Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Oglinda pentru companii. Un tool digital binevenit in marketingul 3.0


Oglinda pentru companii. Un tool digital binevenit in marketingul 3.0
de la 31 Oct. 2019
Oglinda pentru companii. Un tool digital binevenit in marketingul 3.0
Tags: platformalista firmelista produse

In prezent, mediul de afaceri este brazdat de recenzii pentru produse, de pareri exprimate de consumatori, de dialog direct, constant si nemijlocit cu clientii, in paralel pe multiple canale multimedia. Internetul devine arena pe care se desfasoara aceste schimburi de idei, aceasta latura strict umana din interactiunea B2C. Intr-un asemenea context, platforma 2cents.ro este o oglinda clara pusa in fata companiilor: in sfarsit, acestea se pot vedea exact asa cum sunt vazute in exterior.

Parerile despre firme sau produse ajuta enorm lumea de busines daca sunt complet obiective si emise direct de clienti sau de cei care au interactionat cu brandul. Chiar si brandul de angajator, pentru companiile mai mari, este pus in fata oglinzii. Totul se intampla pe o platforma care permite naturaletea declaratiilor, review-urilor, recenziilor.

 

 

Avantajele unui spatiu virtual comod pentru pareri directe

 

Fiecare nou detaliu oferit de bunavoie de o persoana care a interactionat in orice mod cu brandul respectiv, fie ca a cumparat produsul, a solicitat serviciul sau a dorit sa se angajeze acolo, poate atarna destul de mult balanta intr-o parte sau in alta.

 

Este momentul adevarului pentru predictiile, estimarile si statisticile formulate numai pe baza de cifre. Cifrele sunt reci, explica unele lucruri, dar le lasa neexplicate pe altele mai calde, mai umane. Sute de mii de firme mici si mijlocii sunt supuse deja acestui experiment de business impersonat de 2cents prin care sunt relevate lucruri cel putin interesante.

 

Platforma ii ajuta, practic, pe consumatori sa isi exprime sentimentele si gandurile fata de ceea ce ofera un brand sau altul si sa ofere informatii utile altor clienti sau prospectilor, adica celor mai putin familiarizati cu subiectul.

 

 

Se extrag insighturi valoroase. Se traseaza directii clare

 

In aceeasi masura, platforma permite firmei inscrise sa vada in timp real cum se formeaza un feedback total si o impresie generala asupra activitatii, asa cum este ea perceputa si, practic, asa cum conteaza cu adevarat si asa cum se va vedea si in indicatori de performanta (KPIs) precum: volumul de vanzari, pragurile de calitate in activitatile pre- si post- vanzare, nivelul de multumire a clientilor, notorietatea de brand si asa mai departe.

 

Avantajul este ca un review negativ pentru un produs nu mai este mentionat in paginile de social media ale firmei producatoare. El poate fi vazut si luat in calcul de reprezentantii companiei pentru ca in urmatoarele loturi de produse sa nu se mai regaseasca articole cu problema respectiva.

 

Este important pentru persoanele de conducere din companii – manageri, actionari, asociati, project manageri sau product manageri ori strategi - sa tina cont de reactia primita sub orice forma fix de la clienti. Sunt anumite triggere care trebuie actionate, anumite asteptari care trebuie intrunite si ele se afla extragand date valoroase de acolo de unde ele se creeaza.

 

Platforma 2cents.ro este ideala pentru acest lucru, fiindca orice client se va simti liber sa spuna orice simte fara autocenzura, fara limite (decat cu limite de bun simt, desigur) si fara sa ezite sa expuna lucrurile fix asa cum sunt sau cum i se par. Iar asta este tot ce conteaza.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016