Orice angajat suficient de motivat va da randament maxim la locul de munca, iar astfel va creste si productivitatea. Totusi, ca acest lucru sa se intample, angajatorii trebuie sa ia anumite masuri cu ajutorul carora sa isi motiveze salariatii. De exemplu, oamenii de afaceri le pot oferi celor care lucreaza pentru firma pe care o detin mai multe zile de concediu, ca sa se relaxeze si sa isi redobandeasca energia dupa o perioada grea. Pe langa acest aspect, angajatorii le mai pot pune la dispozitie diverse beneficii, precum mariri salariale, bonusuri de performanta sau vouchere de vacanta. Alte beneficii de luat in calcul sunt abonamentele la salile de fitness, la librarii, teatru sau asigurari de sanatate la clinici private.
Chiar daca momentan, cel putin in cazul anumitor firme, angajatii isi desfasoara activitatea profesionala din confortul propriei locuinte, la un moment dat acestia se vor intoarce la birou. In consecinta, angajatorul trebuie sa le creeze un mediu de lucru sigur, steril si curat, iar sediul companiei sa arate impecabil. O astfel de masura care sa le asigure siguranta la locul de munca este apelarea la corpuri de iluminat special concepute pentru dezinfectarea suprafetelor. Aceste dispozitive sunt ecologice si combat eficient foarte multe bacterii si virusuri. De asemenea, antreprenorii trebuie sa le puna la dispozitie salariatilor masti de protectie, dezinfectanti si sapun lichid antibacterian.
Pe langa protejarea bunurilor de valoare, antreprenorii trebuie sa se gandeasca si la siguranta propriilor angajati si sa se asigure ca linistea nu le este perturbata de catre persoane straine. Drept urmare, este recomandabil sa se apeleze la camere de supraveghere, atat in interiorul, dar si in exteriorul sediului. De asemenea, se impune instalarea unui sistem de acces pe baza de cartela si contractarea unei firme de paza, ca sa mentina ordinea in cadrul institutiei. O alta masura de prevenire si precautie ar fi instalarea unor detectoare de gaz si fum.
O alta masura care ar duce la sporirea productivitatii este aceea a decontarii transportului pentru angajati, atat pentru cei care folosesc masina personala, dar si pentru salariatii care folosesc mijloacele de transport in comun. Astfel, angajatii vor pune deoparte banii pe care i-ar fi cheltuit pe carburant, iar acest lucru ii va motiva.
Chiar daca vor reveni la birou, la un moment dat, angajatorii nu trebuie sa renunte la ideea de a le oferi propriilor angajati un program de lucru flexibil. Un salariat care isi desfasoara activitatea profesionala din confortul propriului camin, unde rezolva task-urile dupa propriul plac, in functie de timpul sau, va fi mult mai motivat sa isi duca treaba la bun sfarsit, ca sa aiba la dispozitie mai mult timp liber. In plus, de acasa acesta se va simti mai relaxat, nu va mai trebui sa respecte anumite conduite vestimentare sau sa manance la o ora fixa. Un astfel de program poate duce la marirea randamentului in cadrul colectivului.
In plus, oamenii de afaceri pot investi direct in angajati si sa ii trimita la cursuri si traininguri de specializare, ca sa dobandeasca noi cunostinte in domeniu, cu ajutorul carora sa devina mai eficienti. Astfel, productivitatea va creste, iar ambele parti vor iesi pe plus. Pe de o parte, salariatii, care vor avea posibilitatea sa avanseze in cariera, iar pe de alta, antreprenorii, care vor avea in subordine oameni mai bine pregatiti.
Sursa foto: pexels.com
Ultimele NOUTATI
Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Creditare societate de catre asociat: Ce trebuie sa stiti despre dobanzi si deductibilitate
Imprumut pe termen scurt si lung: Monografia contabila intr-un studiu de caz
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Te-ar putea interesa si
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain