Transformarea unei afaceri intr-un brand de incredere in domeniul in care activeaza reprezinta o provocare pentru multi antreprenori la inceput de drum. Indiferent de domeniul de activitate despre care vorbim, concurenta este tot mai mare in prezent, noi si noi afaceri aparand parca de la o zi la alta. Tocmai din acest motiv este nevoie ca un antreprenor sa constientizeze inca de la bun inceput ca afacerea sa trebuie sa faca ceva unic pentru a se diferentia de toti ceilalti concurenti si pentru a fi mereu in pas cu noile tendinte.
Daca vrei sa stii cum sa iti promovezi corect afacerea pentru a atrage cat mai multi clienti, uite trei sfaturi de branding de care ai putea tine cont!
Nu ai cum sa oferi valoare prin afacerea ta daca nu cunosti interesele si nevoile clientilor tai. Cum gandesc, despre ce discuta si cum se comporta? Sunt intrebari despre clientii tai la care trebuie sa ai un raspuns inainte de a porni la drum. Incearca sa aflii care sunt nevoile si problemele clientilor tai si apoi gaseste o modalitate prin care sa le rezolvi. Folosindu-te de curiozitatile si preocuparile clientilor tai poti oferi continut de valoare celor care sunt interesati de domeniul in care tu activezi. Oferind toate aceste lucruri, afacerea ta se va bucura de un plus de credibilitate si incredere, transformandu-se in timp intr-un brand.
Nu crea continut doar de dragul de a face asta, este nevoie de un continut orientat 100% catre clientii tai. In acest fel vei putea strange o comunitate in jurul afacerii tale si vei putea oferi plus valoare clientilor pe care vrei sa ii atragi catre produsele sau serviciile tale. Indiferent de produsul sau serviciul pe care vrei sa il promovezi, intreaba-te inainte de toate care este impactul pe care il va aduce acel produs in vieta clientilor tai. Oferind un continut care aduce plus valoare pentru clienti vei putea construi relatii intre business-ul tau si oameni si iti vei transforma afacerea intr-o resursa de incredere pentru public.
La inceput nu vei avea mai mult de cativa oameni interesati de produsele sau serviciile oferite de afacerea ta. Este normal, nu ai de ce sa te ingrijorezi! Incepe cu acesti 50 sau 100 de oameni care sunt interesati de ceea ce oferi si incearca constant sa iti cresti comunitatea. Mentine un dialog permanent cu clientii tai, incearca sa le intelegi preferintele, curiozitatile, preocuparile si adapteaza-ti produsele si serviciile in functie de nevoile lor.
Citeste si: Leadership: cum recunoastem liderii agili, prin ce se diferentiaza ei de ceilalti si ce plus valoare aduc unei companii
Ultimele NOUTATI
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Creditare societate de catre asociat: Ce trebuie sa stiti despre dobanzi si deductibilitate
Imprumut pe termen scurt si lung: Monografia contabila intr-un studiu de caz
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Te-ar putea interesa si