L'Oreal elimina de pe etichetele produselor cuvintele ALB, ALBIRE si A LUMINA
black lives matterrasismlorealmarsuncle ben
l'Oreal, cea mai mare companie de cosmetica si frumusete din lume, a anuntat vineri ca va inceta sa foloseasca cuvinte precum ''albire” si ''alb'' in descrierea produselor sale. Decivia vine ca urmare a actiunilor impotriva rasismuluiu, izbucnite peste Ocean, in urma mortii lui George Floyd.
"Grupul L'Oreal a decis sa inlature cuvintele alb / albire, a corecta / corectitudine, a lumina / luminare de pe toate produsele sale de seara pentru piele", a spus gigantul francez al produselor cosmetice.
Mai multe companii - inclusiv L’Oréal - au fost criticate recent pentru produsele care atenueaza pielea, dupa cresterea globala a miscarii Black Lives Matter. Alaturi de gigantul L'Oreal, si alte mari companii din acest sector al infrumusetarii au luat decizii similare in ultima perioada.
Johnson & Johnson a declarat saptamana trecuta ca va inceta vanzarea unor produse Neutrogena si Clean & Clear, publicitate ca reducatori de puncte negre in Asia si Orientul Mijlociu.
Citeste si:
De ce n-a mers comunismul
Cateva companii americane au spus ca isi vor schimba identitatea vizuala, cum ar fi Mars, care spune ca intentioneaza sa dezvolte sub o alta forma brandul Uncle Ben, care foloseste o caricatura a unui barbat afro-american, ca logo.
Grupul anglo-olandez Unilever a anuntat ca va renunta la denumirea "Fair & Lovely" pentru una dintre cremele sale de fata si o va comercializa sub alta denumire, pentru a evita folosirea cuvantului "Fair" (limpede, clar), care ar putea fi suspectat ca ar avea conotatii rasiale.