Transformarea unei afaceri intr-un brand de incredere in domeniul in care activeaza reprezinta o provocare pentru multi antreprenori la inceput de drum. Indiferent de domeniul de activitate despre care vorbim, concurenta este tot mai mare in prezent, noi si noi afaceri aparand parca de la o zi la alta. Tocmai din acest motiv este nevoie ca un antreprenor sa constientizeze inca de la bun inceput ca afacerea sa trebuie sa faca ceva unic pentru a se diferentia de toti ceilalti concurenti si pentru a fi mereu in pas cu noile tendinte.
Daca vrei sa stii cum sa iti promovezi corect afacerea pentru a atrage cat mai multi clienti, uite trei sfaturi de branding de care ai putea tine cont!
Nu ai cum sa oferi valoare prin afacerea ta daca nu cunosti interesele si nevoile clientilor tai. Cum gandesc, despre ce discuta si cum se comporta? Sunt intrebari despre clientii tai la care trebuie sa ai un raspuns inainte de a porni la drum. Incearca sa aflii care sunt nevoile si problemele clientilor tai si apoi gaseste o modalitate prin care sa le rezolvi. Folosindu-te de curiozitatile si preocuparile clientilor tai poti oferi continut de valoare celor care sunt interesati de domeniul in care tu activezi. Oferind toate aceste lucruri, afacerea ta se va bucura de un plus de credibilitate si incredere, transformandu-se in timp intr-un brand.
Nu crea continut doar de dragul de a face asta, este nevoie de un continut orientat 100% catre clientii tai. In acest fel vei putea strange o comunitate in jurul afacerii tale si vei putea oferi plus valoare clientilor pe care vrei sa ii atragi catre produsele sau serviciile tale. Indiferent de produsul sau serviciul pe care vrei sa il promovezi, intreaba-te inainte de toate care este impactul pe care il va aduce acel produs in vieta clientilor tai. Oferind un continut care aduce plus valoare pentru clienti vei putea construi relatii intre business-ul tau si oameni si iti vei transforma afacerea intr-o resursa de incredere pentru public.
La inceput nu vei avea mai mult de cativa oameni interesati de produsele sau serviciile oferite de afacerea ta. Este normal, nu ai de ce sa te ingrijorezi! Incepe cu acesti 50 sau 100 de oameni care sunt interesati de ceea ce oferi si incearca constant sa iti cresti comunitatea. Mentine un dialog permanent cu clientii tai, incearca sa le intelegi preferintele, curiozitatile, preocuparile si adapteaza-ti produsele si serviciile in functie de nevoile lor.
Citeste si: Leadership: cum recunoastem liderii agili, prin ce se diferentiaza ei de ceilalti si ce plus valoare aduc unei companii
Ultimele NOUTATI
Partenerii nostri
INS: venituri medii in crestere - 8.210 lei pe o gospodarie, respectiv 3.274 lei per persoana
Norme SSM - CONDITII pentru conducerea pe drumurile publice a unui stivuitor
Ce activitati pot presta administratorii, in cadrul unui SRL?
Titluri de stat TEZAUR: Se lanseaza o noua editie cu dobanzi neimpozabile de pana la 7%
Radiere SRL fara activitate: obligatii si proceduri legale
Venituri din activitati independente si dividende: tratamentul fiscal din punct de vedere al CASS
Reducerea programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana: obligatiile angajatorului
Litigiile de munca si drepturile angajatilor: Cand este timpul sa apelezi la un avocat?
Te-ar putea interesa si