasadori ai brand-ului afacerii tale, recomandand produsele sau serviciile oferite de tine si apropiatilor si prietenilor. In plus, daca faci lucrurile asa cum trebuie, este mult mai ieftin si mai usor sa convingi un client deja existent sa cumpere tot de la tine decat sa incerci sa convingi un alt om sa cumpere de la tine.
Iata patru metode simple pe care le poti lua in considerare pentru a iti fideliza clientii!
Clientul trebuie sa se simta intotdeauna in centrul atentiei si sa realizeze cat este de important pentru tine si pentru afacerea ta. Incearca sa ii indeplinesti mereu dorintele si sa ii oferi atentie si intelegere. Pentru a il face sa se simta cu adevarat special, ii poti propune anumite oferte personalizate prin intermediul unui program de loialitate. Prin ideea de personalizare a ofertei putem intelege recomandari personalizate in functie de comportamentul online al clientului sau in functie de preferintele acestuia, mesaje personalizate sau un continut contextual.
Retelele de socializare joaca un rol din ce in ce mai important in promovarea unei afaceri in ziua de astazi. Prin intermediul social media poti pastra legatura foarte usor cu clientii tai. Poti incerca, spre exemplu, ca prin postarile tale sa prezinti clientilor o fata mai personala si mai prietenoasa a afacerii pe care o reprezinti. De asemenea, ofera prin intermediul social media raspunsuri si solutii la cele mai uzuale probleme cu care se confrunta majoritatea clientilor tai! De asemenea, poti apela si la un newsletter special creat pentru clientii fideli.
Clientii se vor dovedi a fi mult mai increzatori in produsele sau in serviciile pe care le oferi in cazul in care vor avea ocazia sa le testeze intr-un fel sau altul. Ajuta-ti potentialii clienti sa descopere mai bine produsele sau serviciile tale si sa afle care sunt avantajele pe care le-ar avea daca le vor cumpara.
Succesul unei afaceri nu depinde in cea mai mare masura numai de cel care se afla in spatele ideii de afaceri, ci in special de toti cei care lucreaza pentru acel business. Asadar, este recomandat sa te inconjori de oameni care iti inteleg afacerea si care vor putea comunica cu clientii tai “pe limba lor”. De asemenea, este important ca cei care lucreaza pentru afacerea ta sa fie profesionisti si sa stie cu adevarat ce fac!
Ultimele NOUTATI
Credite garantate si cu dobanda platita de statul roman: romanii se ingramadesc sa ia imprumuturi avantajoase
Ce se va intampla cu TVA-ul in 2025, dupa alegeri? Informatii de ultima ora de la premierul Romaniei
Elon Musk si Jeff Bezos iti spun cum sa faci banii sa lucreze pentru tine
Partenerii nostri
Puteti concedia un angajat pentru absente nemotivate? Depinde!
Reangajarea unei persoane care se pensioneaza la limita de varsta - PROCEDURA
Reducerea saptamanii de lucru - in ce CONDITII este posibila? Procedura legala, pas cu pas
Reevaluare terenuri: Implicatii fiscale pentru societatile comerciale
Controale ANAF 2024: Ce nereguli au descoperit inspectorii in urma verificarilor
Concediu medical pentru epuizare, anxietate si depresie. APEL catre Ministerul Muncii
PFA-urile si Intreprinderile familiale pot deveni societati cu personalitate juridica
Te-ar putea interesa si