Transformarea unei afaceri intr-un brand de incredere in domeniul in care activeaza reprezinta o provocare pentru multi antreprenori la inceput de drum. Indiferent de domeniul de activitate despre care vorbim, concurenta este tot mai mare in prezent, noi si noi afaceri aparand parca de la o zi la alta. Tocmai din acest motiv este nevoie ca un antreprenor sa constientizeze inca de la bun inceput ca afacerea sa trebuie sa faca ceva unic pentru a se diferentia de toti ceilalti concurenti si pentru a fi mereu in pas cu noile tendinte.
Daca vrei sa stii cum sa iti promovezi corect afacerea pentru a atrage cat mai multi clienti, uite trei sfaturi de branding de care ai putea tine cont!
Nu ai cum sa oferi valoare prin afacerea ta daca nu cunosti interesele si nevoile clientilor tai. Cum gandesc, despre ce discuta si cum se comporta? Sunt intrebari despre clientii tai la care trebuie sa ai un raspuns inainte de a porni la drum. Incearca sa aflii care sunt nevoile si problemele clientilor tai si apoi gaseste o modalitate prin care sa le rezolvi. Folosindu-te de curiozitatile si preocuparile clientilor tai poti oferi continut de valoare celor care sunt interesati de domeniul in care tu activezi. Oferind toate aceste lucruri, afacerea ta se va bucura de un plus de credibilitate si incredere, transformandu-se in timp intr-un brand.
Nu crea continut doar de dragul de a face asta, este nevoie de un continut orientat 100% catre clientii tai. In acest fel vei putea strange o comunitate in jurul afacerii tale si vei putea oferi plus valoare clientilor pe care vrei sa ii atragi catre produsele sau serviciile tale. Indiferent de produsul sau serviciul pe care vrei sa il promovezi, intreaba-te inainte de toate care este impactul pe care il va aduce acel produs in vieta clientilor tai. Oferind un continut care aduce plus valoare pentru clienti vei putea construi relatii intre business-ul tau si oameni si iti vei transforma afacerea intr-o resursa de incredere pentru public.
La inceput nu vei avea mai mult de cativa oameni interesati de produsele sau serviciile oferite de afacerea ta. Este normal, nu ai de ce sa te ingrijorezi! Incepe cu acesti 50 sau 100 de oameni care sunt interesati de ceea ce oferi si incearca constant sa iti cresti comunitatea. Mentine un dialog permanent cu clientii tai, incearca sa le intelegi preferintele, curiozitatile, preocuparile si adapteaza-ti produsele si serviciile in functie de nevoile lor.
Citeste si: Leadership: cum recunoastem liderii agili, prin ce se diferentiaza ei de ceilalti si ce plus valoare aduc unei companii
Ultimele NOUTATI
Bateriile fotovoltaice beneficiaza de TVA redus la 9% – Ce inseamna pentru prosumatori
Oracolul din Omaha, miliardarul Warren Buffet, despre volatilitatea extrema a pietelor de azi: Pastrati-va calmul si veti fi recompensati pe termen lung
Finantari uriase pentru IT-isti romani: 60 de milioane de motive sa crezi in ideea ta
FMI anunta o franare economica globala: „Nu am mai vazut asa ceva in ultimul secol!”
Romanii si bulgarii, nevoiasii Europei. Un studiu european scoate la iveala saracia din Romania si Bulgaria: un sfert dintre romani sunt in pericol!
Partenerii nostri
Evolutia conceptului de brand de angajator - diferente si alte tipuri de branding
[MODEL] Instalator ventilare si aer conditionat - cod COR 712606
Vouchere de vacanta 2025: conditii acordare si tratament fiscal
Actul constitutiv in Romania: Cum se redacteaza si se depune corect
Ghidul alegatorului pentru Alegerile Prezidentiale 2025: ce trebuie sa stii
Testamentul in Romania: ce este, cine il poate face si ce contine
Te-ar putea interesa si
Finantari uriase pentru IT-isti romani: 60 de milioane de motive sa crezi in ideea ta
FMI anunta o franare economica globala: „Nu am mai vazut asa ceva in ultimul secol!”