Schimbare manageriala la Dacia: Antoine Doucerain se retrage dupa numai sase luni de conducere. Strategia ramane aceeasi

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Schimbare manageriala la Dacia: Antoine Doucerain se retrage dupa numai sase luni de conducere. Strategia ramane aceeasi
Schimbare manageriala la Dacia: Antoine Doucerain se retrage dupa numai sase luni de conducere. Strategia ramane aceeasi
de Adrian Somai la 06 Sep. 2018
Urmareste-ne pe Google News
daciamioveniconducereantoine doucerainjerome olivesanderodusterrenault

Jerome Olive a revenit in functia de director general al Automobile Dacia si Groupe Renault Romania, dupa ce Antoine Doucerain a decis sa se retraga, invocand anumite probleme de ordin personal. Este o schimbare destul de surprinzatoare, daca ne gandim ca Doucerain nu era la carma producatorului de la Mioveni decat de sase luni. Pentru moment, mandatul lui Jerome Olive este unul interimar, urmand a se lua o decizie in acest sens in perioada urmatoare. Astazi, la Bucuresti, este asteptat Nicolas Maure, directorul Renault pentru regiunea Eurasia. Ramane de vazut care va fi decizia finala a acestuia si daca Jerome Olive va ramane la conducerea Automobile Dacia.

Cine este Jerome Olive? 

 
Jerome Olive nu este un nume strain pentru cei de la Dacia, acesta asigurand conducerea companiei si in trecut, intre anii 2010 si 2013. Olive este, de asemenea, un nume important pentru Dacia, acesta reusind prin strategia sa sa schimbe soarta producatorului de la Mioveni. Pana la venirea lui la conducere, Dacia era vazuta pe plan european drept un constructor low-cost, care produce masini ieftine, dar slabe din punct de vedere al performantelor. Jerome Olive este cel care a schimbat asta! 
 
Strategia pe care s-a bazat Olive a fost aceea de a produce masini performante, dar care sa aiba preturi accesibile. In mandatul sau de conducere, Dacia a lansat modele importante precum noile generatii Logan si Sandero, dar si Dokker sau Lodgy. De asemenea, si modelul Duster si-a facut debutul tot sub mandatul lui Jerome Olive. La ora actuala, Duster este cel mai important model din portofoliul Dacia, fiind extrem de apreciat pe unele piete europe, cum ar fi Franta, Marea Britanie sau chiar si Germania. 
 
Nascut in 1957, Jerome Olive si-a inceput cariera in cadrul producatorului auto Renault in 1982, la uzina din Sandouville. Trei ani mai tarziu, Olive prelua functia de responsabil cu investitiile si mententa la SBFM. Olive s-a descurcat foarte bine in noua functie, ceea ce a facut ca un an mai tarziu sa fie promovat in functia de director de productie. Ulterior, Jerome Olive ajunge sef al Departamentului de Caroserie, dupa care este promovat pana la functia de director adjunct responsabil cu fabricatia in cadrul Renault Douai. In cele din urma, in 2004, acesta preia conducerea uzinei. 
 

Doucerain a reusit accelerarea productiei lui Duster

 
Antoine Doucerain a stat doar sase luni la conducerea Automobile Dacia, insa a reusit sa isi puna amprenta pe organizarea uzinei de la Mioveni. Gratie succesului de care se bucura pe plan european, Doucerain si-a dorit ca productia lui Duster sa se majoreze. Astfel, in urma cu putin timp, Doucerain anunta ca de la 1 septembrie, productia va creste cu 10%, de la 1.000 la 1.100 de unitati produse in fiecare zi. Doucerain se declara multumit de faptul ca a reusit sa organizeze mai bine procesul de productie, majorand in acest fel numarul unitatilor Duster produse. 
 

Dacia nu ia in calcul deocamdata producerea unui model hibrid

 
Antoine Doucerain facea declaratii in urma cu cateva zile despre strategia de viitor pe care o are Automobile Dacia. Astfel, el recunostea ca deocamdata nu este momentul pentru a se vorbi despre modele hibride sau electrice. Insa, Antoine Doucerain a mai adaugat ca „putem sa visam la asta”! Motivatia care statea la baza spuselor lui Doucerain este aceea a costurilor prea mari pe care le-ar implica tehnologia necesara construirii unor masini hibride sau electrice. 
 
In cadrul aceluiasi interviu, acordat cu ocazia evenimentului de celebrare a istoriei de 50 de ani a Automobile Dacia, Antoine Doucerain vorbea despre strategia pe care ar trebui sa o urmeze in continuare constructorul de la Mioveni. Mai exact, Doucerain se referea la strategia de a construi „masini atractive, de buna calitate, la cel mai bun pret”.  
 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x