Sunt, totusi, aceste instrumente suficiente?
Nu, daca doriti cu adevarat sa asigurati operabilitatea deplina a unui birou sau a unei companii.
Pentru ca acest lucru sa fie posibil, de fapt, este necesar sa utilizati instrumente digitale „de incredere” semnatura digitala - asigura valoarea juridica deplina pentru fiecare tranzactie realizata de la distanta.
InfoCert este cel mai mare prestator de servicii de asigurare a increderii calificat din Europa si ofera solutii digitale de ultima generatie, unele dintre acestea fiind brevetate: solutiile Infocert respecta deja reglementarile europene si nationale.
Cu ajutorul certificatului digital Semnatura digitala de la distanta InfoCert, de exemplu, documentele pot fi semnate direct de la un computer sau mobil, avand aceeasi valoare juridica precum semnatura olografa.
In cazul in care, documentele trebuie semnate si apoi partajate si daca trebuie sa creati adevarate procese de semnare, exista Platforma de semnare/colaborare Online DikeGosign un adevarat manual pentru semnatura digitala.
Ce a insemnat, insa, in mod concret, acest lucru pentru institutii, companii si cabinete profesionale in ceea ce priveste continuitatea activitatii lor in etapa de blocare din cauza pandemiei de COVID-19?
Cateva exemple va ajuta sa intelegeti mai bine acest aspect.
Bancile si institutiile financiare le-au permis clientilor sa isi deschida conturi curente, sa obtina finantare sau sa isi reesaloneze online ratele pentru creditele ipotecare; companiile de asigurari au putut sa semneze in timp real politele de asigurare; companiile de telefonie le-au permis clientilor lor sa solicite si sa activeze o cartela SIM in mod foarte simplu. Mai trebuie mentionat, de asemenea, numarul mare de antreprenori, care au putut sa semneze contracte cu clientii si cu furnizorii, fara sa fi fost nevoie de intalniri fata in fata. Exemplele ar putea continua.
Iar acum ca a inceput etapa post-blocare?
Instrumentele de „incredere digitala”, atunci cand este posibil, sunt si vor fi tot mai indispensabile, deoarece permit un model de operare care, de acum inainte, va deveni dominant si obisnuit la nivel mondial. Odata cu acest model, munca de la domiciliu si munca la birou nu vor mai fi alternative sau in competitie, ci vor coexista in mod complementar, imbunatatind performanta companiei si bunastarea lucratorilor.
Din perspectiva europeana, InfoCert considera ca Romania este una dintre pietele emergente cu un potential foarte mare. Din acest motiv, in Romania a fost infiintat un punct de lucru care le ofera companiilor si profesionistilor romani propriile solutii pentru a-i sprijini in parcursul lor de transformare digitala si pentru a-i ajuta sa isi mentina competitivitatea.
Pentru mai multe informatii accesati Infocert
Ultimele NOUTATI
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Peste 50.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM, in primele 3 luni din 2024
OFICIAL! Ce noutati au aparut in legislatia muncii si cum trebuie gestionate de managerii HR
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz
Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului
Te-ar putea interesa si