Metode eficiente pentru a spori productivitatea in cadrul companiei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Metode eficiente pentru a spori productivitatea in cadrul companiei
Metode eficiente pentru a spori productivitatea in cadrul companiei
de Manager.ro la 27 Mai. 2021
angajatiproductivitatebonusuriprogram de lucrusalarii

Productivitatea sporita si eficientizarea activitatii profesionale din cadrul companiei reprezinta doua obiective importante pe care orice antreprenor si le propune. De aceea, angajatorii trebuie sa apeleze la anumite metode cu ajutorul carora sa isi motiveze angajatii astfel incat sa dea, zi de zi, randament maxim. Iata cateva sfaturi utile pentru dezvoltarea unui business.

Bonusuri, mariri salariale si beneficii

Cu siguranta, productivitatea angajatilor este direct proportionala cu beneficiile pe care le ofera compania la care lucreaza. De aceea, acestia trebuie remunerati pe masura pentru munca depusa. In consecinta, in primul rand, oamenii de afaceri pot sa ii motiveze cu bonusuri de performanta, dupa ce au atins un anumit target, ori sa le ofere mariri salariale la un anumit interval de timp. De asemenea, le pot oferi o functie mai bine platita, fie in acelasi departament, fie in altul, pentru a scapa de rutina. In plus, mai exista si alte beneficii la care pot apela. De exemplu, le pot oferi zile in plus de concediu, ca sa uite, pentru o perioada, de munca si proiecte. Pe langa acest aspect, personalul mai poate beneficia de vouchere de vacanta, asigurare de sanatate, abonamente la clinici private, la sali de fitness sau la librarii online. 

Decontarea transportului pentru angajati

O alta masura la care pot apela antreprenorii pentru a creste productivitatea este sa isi incurajeze angajatii sa se deplaseze la munca cu masina personala, iar angajatorul sa le deconteze transportul. Iar pe langa acest aspect, oamenii de afaceri ar putea sa suporte si costul politei de asigurare RCA de la Allianz, pentru a se asigura ca subalternii lor sunt acoperiti financiar in cazul unui accident. In plus, pentru a ii ajuta sa puna bani deoparte, le pot pune la dispozitie si un loc de parcare gratuit. 

Investitii in pregatirea angajatilor  

Companiile trebuie sa aiba un plan pe termen lung, deci sa aiba rabdare si sa investeasca in pregatirea profesionala a angajatilor, iar astfel productivitatea sa creasca. Drept urmare, oamenii de afaceri pot trimite personalul la cursuri de specializare, ca sa dobandeasca noi cunostinte in domeniul lor de activitate. In consecinta, cu cat angajatii sunt mai bine pregatiti, cu atat vor fi mai eficienti si mai motivati, pentru ca munca le poate aduce o avansare in cariera, deci, implicit, vor avea parte de mai multe beneficii. 

Un program de lucru flexibil

Chiar daca se intorc la birou, angajatorii ar putea sa le ofere in continuare subalternilor optiunea de a lucra de acasa, macar cateva zile pe saptamana. Aceasta decizie are numeroase beneficii pentru ambele parti. Odata ce isi desfasoara activitatea din confortul propriului camin, angajatii isi pot organiza programul in functie de cum isi doresc. Pot sa rezolve sarcinile de lucru in ritmul lor, sa ia pauze cand isi doresc, nu sunt obligati sa aiba o anumita conduita vestimentara sau sa manance la o anumita ora, plus ca, in functie de cat de repede isi ating targeturile, o sa aiba mai mult timp la dispozitie. De aceea, e recomandat sa se respecte un program de lucru defalcat, adica angajatii sa vina la sediul companiei la ore diferite, in functie de nevoile fiecaruia, pentru a se evita supraaglomerarea, dar si interactiunea. 

 

Acestea sunt doar cateva dintre masurile la care pot apela companiile pentru a creste productivitatea. De exemplu, un alt aspect important este siguranta la locul de munca, unde angajatii sa aiba parte de un mediu de lucru sigur, mai ales intr-un context pandemic. De aceea, oamenii de afaceri trebuie sa le puna la dispozitie masti, dezinfectant, produse de igiena adecvate si testari regulate. In plus, acestia trebuie sa aiba un spatiu special amenajat pentru socializare, care respecta normele aflate in vigoare. 

 

Sursa foto: shutterstock.com

Ultimele NOUTATI

Taxele pentru podurile Cernavoda – Fetesti si Vadu Oii - Giurgeni ar putea fi eliminate
Ultimele stiri economice

Taxele pentru podurile Cernavoda – Fetesti si Vadu Oii - Giurgeni ar putea fi eliminate

Comisia pentru Transport si Infrastructura din Camera Deputatilor a adoptat un proiect de lege care prevede eliminarea taxelor  pentru podurile Cernavoda – Fetesti si Vadu Oii -...
today24 Iun. 2021
Pe cand criptomoneda Ponzi?
Financiar-Bancar

Pe cand criptomoneda Ponzi?

In fiecare zi, castig un iPhone 12 si un Samsung S21. In fiecare zi, Amazon ma cauta ca sa-mi dea foarte multi bani, compania de asigurari a lui Warren Buffett vrea sa-mi protejeze masina, iar FedEx...
today24 Iun. 2021
7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Grupul AAylex a finalizat achizitia Banvit Foods Romania, pentru 20 milioane euro
Companii

Grupul AAylex a finalizat achizitia Banvit Foods Romania, pentru 20 milioane euro

today24 Iun. 2021
Lista masurilor de relaxare, in vigoare de la 1 iulie: Unda verde la terase, pana la 2 dimineata
Ultima ora

Lista masurilor de relaxare, in vigoare de la 1 iulie: Unda verde la terase, pana la 2 dimineata

today24 Iun. 2021
Mihai Sorin Popescu - povestea si povestile unui trader de succes (II).
Interviurile Manager.ro

Mihai Sorin Popescu - povestea si povestile unui trader de succes (II). "Brokerul este un rau necesar pentru trader"

today24 Iun. 2021
HoReCa, la un pas de granturile de 500 de milioane de euro de la stat. Anuntul facut de Guvern
Economie

HoReCa, la un pas de granturile de 500 de milioane de euro de la stat. Anuntul facut de Guvern

today24 Iun. 2021
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x