Metode eficiente pentru a spori productivitatea in cadrul companiei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Metode eficiente pentru a spori productivitatea in cadrul companiei
Metode eficiente pentru a spori productivitatea in cadrul companiei
de Redactia Manager la 27 Mai. 2021
Urmareste-ne pe Google News
angajatiproductivitatebonusuriprogram de lucrusalarii

Productivitatea sporita si eficientizarea activitatii profesionale din cadrul companiei reprezinta doua obiective importante pe care orice antreprenor si le propune. De aceea, angajatorii trebuie sa apeleze la anumite metode cu ajutorul carora sa isi motiveze angajatii astfel incat sa dea, zi de zi, randament maxim. Iata cateva sfaturi utile pentru dezvoltarea unui business.

Bonusuri, mariri salariale si beneficii

Cu siguranta, productivitatea angajatilor este direct proportionala cu beneficiile pe care le ofera compania la care lucreaza. De aceea, acestia trebuie remunerati pe masura pentru munca depusa. In consecinta, in primul rand, oamenii de afaceri pot sa ii motiveze cu bonusuri de performanta, dupa ce au atins un anumit target, ori sa le ofere mariri salariale la un anumit interval de timp. De asemenea, le pot oferi o functie mai bine platita, fie in acelasi departament, fie in altul, pentru a scapa de rutina. In plus, mai exista si alte beneficii la care pot apela. De exemplu, le pot oferi zile in plus de concediu, ca sa uite, pentru o perioada, de munca si proiecte. Pe langa acest aspect, personalul mai poate beneficia de vouchere de vacanta, asigurare de sanatate, abonamente la clinici private, la sali de fitness sau la librarii online. 

Decontarea transportului pentru angajati

O alta masura la care pot apela antreprenorii pentru a creste productivitatea este sa isi incurajeze angajatii sa se deplaseze la munca cu masina personala, iar angajatorul sa le deconteze transportul. Iar pe langa acest aspect, oamenii de afaceri ar putea sa suporte si costul politei de asigurare RCA de la Allianz, pentru a se asigura ca subalternii lor sunt acoperiti financiar in cazul unui accident. In plus, pentru a ii ajuta sa puna bani deoparte, le pot pune la dispozitie si un loc de parcare gratuit. 

Investitii in pregatirea angajatilor  

Companiile trebuie sa aiba un plan pe termen lung, deci sa aiba rabdare si sa investeasca in pregatirea profesionala a angajatilor, iar astfel productivitatea sa creasca. Drept urmare, oamenii de afaceri pot trimite personalul la cursuri de specializare, ca sa dobandeasca noi cunostinte in domeniul lor de activitate. In consecinta, cu cat angajatii sunt mai bine pregatiti, cu atat vor fi mai eficienti si mai motivati, pentru ca munca le poate aduce o avansare in cariera, deci, implicit, vor avea parte de mai multe beneficii. 

Un program de lucru flexibil

Chiar daca se intorc la birou, angajatorii ar putea sa le ofere in continuare subalternilor optiunea de a lucra de acasa, macar cateva zile pe saptamana. Aceasta decizie are numeroase beneficii pentru ambele parti. Odata ce isi desfasoara activitatea din confortul propriului camin, angajatii isi pot organiza programul in functie de cum isi doresc. Pot sa rezolve sarcinile de lucru in ritmul lor, sa ia pauze cand isi doresc, nu sunt obligati sa aiba o anumita conduita vestimentara sau sa manance la o anumita ora, plus ca, in functie de cat de repede isi ating targeturile, o sa aiba mai mult timp la dispozitie. De aceea, e recomandat sa se respecte un program de lucru defalcat, adica angajatii sa vina la sediul companiei la ore diferite, in functie de nevoile fiecaruia, pentru a se evita supraaglomerarea, dar si interactiunea. 

 

Acestea sunt doar cateva dintre masurile la care pot apela companiile pentru a creste productivitatea. De exemplu, un alt aspect important este siguranta la locul de munca, unde angajatii sa aiba parte de un mediu de lucru sigur, mai ales intr-un context pandemic. De aceea, oamenii de afaceri trebuie sa le puna la dispozitie masti, dezinfectant, produse de igiena adecvate si testari regulate. In plus, acestia trebuie sa aiba un spatiu special amenajat pentru socializare, care respecta normele aflate in vigoare. 

 

Sursa foto: shutterstock.com

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x