KFC Romania a primit premiul Francizatul Anului la Conventia Internationala a Francizatilor
kfc romaniafranciza kfcfranciza profitabilakfc franciza
La a 10-a editie a Conventiei Internationale a Francizatilor YUM, KFC Romania a reusit sa castige premiul Francizatul Anului. La competitia care a avut loc in Orlando, SUA, au fost prezenti peste 1.100 de participanti din intreaga lume, respectiv Europa, Asia, America Latina, America Centrala, America de Nord, Australia si Noua Zeelanda. Evenimentul este organizat o data la doi ani si se desfasoara in diferite orase si tari.
KFC Romania a reusit sa castige premiul Francizatul Anului, in cadrul celei de-a zecea editii a concursului Conventiei Internationale a Francizatilor YUM, din SUA. Evenimentul este organizat o data la doi ani si se desfasoara in diferite orase si tari din intreaga lume precum Las Vegas, Beijing, Praga sau Hawaii.
Cea de-a 10-a editie a avut scopul de a reuni reprezentanti KFC si Pizza Hut pentru o saptamana in cadrul unor sesiuni de workshop-uri si prezentari de brand. 1.100 de participanti din jurul lumii s-au intalnit ca o echipa unita pentru a discuta despre strategiile si planurile de viitor ale celor doua branduri.
KFC Romania a fost nominalizata la patru categorii: Francizatul Anului, Resurse Umane, Operational si Marketing.
Mark Hilton, CEO, Sphera Franchise Group, compania detinatoare a KFC Romania, a declarat ca aceasta Conventie este o oportunitate ideala de schimb de experienta, idei de business si concepte culturale multinationale, iar premiul primit de KFC este o adevarata onoare pentru companie, dar si pentru Romania. Acest premiu este oferit francizatului care demonstreaza excelenta constanta in toate activitatile de business si este un ambasador autentic al brandului KFC.
"Dincolo de onoarea de a primi acest premiu, evenimentul a fost ocazia perfecta pentru noi sa fim alaturi de echipele YUM! din intreaga lume. Am discutat diverse subiecte, am impartasit experiente culturale si de business, am vorbit despre provocãrile intalnite si, nu in ultimul rand, am comunicat ca o mare familie", a spus Mark Hilton, CEO.
Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din Romania si detine companiile care opereaza in sistem de masterfranciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.
La noi in tara, KFC este unul dintre cele mai raspandite lanturi de magazine, numarand 72 de unitati, atat in Bucuresti, cat si in Timisoara, Arad, Botosani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereazã douã restaurante la Chisinãu, Republica Moldova si patru in Italia. De asemenea, franciza KFC este caracterizata de o dinamica impresionanta pe piata de profil, KFC fiind una dintre cele mai vanate si profitabile afaceri francizabile.
Citeste si:
Ce sarbatorim in Anul Centenarului?
KFC detine un brand vechi din anii '30, care domina piata de profil in 2018
KFC a fost infiintata in 1930, la initiativa colonelului Harland Sanders, in Kentucky. Produsele de pui preparate dupa o reteta pastrata si astazi secreta fac deliciul, anual, a doua miliarde de oameni din peste 82 de tari din lume. KFC este in prezent unul dintre cele mai raspandite si apreciate restaurante de chicken&food din intregaa lume.
Achizitionat de PepsiCo in 1986, KFC face parte astazi din Yum! Brands, care include si Pizza Hut, Taco Bell sau Long John Silver’s.
In Romania, KFC ( Kentucky Fried Chicken) opereaza sub un contract de franciza prin care licenta este acordata companiei US Food Network SA. Primul restaurant KFC a fost deschis in anul 1997 pe Blvd. Magheru din Bucuresti.
In prezent Compania US Food detine 23 restaurante KFC, dintre care noua in Bucuresti si celelalte in Constanta, Timisoara, Oradea, Iasi, Brasov, Ramnicu-Valcea, Ploiesti, Pitesti, Cluj si Bacau.
US Foods (cunoscuta subfosta denumire de US Foodservice ) este un distribuitor american de alimente, care are sediul central in Rosemond, Illionis, si este detinuta in mod public sub simbolul "USFD" pe bursa din New York. Compania are venituri anuale de 24 de miliarde de dolari, US Foods a fost cea de-a zecea cea mai mare companie privata din America.
US Foods ofera peste 350.000 de produse nationale de marca si propriile produse "exclusiviste", de la produse din carne proaspata pana la produse alimentare preambalate si congelate.
Compania are aproximativ 25.000 de angajati in peste 60 de locatii la nivel national si ofera produse alimentare si produse conexe mai mult de 250.000 de clienti, inclusiv restaurante independente si multi-unitati, entitati de sanatate si ospitalitate, institutii guvernamentale si de invatamant.
Citeste si:
UE cere Guvernului Romaniei sa cheltuiasca mai putin
Franciza KFC, o franciza profitabila
O franciza KFC poate ajunge intre 1,1 si 1,7 milioane de dolari. Se percepe o taxa de franciza de 25.000 de dolari si 4% din venituri ca taxa licentei de operare. Contractele se incheie pe o perioada de 20 de ani, la reinnoirea contractului solicitandu-se o taxa de aproximativ 5.000 de dolari.
Compania KFC a inceput sa faca francize disponibile pe piata din anul 1952. Cu o cota de piata impresionanta si peste 500 de unitati deschise in intrega lume, KFC este una dintre companiile care aproape garanteaza succesul unui business lansat prin franciza.
Cum obtii o franciza KFC?
Oamenii de afaceri care isi doresc sa deschisa un restaurant KFC prin franciza trebuie sa stie insa ca, primul pas in realizarea acestui obiectiv este sa aiba disponibili aproximativ 20.000 - 23.000 de euro. Acesti bani vor acoperi cheltuielile initiate de demarare a afacerii, insa aceasta suma nu acopera cheltuielile totale. Reprezentantii KFC declara ca pentru a initia un astfel de business e nevoie de 800.000 – 1,4 milioane de euro cerinte de capital.
Baza de capital numerar este necesara pentru constructii si alte echipamente care trebuie achizitionate mai tarziu.
Totusi, KFC ofera suport antreprenorilor la inceput de drum care acceseaza o franciza a companiei. Antreprenorii vor beneficia de training gratuit, unde vor putea cunoaste si isi vor dezvolta abilitatile necesare pentru a conduce un restaurant KFC.
Trainingul implica, de exemplu, si brand training. Intr-o industrie alimentara in care reclama "face toti banii", specialistii KFC pun mare pret pe crearea unei conexiuni intre marfa si client, astfel incat vin in intampianarea oamenilor cu reclame si imagini noi, personalizate, adaptate unor studii de piata si unor categorii foarte atent analizate.
De asemenea, obtinerea unei francize mai contine un avantaj pentru antreprenor, oferit de KFC, Value Network. Aceasta include programe si recunoastere a staff-ului si suport pentru a-ti permite sa concurezi in termeni de publicitate.