Producatorul auto de la Mioveni a reusit sa devina din ce in ce mai popular pe pietele europene in ultimii ani, modele ca Duster sau Logan inregistrand cifre de vanzari impresionante. In aceste conditii, uzina de la Mioveni a devenit prioritara pentru Grupul Renault, francezii anuntand deja investitii pentru a spori capacitatea uzinei incepand cu anul urmator.
Automobile Dacia este la ora actuala cea mai mare companie din tara noastra dupa cifra de afaceri, aceasta avand o valoare de 5.1 miliarde de euro in 2017. In luna decembrie, Grupul Renault a anuntat o investitie de peste 100 de milioane de euro in uzina de la Mioveni, obiectivul principal fiind acela de a creste capacitatea de productie. In aceste conditii, afacerea Automobile Dacia ar putea ajunge la pana peste 6 miliarde de euro in 2020.
Christophe Dridi, noul director general al celor de la Dacia, si-a inceput mandatul in forta. Dridi a venit cu un suflu nou in Romania, demonstrandu-ne tuturor ca Dacia este la ora actuala un brand important pe piata auto, care se poate dezvolta din ce in ce mai mult de la un la altul. Bineinteles, pentru acest lucru este nevoie de investitii si de o strategie serioasa pe termen mediu si lung. Tocmai in aceste conditii, Dridi transmite ca Grupul Renault este gata sa faca investitii majore in tara noastra si in uzina de la Mioveni in urmatorii trei ani. Toate aceste investitii s-ar ridica pana la o valoare de aproximativ 800 de milioane de euro!
Directorul general Christophe Dridi a mai transmis si faptul ca oficialii Grupului Renault conditioneaza aceste investitii de rezolvarea unor probleme ce tin de infrastructura din tara noastra. In acest sens, Dridi subliniaza ca “Guvernul trebuie sa se concentreze pe solutii concrete”. Un prim exemplu concret in acest sens este Autostrada Pitesti - Sibiu, care este la stadiul de proiect de mai bine de 10 ani. Nici macar nu este pentru prima data cand cei de la Renault transmit ca este nevoie ca aceasta autostrada sa fie finalizata cat mai curand posibil!
Dincolo de aceasta autostrada, Christophe Dridi sustine ca este nevoie de “investitii concrete in drumurile si podurile actuale si in jurul uzinei de la Mioveni”. Dridi transmite in continuare ca pentru ca “Romania sa ramana centru de gravitatie al Dacia este nevoie ca Renault sa faca aceasta investitie de aproape 800 de milioane de euro in uzina de la Mioveni”. Insa, in cazul in care lucurile nu merg in directia cea buna in tara noastra, Dridi anunta ca “Renault ar putea sa reduca investitia”.
Programul Rabla este unul dintr cele mai de succes programe guvernamentale derulate in tara noastra in ultimii zece ani. Spre exemplu, anul trecut, prin acest program au fost vandute aproape 50.000 de masini. Directorul general Dacia, Christophe Dridi, sustine ca volumul Programului Rabla trebuie sa fie majorat de la an la an. In aceste conditii, Dridi transmite acum ca numarul tichetelor din 2019 ar trebui sa creasca la 60.000.
Dacia a anuntat in cursul zilei de ieri si oferta de modele din gama pe care le propune pentru Programul Rabla din 2019. Spre exemplu, un model Dacia Logan in echipare limitata Plus are un pret de pornire de doar 6.990 de euro. De asemenea, modelele Sandero, in aceeasi echipare Plus, pornesc de la un pret de 7.190 de euro, cu toate taxele incluse.
Ultimele NOUTATI
Cele mai importante motive pentru care sa faci investitii in parcuri fotovoltaice acum
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
PENSIILE aferente lunii mai se platesc inaintea sarbatorilor pascale
Peste 50.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM, in primele 3 luni din 2024
Te-ar putea interesa si
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori